اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960231249486844

12 منبع رایگان آموزش سئو برای تحول در کسب و کار

کد: 13960231249486844

https://goo.gl/GSZtuv

، تهران , (اخبار رسمی): آموزش سئو مسئله‌ای نیست که بتوان کوتاه مدت تمام نکات را آموزش داد. البته اصول پایه یکی است و تغییری نمی‌کند ولی با توجه به تغییر مداوم الگوریتم‌های گوگل، نیاز است که هرروز دانش خود را در این زمینه به‌روز نگه دارید.

12 منبع رایگان آموزش سئو جهت تحول در کسب و کار

در انی مقاله 12 سایت را که به آموزش سئو اقدام کرده‌اند معرفی کرده‌ایم. استفاده از منابع این سایت‌ها رایگان است و توصیه می‌شود که حتما آن‌ها را بخوانید .

برای آموزش سئو روش‌ها و منابع مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید در کارگاه‌های آموزش سئو که توسط شرکت‌ها یا دانشگاه‌ها برگزار می‌شود، شرکت کنید. می‌توانید از مقالات متعدد وبلاگ‌های معتبر خارجی و فارسی استفاده کنید. هم‌چنین در کلاس‌های خصوصی شرکت  و از مشاوره و کارشناساسان خبره سئو نیز کمک بگیرید.

اکثر شرکت‌ها و موسسات سعی می‌کنند با ارائه نکات عمومی در بخش مقالات سایت خود به آموزش سئو اقدام کنند. هم‌چنین با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی، سئو را به صورت عملی به دانشجویان یاد دهند. در این مقاله آموزش سئو، قصد داریم که 12 سایت را که به آموزش سئو اقدام کرده‌اند معرفی کنیم. استفاده از منابع این سایت‌ها رایگان است و توصیه می‌شود که حتما آن‌ها را بخوانید .

 

12 منبع رایگان آموزش سئو

1. Moz.com

نخستین وب‌سایت که توسط متخصصان سئو برای یادگیری و آموزش سئو توصیه می‌شود Moz.com است. انجمن‌های قوی مرتبط در این سایت و هم‌چنین بخش قوی مقالات، آن را به عنوان یک منبع قوی هم برای آموزش و هم مرجعی از آخرین تغییرات در این حوزه قرار داده است. مقالات این سایت طولانی و متناسب است و تمامی نکات را در بر می‌گیرد.

2. Webmaster World

بلاگ‌نویسان سئو از این‌که اینترنت پر از مطالبی با عنوان آموزش سئو بدون در نظر گرفتن کیفیت است، ابراز نگرانی می‌کنند و برخی خود را برای این شرایط مسئول می دانند. از این رو سایت webmasterworld.com به وجود آمد. این سایت یک فروم آنلاین است که در آن به بررسی و آموزش سئو و بازاریابی اینترنتی پرداخته است و متخصصان این حوزه به سوالات افراد پاسخ می‌دهند.

3. Seo By the Sea

یکی از بهترین سایت‌ها که شامل مقالاتی است که در خصوص نکات بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو در آن مطالب بسیار مفیدی می‌توانید پیدا کنید.

4. The Anatomy of a Large-Scale Hypertextual Search Engine

 مقاله‌ای است که توسط لاری پیج و سرجری بین برای پایان‌نامه دکترای خود، نوشته‌اند. این مقاله شامل طرح کلی از کارها و مواردی است که در گوگل انجام می‌شود و دارای اهمیت است. این مقاله از هسته اصلی فعالیت گوگل و کارهایی که باید در آن انجام دهید تا رتبه سایت شما افزایش پیدا کند به شما یک دید کلی می‌دهد.

5. Search Engine Journal

یکی از سایت‌های معروف در دنیاست که شامل مقالاتی است در خصوص آموزش سئو و همه آنچه افراد به آن نیازدارند. البته توصیه می کنیم که اگر قرار است از منابع آن‌لاین استفاده کنید، حتما سایت‌های متعددی را در این زمینه پی‌گیری و مطالعه کنید.

6. Google’s SEO Guidelines

در این صفحه سایت شما می‌توانید تکنیک‌ها متنوع بسیاری در خصوص سئو را به صورت خلاصه مطالعه کنید.

7. Search Engine Land

این سایت توسط دانی سولیوان که شناخته‌شده‌ترین فرد در سئو است، راه‌اندازی شده است. دانی در این سایت آخرین تکنیک‌های حوزه سئو را قرار داده است. این سایت یکی از بهترین منابع آموزش سئو برای افرادی است که قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارند.

8. Marketing Land

یکی از بزرگ‌ترین سایت‌ها که آخرین خبرهای حوزه بازاریابی را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. در این سایت مقالات متعدد که به صورت روزانه قرار داده می‌شود و هم‌چنین انواع موضوعات در حوزه بازاریابی اینترنتی را پیدا می‌کنید. 

9. SEM Post

این سایت در سال 2014 توسط جنیفر اسلگ ایجاد شده است. در این سایت، اخبار و مطالب حوزه بازاریابی دیجیتال قرار گرفته است. جنیفر که به عنوان یک متخصص و نویسنده در حوزه بازاریابی شناخته شده است، سعی کرده است که در این سایت، مطالبی را درباره آموزش سئو (سئو داخلی و بیشتر البته سئو خارجی) در آن منتشر کند. 

10. SERoundtable

هدف این سایت، بررسی و بازدید محبوب‌ترین مطالب در فروم های SEM است و یک منبع عالی برای به‌روزماندن اطلاعات در این حوزه است.

 

11. Google’s Search Engine Optimization Guide

در این سایت کم صفحه، شما یاد خواهید گرفت که گوگل بیشتر به دنبال چه چیزهایی است و پایه‌های سئو را کاملا یاد خواهید گرفت. این پایه‌ها شامل متاتگ‌ها، عکس‌ها، نشانی صفحه و غیره است. 

12. Bonus: Your Experience

بهترین راه برای یادگیری سئو، استفاده از تجربیات دیگران، به‌ویژه متخصصان این حوزه است. شما به راحتی می‌توانید با افراد متخصص در این حوزه در شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنید و از دانش آن‌ها تا جایی که ممکن است، استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئوکار

سئوکار در ابتدا فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقاتی در گروه کامپیوتر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با همکاری جمعی از اساتید مجرب و دانشجویان کارشناسی ارشد نرم افزار، شروع نمود. سئوکار در حال حاضر برترین شرکت ایران در زمینه سئو سایت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]