اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960323251736844

10 ابزار رایگان آنالیز آن‌لاین وب‌سایت

کد: 13960323251736844

https://goo.gl/0oiT11

، تهران , (اخبار رسمی): آنالیز سایت همیشه مسئله چالش‌برانگیز برای بسیاری از مالکان وب‌سایت‌ها بوده است. بیش‌تر آن ها به دنبال روش‌هایی هستند تا بتوانند آنالیز سایت خود را دقیقا انجام دهند. البته گوگل وب مستر بهترین ابزاری است که به شما کمک می کند تا تحلیل درست و دقیقی از روند پیشرفت سایت خود داشته باشید.

آنالیز سایت - 10 ابزار رایگان آنلاین آنالیز وب سایت

آنالیز سایت یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید آن را همیشه دنبال کنید و انجام دهید. ابزارهای زیادی برای آنالیز سایت وجود دارد که ما 10 ابزار آن‌لاین را معرفی می‌کنیم.

دانستن روند حرکت سایت به شما در چیدمان استراتژی بازاریابی اینترنتی کمک بسیاری می‌کند. از این رو باید کاملا دقیق و حساب‌شده در سئو پیش بروید. آنالیز سایت یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید آن را همیشه  دنبال کنید و انجام دهید. ابزارهای زیادی برای آنالیز سایت وجود دارد که ما 10 ابزار آن‌لاین را معرفی می‌کنیم. 

 

ده ابزار آنالیز سایت

1.SEO SiteCheckup

این ابزار بسیاری از فاکتورهایی را که در آنالیز سایت لازم است دارد، مانند سرعت، مطابق‌پذیر و بهینه‌بودن برای موبایل، شبکه‌های اجتماعی و امنیت را دقیقا نشان می‌دهد و این امکان را می‌دهد تا این پارامترها را کامل و به صورت دقیق بررسی کنید و در صورت منفی‌بودن، آن‌ها را بهینه کنید.

2. Meta Tag Analyzer

متا تگ‌ها مهم‌ترین مواردی هستند که گوگل توجه ویژه‌ای به آن‌ها می‌کند. در واقع نخستین مکانی هستند که گوگل آن‌ها را بررسی می‌کند و باید تمام نکات و ویژگی‌های آن ها را به درستی به کار ببرید. این ابزار آنالیز سایت به شما می‌کند تا تمام تگ‌های ضروری را که باید در کدهای سایت خود به کار ببریدبررسی دقیق و موشکافانه کند.

3. The Web Checker

این ابزار به شما کمک می‌کند وب‌سایت‌ها را برای عامل‌‌هایی مانند سئو، عملکرد، طراحی موبایل، امنیت و کارایی بررسی کنید. البته ممکن است تمام این ابزارها خروجی و هدف یکسانی دارند ولی برای سئوکار لازم است که سایت خود را دقیقا با تمامی این ابزارها چک کند.

4. Bing Seo Analyzer

تحلیل بک‌لینک و کلمات کلیدی و جست‌وجوی آن‌ها از نمونه فعالیت‌های اصلی است که توسط این ابزار انجام می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این ابزار، پیشنهاداتی است که توسط خود آن برای بهبود سایت‌تان داده می‌شود.

5. SEO Analyzer

این ابزار به بررسی سئو، سرعت سایت و شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد و به همراه اسکرین‌شاتی که از کل سایت ارائه می‌دهد، پیشنهاداتی هم برای بهبود جایگاه سایت‌تان در گوگل ارائه می‌کند. در واقع می‌توان آن را یک ابزار همه‌کاره دانست که در یک بسته سئو جمع شده است.

6. Woorank

همه شما با ورنک آشنا هستید و حداقل برای یک بار هم که شده نام آن را شنیده‌اید. یک ابزار آنالیز سایت که به صورت دقیق و عمقی به تحلیل کامل سایت می‌پردازد در سطوح بالاتر و حرفه‌ای به شما اطلاعات تکمیلی در  خصوص قابلیت هم‌خوانی آن با موبایل، پیشنهاداتی برای بهترشدن و نام دامنه‌های مشابه نیز ارائه می‌دهد. ورنک یکی از معروف‌ترین ابزارهای رایگان آنالیز سایت است که 75هزار وب‌سایت توسط آن پردازش شده است.

7. Ahrefs

این ابزار یکی از معروف‌ترین بررسی‌کننده‌های بک لینک و آنالیز آن‌هاست. در واقع اگر قصد دارید که بک‌لینک‌های سایت خود را بررسی کنید، بهترین ابزار همین سایت است.

8. Lipperhey

ساختار و ظاهر این سایت شبیه به ورنک است و تمام اطلاعاتی را که ورنک نشان می‌دهد ارائه می‌کند اما با کمی تفاوت که شاید خیلی محسوس نباشد. البته سایت‌هایی زیادی شبیه به ورنک وجود دارند اما اعتبار هیچ‌کدام شاید به اندازه این 10 سایت نباشد. به هرحال این هم یک ابزار رایگان آنالیز سایت است که می‌توانید از ان استفاده کنید.

9. Website Grader

این ابزار آنالیز سایت که توسط Hubspot پشتیبانی می‌شود بر معیارهای عملکرد، موبایل، سئو و امنیت تمرکز می‌کند. این ابزار به شما تمام نکات اشتباه این چهار معیار را بیان می‌کند. از این رو شما می‌دانید چه مواردی را باید رفع کنید.

10 . Nibbler

این ابزار برای تحلیل سایت شما 25 معیار را در نظر می‌گیرد و بعد از اسکن دقیق آن‌ها، رتبه و نمره‌ای نیز به سایت‌تان اختصاص می‌دهد. علاوه بر این، هر معیاری نیز دارای نمره‌ای است و به شما کمک می‌کند تا دقیقا ایرادات هرکدام را بررسی و رفع کنید.

همان‌طور که مشاهده کردید، ساختار تمام این وب‌سایت‌ها شبیه یکدیگر است و بعضی از آن‌ها روی معیارهای خاصی تمرکز بیش‌تری نسبت به بقیه دارند. این دیگر به شما بستگی دارد که کدام ابزار را انتخاب کنید. البته توصیه ما این است تا جایی که می‌توانید از تمام این ابزارهای رایگان آنالیز سایت استفاده کنید ولی این نکته را به یاد داشته باشید که بالای همه این ابزارهای تحلیل سایت، گوگل وبمستر تولز است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئوکار

سئوکار در ابتدا فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقاتی در گروه کامپیوتر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با همکاری جمعی از اساتید مجرب و دانشجویان کارشناسی ارشد نرم افزار، شروع نمود. سئوکار در حال حاضر برترین شرکت ایران در زمینه سئو سایت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]