اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961017274966927

سال نو، کسب و کار نو

18 قطع نامه برای کسب و کارهای کوچک در سال ۲۰۱۸

کد: 13961017274966927

https://goo.gl/CHqsHT

، مشهد , (اخبار رسمی): سال ۲۰۱۷ عزیز، از تمام درس‌هایی که به ما دادی تشکر می‌کنیم. ما سعی می‌کنیم که از اشتباهات‌ خود یاد بگیریم و هرگز یک اشتباه را دوبار تکرار نکنیم. ۲۰۱۸ عزیز، ما برای شما آماده‌ایم.

 18 قطع نامه برای کسب و کارهای کوچک در سال ۲۰۱۸
۱۸ قطعنامه برای کسب و کارهای کوچک در سال ۲۰۱۸

امروزه ساختن نام تجاری بخش مهمی از هر کسب و کار کوچک است. وقت خود را برای درک داستان خود بگذارید و یک تصویر کلی ایجاد کنید که نشان دهد شما چه کسی هستید

۱) ساخت یک وب سایت

از عکاسان زیبایی گرفته تا مادران و فروشگاه‌‌ها، همه به دنبال داشتن یک وب سایت هستند. چرا که نه؟ ایجاد و رشد شبکه‌ی شما راه مهمی‌ برای ایجاد کسب و کار شما و ایستادگی در برابر جمعیت است. از آنجایی که هسته‌ی حضور آنلاین شما وب سایت شما است، این شانس شما است که همه‌ی مشتریان احتمالی را جذب کنید.

۲) اجتماعی باشید

چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم، رسانه‌های اجتماعی بخش بزرگی از روال روزمره ما هستند. بدون تفکر، ما فیس بوک خود را بررسی می‌کنیم، عکس‌ها را در اینستاگرام و پیام‌ها را در Snapchat و توییتر و … ارسال می‌کنیم. با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه تنها در فیس بوک، هر صاحب کسب و کاری باید به فکر فعالیت و سرمایه‌گذاری و تبلیغات در این شبکه بزرگ باشد.

۳) یک وبلاگ بنویسید

اگر به این فکر کرده‌اید که در این قطار وبلاگ نویسی کنید، حالا زمان آن است. نوشتن یک بلاگ دارای مزایای زیادی مانند موقعیت یابی خودتان یا برند تان به عنوان یک عامل تاثیرگذار در رشته خود و تقویت SEO ( بهینه‌سازی موتور جستجو ) برای وب سایت‌تان است.

۴) دو کلمه کلیدی خود را بررسی کنید

پس از ایجاد یک وب سایت زیبا، زمان آن رسیده‌است که این مشتریان بالقوه را وارد کنید. چک کردن کلمات کلیدی شما یک روش عالی برای اطمینان از این است که سایت شما تا حد امکان بالا است یا خیر؟

یادآوری دوستانه: کلمات کلیدی، ۲ تا ۵ کلمه از کلمات هستند که مشتریان احتمالی شما در یک موتور جستجو در هنگام جستجوی یک کسب و کار به دنبال آن هستند. ۳ ابزار بسیار کاربردی برای بررسی و تجزیه کلمات کلیدی عبارت اند از:

Google Keyword Tool

Moz Explorer

SEMrush

۵) قابل استفاده برای تلفن همراه

با توجه به اینکه بیشتر کاربران اینترنت از تلفن همراه برای موارد مختلف استفاده می‌کنند، داشتن یک وب سایت (موبایل پسند) کاملا ضروری است. اگر وب سایت شرکت شما برای تلفن‌های همراه بهینه سازی نشده است بدانید که بیش از نیمی‌ از مشتریان خود را از دست داده‌اید!

