اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960413253556844

نکات مهم تولید ویدئو و تاثیر آن در سئو سایت

کد: 13960413253556844

https://goo.gl/AQbQaQ

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه تولید ویدئو یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی است. تولید انواع ویدئو می‌تواند تاثیر بسزایی در سئو سایت داشته باشد.

تولید ویدئو - نکات مهم تولید ویدئو و تاثیر آن در سئو سایت

از جمله بهترین مکان‌ها و کسب وکارهایی که می‌توانند از ویدئو برای گسترش فعالیت خود استفاده کنند، فروشگاه‌های اینترنتی هستند.

همه چیز در خصوص تولید ویدئو

امروزه تولید ویدئو به یکی از بهترین روش‌های تولید محتوا و موثرترین راه بازاریابی اینترنتی برای جذب کاربران است. از جمله بهترین مکان‌ها و کسب وکارهایی که می‌توانند از ویدئو برای گسترش فعالیت خود استفاده کنند، فروشگاه‌های اینترنتی هستند که می‌توانند با استفاده از ویدئو، محصولات خود را سریع‌تر و بهتر به مشتری نشان دهند و کاربران جدیدتری را به سمت خود جلب کنند. 

اگر بخواهیم دقیق‌تر صحبت کنیم، بحث اصلی ما فیلم‌هایی هستند که در آن شما به کاربران در خصوص محصولات، مزایا و چگونگی استفاده از آن صحبت می‌کنید. چیزی فراتر از فیلم‌های تبلیغاتی تلویزیون که می‌بینید، فیلم‌هایی که در آن فقط سعی شده است محصولات سریع و در یک حالت انتزاعی به کاربران معرفی شوند، هدف آنها چیزی جز برندسازی یا معرفی نیست و در واقع کم‌تر کاربری را در همان تبلیغ به سمت خود جلب می‌کنند. البته اگر بخواهیم یک نمونه خوب فیلم تبلیغاتی که در تلویزیون وجود دارد، مثال بزنیم کفش تن تاک است که در آن علاوه بر معرفی کالا، مزایای آن را نیز همراه با تصاویر و ویدئویی کاملا مناسب و مرتبط نشان می‌دهد.

برای این‌که بتوانید ویدئو خود را به نمایش بگذارید، شبکه‌ها و کانال‌های فرعی زیادی وجود دارد. نخستین مکان نیز وب‌سایت خودتان است که می‌توانید در آن جا ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارید. مورد دیگر شبکه‌های مجازی مانند یوتیوب، آپارات، نماشاست، حتی در اینستاگرام امکان گذاشتن ویدئو تا یک دقیقه فراهم شده است. مورد دیگر خود تلویزیون است. پس بهتر است قبل از تولید ویدئو، اول از همه کانال توزیع آن را پیدا کنید و متناسب با آن کانال و مخاطبان آن اقدام کنید.

نکته دیگر که لازم است بدانید، این است که تولید ویدئو یکی از روش‌های تولید محتواست. بهتر است که قوانین تولید محتوا را نیز حتما در ویدئو به کار ببرید. این نکات ابتدایی است که شما باید قبل از شناخت نوع محتوای ویدئو آن را رعایت کنید که البته کمک زیادی هم به شما در تولید ویدئو تبلیغاتی محصول خواهد کرد.

 

سوالات و نکات تولید ویدئو محصولات

1. چگونه باید از ویدئو استفاده کنیم؟

چگونگی استفاده خیلی مهم است برای این‌که می‌تواند نشان‌دهنده نوع کسب وکار شما باشد. امروزه گوگل به وب‌سایت‌هایی که از ویدئو در سیستم بازاریابی اینترنتی خود استفاده می‌کنند، اهمیت ویژه‌ای قائل می‌شود. جالب است بدانید که امروزه ویدئوها  14 تا 15 درصد ورودی نتایج جست‌وجو را به خود اختصاص داده‌اند.

یکی از موارد استفاده از فیلم‌ها در شبکه‌های اجتماعی است. امروزه کاربران بیش‌تر وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند و هر فیلمی را که بتواند نظر آن‌ها را جلب کند، سریعا برای دوستان خود به اشتراک می‌گذارند و همین امر می‌تواند میزان ورودی به سایت را افزایش دهد. البته بهتر است از قبل نوع شبکه متناسب با کسب وکار خود را پیدا کنید. بهترین حالتی که می‌توانید یک ویدئو را ایجاد کنید تا به سرعت در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود، ویدئو‌هایی است که به بررسی یک مشکل می‌پردازد. براساس آخرین آمارها 71 درصد مشتریان به دنبال ویدئوهایی هستند که در آن‌ها روش استفاده از محصولی را بیابند که در نهایت آن‌ها را ترغیب به خرید کند.

