اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960502255386927

۱۰ راه ساده برای کسب درآمد اینترنتی

کد: 13960502255386927

https://goo.gl/mnDz5F

، مشهد , (اخبار رسمی): فناوری در سال‌های اخیر به قدری رشد کرده که توانسته است بر بسیاری از کارها تاثیر بگذارد. اینترنت در حال حاظر تبدیل به یکی از بهترین مکان‌ها برای کسب درآمد شده است. پس اگر شما هم می‌خواهید کاری را به صورت آنلاین شروع کنید ما برای شما ایده‌هایی داریم.

کسب درآمد آنلاین

اینترنت فراتر از یک منبع خبر و شایعات سرگرم‌کننده است. امروزه از طریق اینترنت، ده‌ها میلیون دلار از طریق انبوهی از فعالیت‌های قانونی در حال تبادل هستند.

به گزارش مگ وب،  ما در اینجا ۱۰ راه برای کسب درآمد آنلاین که نیازی به صرف زمان زیاد و کاهش برنامه‌های روزمره ندارند به شما معرفی خواهیم کرد. روی این ۱۰ راه به عنوان منابع درآمد مکمل فکر کنید؛ ۱۰راه بالقوه ای که حتی در مواردی می‌توانند فراتر از یک درآمد مکمل ظاهر شوند.

 

۱) را‌ه‌اندازی سایت

وقتی صحبت از اینترنت و آنلاین بودن یک کسب و کار می‌‌شود، همه انتظار دارند که شما از واژه “سایت” یا “وب‌سایت” استفاده کنید. در واقع می‌توان گفت اولین و معتبرترین راه برای کسب درآمد اینترنتی و آنلاین راه‌اندازی یک سایت است. اما آیا فقط با راه‌اندازی یک سایت می‌توان به درآمد رسید؟ قطعا پاسخ منفی است.

راه‌اندازی یک سایت تفاوت زیادی با راه‌اندازی یک مغازه ندارد! شما باید برای سایت‌تان زمان بگذارید و از همه مهم‌تر برای آن هدفی داشته باشید. با هدف‌گذاری برای و‌ب‌سایت خود و صرف زمان مناسب برای آن به راحتی می‌توانید از آن درآمد کسب کنید.

رایج‌ترین راه از درآمد از طریق وب‌سایت‌ها تبلیغات آگهی است اما می‌توان متناسب با موضوع سایت از طریق راه‌های دیگری نیز درآمد کسب کرد.

اگر هم اکنون سایتی در اینترنت ندارید و به فکر راه‌اندازی وب سایت برای کسب و کار آنلاین خود هستید پیشهاد می‌کنم مقاله استراتژی هدف‌مند قبل از طراحی سایت را بخوانید.

 

۲) یک وبلاگ بنویسید

اگر اطلاعات کافی برای راه‌اندازی یک سایت را ندارید و فکر می‌کنید انجام دادن آن کار پیچیده‌ای است، پیشنهاد می‌کنم یک وبلاگ راه‌اندازی کنید. کار کردن با وبلاگ انصافا آسان است. داشتن یک وبلاگ شاید در ظاهر خیلی خوب نباشد اما به نظرم برای شروع فوق‌العاده است.

وبلاگ‌ها مزیت‌ها و نقص‌های زیادی دارند. یکی از بدی‌های وبلاگ این است که تمام اطلاعات شما روی یک سرور دیگر که متعلق به سازنده وبلاگ است ذخیره می‌شود. اما از بزرگ‌ترین مزیت‌های وبلاگ رایگان و ساده‌بودن آن است.

در وبلاگ شما می‌توانید هر چیزی را بنویسید. می‌توانید هنر نویسندگی خود را به اشتراک بگذارید. می‌توانید موضوعاتی را مطرح کنید که برای کاربران بسیار جذاب باشد.

قطعا کسب درآمد از طریق وبلاگ بسیار سخت‌‌تر از وب‌سایت است؛ اما این موضوع به این معنا نیست که نمی‌توان از طریق وبلاگ درآمد کسب کرد. وجود دارند وبلاگ‌هایی که محبوبیت بیش‌تری از وب‌سایت های آنلاین دارند و توانسته‌اند درآمد بیش‌تری از طریق وبلاگ خود به دست آورند.

 

۳) نوشتن و فروش کتاب الکترونیک

با توجه به گسترش علم و فناوری و عرضه تلفن‌های هوشمند در بازارها، رشد و رونق کتاب‌های الکترونیک (eBook) نیز افزایش یافته است.

شما می‌توانید کتابی را به صورت الکترونیک بنویسید و آن را در فضای اینترنت منتشر کنید و از آن درآمد کسب کنید. حتی می‌توانید موارد یک و دو را با این مورد ترکیب کنید. یعنی مثلا در همان وبلاگی که برای خود راه‌اندازی کرده بودید کتاب‌های خود را منتشر کنید و از آن درآمد کسب کنید.

هم‌چنین پلتفورم نشر مستقیم کیندل یا همان KDP (Kindle Direct Publishing) شرکت آمازون به هزاران نفر این فرصت را داده است تا کتاب‌های الکترونیک نوشته خود را به فروش بگذارند و به کسب درآمد بپردازند.

 

۴) نظر بدهید، پاداش دریافت کنید

در دنیای آنلاین باید بدانید که کمپانی‌های بزرگ همواره به دنبال رقابت با یکدیگر هستند و مهم‌ترین چیز برای آن‌ها نظر مردم و مشتریان آن‌هاست.