۶) از سئو محلی (Local SEO) استفاده کنید

اگر شما یک کسب‌وکار کوچک با یک فروشگاه فیزیکی دارید، ما می‌دانیم هدف اصلی شما این است که خریداران را از طریق درب ورودی دریافت کنید؛ اما چطور به این مخاطبان هدف دست می‌یابید؟ شما باید افراد را از طریق گوگل به سمت فروشگاه خود بکشانید! اولین نکته برای این موضوع این است: مطمئن شوید که نام شما، شماره‌ تلفن و آدرس شما روی سایت شما نوشته شده‌ است. این به شما کمک می‌کند یک مسیر صحیح را از جستجوی Google به طور مستقیم به فروشگاه خود بردارید و به نتیجه برسید.  این نوع SEO برای کسب و کارها که صاحب مغازه هستند، (سئو محلی) نامیده می‌شود.

۷) استفاده از بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیلی نوعی بازاریابی مستقیم است که به واسطه رایانامه (ایمیل) صورت می‌گیرد. در این بازاریابی می‌توان کالا یا خدمات را از طریق ایمیل به مخاطبان معرفی کرد. این کار به صورت ارسال یک پیام به یک یا چند مخاطب با هدف ایجاد یک ارتباط تجاری یا جمع آوری پول صورت می‌گیرد.

برای مدت زمان طولانی، بازاریابی ایمیلی یک ابزار تبلیغاتی قوی برای کسب و کارها بوده است و در هیچ جا جایی نداشته است! به همین منظور باید در استفاده از بازاریابی ایمیلی دقت کنید. پیشنهاد می‌کنم مقاله “۳۰ ایده فوق العاده برای جذاب تر شدن خبرنامه” را بخوانید.

۸) مشتریان خود را به صورت آنلاین مدیریت کنید

بسیار مهم است که با کاربران و مشتریان خود ارتباط سریع داشته باشید. از راه‌های ارتباطی مختلف برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید. استفاده از نوتیفیکیشن نیز برای نگه داشتن کاربران بسیار مفید است. علاه بر این اگر از برای شرکت خود وب سایت دارید برای آن قابلیتی را ایجاد کنید که بتوان از طریق تلفن همراه نیز مدیریت شود. این کار باعث می‌شود در هر مکانی که باشید بتوانید سایت و کاربران را مدیریت کنید.

۹) ساخت برند

امروز،ه ساختن نام تجاری بخش مهمی‌ از هر کسب و کار کوچک است.  این پایه و ارزش‌های اصلی است که هر گام در استراتژی توسعه برند شما را هدایت می‌کند. وقت خود را برای درک داستان خود بگذارید و یک تصویر کلی ایجاد کنید که نشان دهد شما چه کسی هستید. زمانی که هویت مشخصی دارید، باید یک بازار هدف را انتخاب کنید. مطمئن باشید تلاش‌های بازاریابی خود را روی کسانی که بیشترین احتمال خرید را با شما دارند تمرکز کنید.

۱۰) اجرای تست‌های تجاری

 لازم نیست حدس بزنید که از کدام طراحی یا محتوا بهترین نتیجه را دریافت می‌کنید. به سادگی با اجرای آزمون‌های تجاری می‌توانید مطمئن شوید که چه کاری انجام می‌دهید و چه چیزی باید باشید. این برای چک کردن و تغییر جزئیات سایت شما مناسب است، بنابراین شما می‌توانید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید و فروش بیشتری را به دست آورید. مهم‌تر از آن، آمار زمان واقعی، بینش مخاطبان و الگوهای رفتاری را با اتصال Google Analytics به وب سایت خود دریافت کنید.

۱۱) بیرون بروید و دیگران را ببینید!

فراموش نکنید که بیرون بروید و کمی‌ زندگی کنید! بعضی اوقات ما می‌توانیم در حضور آنلاین خود چنان پیچیده شویم که فراموش می‌کنیم وقتی که به آن می‌رسیم، ما اجتماعی هستیم. برخی از بهترین روابط در یک جلسه چهره‌به‌چهره شکل می‌گیرند. در کسب‌وکار، لازم است که افراد زمینه خود را بشناسید و افق‌های خود را گسترش دهید. همان طور که حلقه‌های کسب‌وکار شما بزرگ‌تر می‌شوند، شبکه دانش، خلاقیت و منابع شما گسترش می‌یابد.

