اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960411253247358

ویژگی اسکوترهای برقی دسته‌دار

کد: 13960411253247358

https://goo.gl/6u9JDn

، تهران , (اخبار رسمی): اسکوترهای دسته‌دار دارای چرخ های بزرگ‌تر و بادی برای حرکت در سطوح ناهموار هستند. این اسکوترها دارای برد تعادل و سه برد برای حرکت آسان هستند.

ویژگی اسکوترهای برقی دسته دار

اسکوترهای دسته‌دار دارای نمایش‌گر کیلومتر و نمایش‌گر شارژ و سرعت هستند و مناسب برای استفاده در خیابان و پارک با سرعت 15 کیلومتر بیش‌تر از سایر اسکوترها هستند.

به گزارش فروشگاه اینترنتی دونینو، دسته این اسکوترها می‌تواند جهت حرکت را مشخص و به راحتی به چپ یا راست حرکت کند. اسکوترهای دسته‌دار دارای نمایش‌گر کیلومتر و نمایش‌گر شارژ و سرعت و مناسب برای استفاده در خیابان و پارک با سرعت 15 کیلومتر بیش‌تر از سایر اسکوترها هستند.

قابلیت تنظیم دسته اسکوتر

این اسکوترها دارای یک دسته در جلو با قابلیت تنظیم برای سنین مختلف هستند که حرکت به سمت چپ و راست را با دست به راحتی برای شما امکان‌پذیر می‌کند. 

نمایش‌گر کاربردی اسکوتر 10 اینچ دسته‌دار

این اسکوتر بروی بدنه آن یک نمایش‌گر دارد که سرعت و مقدار شارژ باتری و هم‌چنین مسافت طی‌شده را نمایش می‌دهد.

بلوتوث و ریموت کنترل اسکوتر

از دیگر ویژگی‌های این اسکوتر برقی می‌توان به دارا بودن بلوتوث و ریموت کنترل اشاره کرد. بلوتوث این اسکوتر دارای بلندگوی قوی برای پخش موزیک با کیفیت را دارد.

برد تعادل اسکوتر برقی دسته دار

این اسکوتر دارای برد تعادل است و حرکت‌کردن با آن با سایر اسکوترهای بدون دسته راحت‌تر به نظر می‌رسد. با توجه به دسته‌دار بودن این اسکوتر حس اعتماد به نفس برای کسانی که مبتدی هستند و استفاده از اسکوترهای بدون دسته برای‌شان سختاست بسیار آسان‌تر است.

مدت زمان شارژ اسکوتر 10 اینچ دسته‌دار 

مدت زمان شارژ این اسکوتر دو ساعت است. با توجه به اینکه باتری‌های اسکوترها لیتیومی هستند از شارژ بیش‌تر آن جدا خودارای کنید.
به هیچ عنوان مانند گوشی موبایل این اسکوترها را از شب تا صبح روی شارژ قرار ندهید. زیرا امکان انفجار باتری بسیار زیاد است. چراغ ال ای دی اسکوتر برای حرکت در شب و هم‌چنین چراغ خطر برای دیده‌شدن در شب از دیگر ویژگی‌های این اسکوتر است.

وضعیت قراگرفتن پا بر روی اسکوتر دسته دار 

با توجه به سطح صاف و بسیار پهن زیر پا در این اسکوترهای دسته‌دار امکان سوار شدن روی آن با کفش و بدون کفش فراهم است و حتی افراد با وزن کم‌تر هم می‌توانند بدون خطر روی این اسکوتر سوار شوند. این اسکوتر دارای یک جک برای خود ایستایی روی زمین بدون تکیه‌گاه است. این جک در زیر اسکوتر قرار دارد و به راحتی قابل استفاده است.

بدنه اسکوتر دسته‌دار

بدنه محکم و آلومینیومی این اسکوترهای دسته‌دار استحکام آن را در مقابل سایر اسکوترها بسیار زیاد کرده است. بدنه این اسکوتر و شاسی آن آلومینیوم آلیاژی و در مقابل ضربه احتمالی مقاوم است.

جنس دسته اسکوتر برقی دسته‌دار 

جنس دسته این اسکوترهای برقی دسته‌دار از نوع آلومینیوم فشرده سبک و مقاوم و توسط دو عدد پیچ قابل تنظیم برای سنین مختلف است.
دسته سبک و مقاوم این اسکوتر به راحتی امکان دور زدن و پیچیدن هنگام حرکت با اسکوتر را به شما خواهد داد و ایمنی بیش‌تر را برای شما ایجاد خواهد کرد.

موتور اسکوتر دسته‌دار 

موتور این اسکوتر دسته‌دار در داخل چرخ‌ها با قدرت 500 وات این امکان را به شما می‌دهد تا با وزن 120 کیلوگرم روی این اسکوتر سوار شوید. هم‌چنین می‌توانید تا شیب 30 درجه با این اسکوتر بالا بروید. البته توجه داشته باشید وزن سنگین و شیب زیاد باعث خواهد شد باتری اسکوتر زودتر تمام شود.

تحویل اسکوتر دسته‌دار

تحویل اسکوتر در تهران تا سه ساعت و برای شهرستان‌ها 24 تا 48 ساعت است.

نحوه خرید اسکوتر برقی

شما می‌توانید از قسمت افزودن به سبد خرید و تکمیل فرم آدرس و شماره تماس به راحتی اسکوتر مورد علاقه خودتان را سفارش دهید و در اسرع وقت  تحویل بگیرید. هم‌چنین میتوانید با مراجعه حضوری به فروشگاه دونینو اسکوتر خود را تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دونینو

فروشگاه اینترنتی دونینو با شعار «دنیایی نو به همراه سلامت و شادابی» با هدف رفع نیاز های تفریحی و ورزشی در نظر دارد تا با توسعه فعالبت خود در سطح کشور، برطرف کننده نیازهای ورزشی و تفریحی کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده ها باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجهیزات ورزشی