شما می‌توانید از این فرصت برای خود استفاده کنید. وب‌سایت و کمپانی‌های بزرگی هستند که تنها از طریق یک نظرسنجی از شما حاضرند به شما پاداش دهند! بسته به میزان پیچیدگی نظرسنجی‌ها، شرکت در هر نظرسنجی می تواند ۵ یا ۱۰ دلار یا حتی بیش از این مقدار ارزش داشته باشد.

 

۵) فروش وسایل

یک نگاه جزئی به دور و اطراف خود کنید متوجه می‌شوید که اجناسی دارید که برای فروش بسیار مناسب است. خوشبخانه در چند سال اخیر مکان‌های آنلاین مناسبی برای خرید و فروش در اینترنت به وجود آمده‌اند. در ایران نیز مکان‌هایی مانند شیپور و دیوار و…. دقیقا به همین منظور به وجود آمده‌اند.

پس با فروش وسایل و اجناس خود هم می‌توانید خیلی راحت و آنلاین به پول برسید!

 

۶) از عکس‌ها درآمد کسب کنید

اگر شما یک عکاس حرفه‌ای یا حتی آماتور هم باشید می‌توانید با سرمایه گذاری روی عکس‌هایی که می‌گیرید درآمد کسب کنید. Wix Pro Gallery و شرکت‌هایی مانند Shutterstock، iStockPhoto و Shutterfly از طرح‌ها و خلاقیت شما استقبال می‌کنند.

علاوه بر این اگر واقعا خلاق باشید می‌توانید از شبکه های اجتماعی نیز برای معرفی خود به دیگران کمک بگیرید. همان‌طور که می‌دانید شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش‌تر روی عکس‌های کاربران بنا شده است، پس نهایت استفاده را از آن ببرید!

 

۷) ساختن آموزش‌های ویدئویی

شاید در حال حاظر با جرئت بتوان گفت که یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد آن‌لاین، ساختن ویدئوهای آموزشی باشد. در هر زمینه‌ای که تخصص دارید ویدئو ایجاد کنید و در سایت‌های مرتبط آن و یا شبکه‌های اجتماعی  یا بهتر از آن در سایت یا وبلاگ خود منتشر کنید.

حتما ماجرای مشهورشدن برخی از شخصیت‌های بزرگ امروزه را در شبکه‌های اشتراک ویدئو شنیده‌اید. پس از اهمیت این موضوع غافل نشوید و به دنبال ساختن ویدئوهای آموزشی و یا نوع دیگر باشید.

 

۸) ارائه آموزش شخصی

مهارت خاصی دارید؟ چرا از آن بیش‌تر استفاده نمی‌کنید؟ اجازه دهید مثالی برای شما بزنم. فرض می‌کنیم شما در زبان انگلیسی مهارت بالایی دارید. به راحتی می‌توانید با معرفی خود در پروفایل شبکه‌های اجتماعی‌تان یا سایت‌هایی که نیازمند تخصص شما هستند فعالیت کنید و شروع به افزایش درآمد خود کنید. پیام‌رسان تلگرام که بسیار محبوب است یکی از ابزارهای مناسب برای این موضوع است.

 

۹) فری لنسینگ (Freelancing) آنلاین

اگر مهارت‌های روزنامه‌نگاری و نویسندگی خاصی دارید، فری‌لنسینگ (کار به عنوان فری‌لنسر) می تواند به منبع درآمد دوم شما تبدیل شود. شرکت‌ها برای انجام برخی از تکالیف خاص خود، به طور فزاینده‌ای در حال حرکت به سمت استفاده از منابع بیرونی هستند و اگر بتوانید خود را ثابت کنید، کارهای بسیاری برای انجام‌شدن، انتظار شما را می‌کشند.

حتی شما با داشتن مهارت‌های ساده‌ای مانند ورود داده‌ها و اطلاعات، می‌توانید بین ۵ تا ۱۰ ساعت در هفته برای این کار، زمان صرف کنید.

یک کامپیوتر متصل به اینترنت و یک اراده برای گردآوری مشتریان قابل احترام، تمام چیزی است که به آن نیاز دارید. شانس‌های زندگی همین فرصت‌هایی هستند که به شما اجازه می‌دهند تا مهارت‌ها و تجربیات ارزشمندی را کسب کنید که کسب و کار فعلی و سابقه شغلی شما را پربار و گران‌بهاتر از همیشه می‌کنند.

 

۱۰) همکاری در فروش

حتی اگر شما هیچ محصول یا خدمتی را برای ارائه ندارید، “همکاری در فروش” این فرصت را به شما می‌دهد تا بتوانید از طریق فروش محصولات یا ارائه خدمات سایر شرکت‌ها، کمیسیون خوبی را دریافت کنید.

فروشندگان آن‌لاین، برای شما یک وب‌سایت همکاری در فروش تدارک می‌بینند و پشتیبانی بازاریابی را نیز به عهده می‌گیرند و تمام کاری که شما باید انجام بدهید، این است که محصولات یا خدمات شرکت مد نظر را به وسیله لینک در شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جست‌وجوگر و در حالت ایده‌آل در وب‌سایت خود معرفی و تبلیغ کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مگ وب

مگ وب مجله اینترنتی ایرانیان در زمینه های کاربردی،علمی،فرهنگی،هنری،آموزشی و .... فعالیت میکند. هدف اصلی ما افزایش اطلاعات و دانش ایرانیان برای داشتن زندگی بهتر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]