قدرتی که امروزه ویدئوها در سیستم برندسازی دارند، حتی از عکس‌ها هم بیش‌تر است، فقط کافی است که نکات آن‌ها را رعایت کنید و ویدئویی را ایجاد کنید که بتواند اول از همه اطلاعات محصول را کاملا به کاربران انتقال دهد، مشکلات و روش استفاده از آن‌ها را بیان کند، هیچ حاشیه‌ای در فیلم نباشد و واقعی باشد.

 

2. از ویدئو دقیقا برای چه کارهایی می‌توانیم استفاده کنیم؟

شما می‌توانید از ویدئو به عنوان یک ابزار تولید محتوا استفاده کنید. اما در حالت کلی از ویدئو به منظور دست‌یابی به اهداف زیر استفاده می‌شود:

  • برندسازی محصولات و نام شرکت
  • آشناشدن کاربران با انواع محصولات و روش‌های حل مشکلات
  • به عنوان یک روش تولید محتوا
  • افزایش نرخ فروش
  • استفاده در شبکه‌های مجازی

 

3. ویدئوی توضیحی چیست؟

شما در تولید ویدئو توضیحی برای محصول خود، لازم نیست که همه جزئیات را بیان کنید. معرفی برند خود و ارائه جزئیاتی که پاسخ نیاز کاربران را بدهد، از چیز مهم‌تر است. ارائه جزئیات بیش‌تر باعث سردرگمی کاربران می‌شود،  از این رو شما فقط باید روی نکاتی تاکید کنید که کاربران بیش‌تر به دنبال آن هستند

در یک ویدئو توضیحی می‌توانید قبل یا هنگام ارائه محصول با استفاده از ابزارهایی مانند ایمیل و غیره در خصوص محصولات و نیاز آن‌ها نظرسنجی کنید و آن‌ها را در تولید ویدئو به کار ببرید.

 

4. ویدئو چگونه یا همان How-to

این هم یک روش در تولید ویدئو توضیحی محصولات است کهبهتر است نکات زیر را در ساخت آن رعایت کنید:

بازار هدف خود را تعیین کنید؛ مشکلات بازار را شناسایی و برای هر کدام یک راه حل تعیین کنید

در این روش بیش‌تر روی یک مشکل یا مسئله و راه حل آن تاکید می‌شود و فرآیندها به طور جزئی و مرحله به مرحله توضیح داده می‌شود.

 

5. نکات ارائه و نمایش محصولات

یکی از مشکلات اغلب تولیدکنندگان ویدئو تبلیغاتی این است که بیش‌تر مفهوم تئوری برای ویدئوها در نظر می‌گیرند. برای مثال در هنگام تبلیغ یک چاقو، فقط همه به تیزی آن تاکید می‌کنند اما آیا تیزی مهم‌ترین عامل برای خرید یک محصول توسط مشتری است؟ مسلما جواب خیر است. شما باید برای این‌که بتوانید بیش‌ترین تاثیر را در جذب مشتری بگذارید باید جزئیات بیش‌تری را نشان بدهید. مانند راحت در دست گرفتن چاقو، جنس بدنه چاقو، جنس تیغه چاقو و غیره. فقط جزئیاتی را نمایش دهید که مناسب کاربران باشد نه این‌که بودن یا نبودن آن خصوصیات تاثیری در خرید نداشته باشد.

 

6. از زبان مشتری تولید کنید

تولید ویدئو، همان‌طور که بیان کردیم یکی از بهترین روش‌های جذب مشتری و هم‌چنین افزایش سئو سایت خواهد بود. زمانی ویدئو شما می‌تواند یک کاربر را به خوبی جذب کند که بتواند او را ترغیب به خرید کند و در واقع اطلاعات اضافه‌تری به او بدهد. هیچ‌گاه از اصطلاحات کاملا تخصصی در تولید ویدئو استفاده نکنید. افراد قرار نیست که دانش شما را داشته باشند، آن‌ها فقط به دنبال محصولی هستند که بتواند نیاز آن‌ها را برطرف کند. از این رو در تولید ویدئو باید به در نظر بگیرید که محصول برای چه کاری قرار است استفاده شود، در انتها چه چیزی به کاربران ارائه می‌دهد و کاربران در صورت خرید تا چه حد رضایت خواهند داشت. این‌ها تمامی نکاتی است که باید در تولید ویدئو محصولات به آن‌ها دقت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئوکار

سئوکار در ابتدا فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقاتی در گروه کامپیوتر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با همکاری جمعی از اساتید مجرب و دانشجویان کارشناسی ارشد نرم افزار، شروع نمود. سئوکار در حال حاضر برترین شرکت ایران در زمینه سئو سایت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]