۱۲) سازماندهی رویدادها

این فرصت را به خانه خود بیاورید! یک رویداد شبکه‌ای ایجاد کنید تا یک بازوی بزرگ برای کسب و کارتان داشته باشید. اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای ایجاد سایت خود استفاده کرده‌اید، می‌توانید به راحتی با نصب افزونه The Events Calendar رویداد‌های مورد نظر خود را در این تقویم مشخص کرده و برای کاربران خود به نمایش بگذارید. 

۱۳) از تقویم خود استفاده کنید

روزهای خاص را درون تقویم خود علامت‌گذاری کنید و بعد از آن برنامه ریزی کنید که برای هر مناسب چه کارهایی را انجام دهید. مثلا اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید، می‌توانید از طریق کدهای تخفیف در روزهای خاص مشتریان خود را برای خرید وسوسه کنید! کافیست نگاهی به تقویم خود کنید تا ایده‌های جدید به ذهنتان خطور کنند.

۱۴) سایت خود را برای زندگی به ارمغان بیاورید

سایت خود را وارد زندگی کنید. رنگ‌بندی آن را مطابق با رنگ سال تطبیق دهید، برای آن قوانینی بنویسید، صفحه‌ی تماس با ما ایجاد کنید و هر کاری را انجام دهید که مشتریان پس از ورود به سایت شما دیگر نخواهند آن را ترک کنند!

۱۵) به روز بمانید

به عنوان یک حرفه‌ای در زمینه خود، شما می‌خواهید همواره در بالاترین سطح کیفی کار قرار داشته باشید. برای این کار باید همواره به روز باشید. در سال جدید ممکن است خیلی از چیزها تغییر کنند، پس شما نیز باید تغییر کنید. نباید از ترفندهای بازاریابی جدید غافل شوید؛ بلکه باید از آنها در استراتژی کسب و کار خود استفاده کنید. با انجام این کار، شما خود را به عنوان یک شرکت شناخته شده و به روز معرفی می‌کنید.

۱۶) تبلیغات آنلاین

در یک بازار همیشه رقابتی، تبلیغات آنلاین یک استراتژی است که شما به سادگی نمی‌توانید از آن اجتناب کنید. هیچ شکی در تاثیر قدرتمندی که فیس بوک و Google adwords برای تبلیغات یک سایت می‌گذارند، وجود ندارد.

۱۷) کمی‌کار خیر!

قطعا تعجب کرده‌اید! همیشه خوب است که بخشی از یک دلیل بزرگ‌تر باشید – بنابراین خلاق شوید و یک خیریه پیدا کنید که دوست داشته باشید و عشق را به اشتراک بگذارید. بگذارید مردم شما را با اضافه کردن یک نوار به وب سایت خود که اعلامیه‌ی خیریه را اعلام می‌کند، بیشتر به شما نزدیک شوند و یا با استفاده از یک جعبه‌ی سبز برای توجه بازدیدکنندگان سایت خود، واسطه‌ی کار خیری شوید. حتی می‌توانید به همان اندازه که کاربران از محصولات شما خرید می‌کنند به اندازه یک دلار آن را به خیریه واگذار کنید. همه می‌دانند که اشتراک گذاری نیز یک نوع مراقبت است!

۱۸) مشترک شدن در این وب سایت

آیا می‌خواهید در مورد نکات کسب و کار و خیلی چیزاهای مفید دیگر به روز باشید و اطلاعات جمع آوری کنید؟ قطعا می‌خواهید! پس توصیه می‌کنم همواره با مگ وب همراه باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مگ وب

مگ وب مجله اینترنتی ایرانیان در زمینه های کاربردی،علمی،فرهنگی،هنری،آموزشی و .... فعالیت میکند. هدف اصلی ما افزایش اطلاعات و دانش ایرانیان برای داشتن زندگی بهتر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]