اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960706262546927

هشت راه ساده برای افزایش بازدید صفحه کسب و کار شما در اینستاگرام

کد: 13960706262546927

https://goo.gl/j8KWgD

، مشهد , (اخبار رسمی): اینستاگرام با داشتن ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، مکان مناسب برای همه افراد یک جامعه است. تقریبا می‌شود گفت همه جور آدم در این مکان پیدا می‌شود! از صاحبان کسب و کارهای بزرگ تا هنرمندان و فوتبالیست ها و….

۸ راه ساده برای افزایش بازدید صفحه کسب و کار شما در اینستاگرام
افزایش بازدید صفحه کسب و کار شما در اینستاگرام

اینستاگرام تنها یک پلتفرم اشتراگ گذاری تصویر برای عاشقان عکاسی نیست، بلکه یکی از قدرتمندترین سیستم عامل های اجتماعی در این سیاره است.

مگ وب - بدون توضیح بیشتر به سراغ ۸ راهنمایی بسیار ساده برای تقویت حساب اینستاگرام شما می‌رویم.

۱) محتوای مناسب را انتخاب کنید

با چه معجزه ای می‌توانید اولین گام را برای افزایش بازده خود در حساب Instagram خود داشته باشید؟ خوب، اگر محتوا را حدس زدید، درست است. هنگامی که بحث بازاریابی در اینترنت وسط می‌آید، محتوای مناسب پادشاه است! چه کسب و کار شما کوچک یا بزرگ باشد و یا یک فرد عادی باشید شما باید بر روی ایجاد محتوای با کیفیت برای مخاطبان مناسب تمرکز کنید.اگر کسب و کار شما به گونه ای است که اصلا با تصاویر سر و کار ندارد باز هم نگران نباشید! با استفاده از این نکات می‌توانید از اینستاگرام استفاده کنید:

  • محصولات – اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید و یا نه اجناسی را به صورت قانونی در هر جایی به فروش می‌رسانید، میتوانید به راحتی از اینستاگرام استفاده کنید. از محصولات خود تصاویر زیبایی تهیه کنید و یک گام به فروش بیشتر نزدیک شوید.
  • مردم یا مکان ها – آیا شما صاحب یک هتل یا رستوران یا یک مکان تفریحی هستید؟ بسیار عالی است. تصاویری از مکان کسب و کار خود و مشتریان (با رضایت آن ها) فراهم کنید و در صفحه خود قرار دهید.
  • بازاریابی – در مکانی که بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال دارد مگر می‌شود از بازاریابی غافل شد؟ با آگاهی برای فروش بیشتر هر آنچه که دارید بازاریابی کنید!
  • ارائه راهنمایی و الزامات – ارسال نقل قول ها، مشاوره و سایر اشکال انگیزشی یک راه عالی برای تعامل بیشتر با مشتریان خود است. فقط مطمئن شوید که لحن گویش پست با نام تجاری شما هماهنگ شده است.

۲) طراحی یک سبک بصری قوی

تصور کنید که اینستاگرام یک مجله دیجیتالی است. در این صورت شما باید مطالب خود را به گونه ای قرار دهید که مشخص باشد در چه زمینه ای فعالیت می‌کنید.

به عنوان مثال اگر شما یک متخصص تناسب اندام هستید باید تصاویری را در صفحه خود قرار دهید که کاملا مرتبط با موضوع و همچنین استفاده از رنگ بندی های خاص خود باشید.

همچنین اگر شما یک کسب و کار دارید و یا داشته اید حتما شخصیت و سبک خود را حفظ کنید. به طور مثال اگر شعاری دارید همواره در مطالبی که قرار می‌دهید از آن استفاده کنید تا کاربران با دیدن آن در هرجایی یادآور حضور شما شوند.

 

۳) صدای خود را با نام تجاری خود ترکیب کنید

خوب! این یک موضوع مهم برای کسب و کارها است. منظور ما از صدای شما لحن و گویش متن است. تصور کنید که شما یک کسب و کار بزرگ دارید و حال در ایستاگرام برای خود صفحه ای ایجاد کرده اید. پست هایی که در اینستاگرام قرار میدهید چه لحنی خواهند داشت؟ مطمئنا هر کسب و کاری باید با توجه به نام تجاری خود با کاربران صحبت کند.

به یاد داشته باشید: همیشه فکر کنید که با چه کسی صحبت می‌کنید و چگونه کسب و کار شما می‌تواند به آنها کمک کند.

۴) هشتگ ها را عمدا اضافه کنید

با هزاران عکس که هر دقیقه منتشر می‌شود، ناپدید شدن در بین جمعیت کاملا منطقی است. در اینجا است که کار هشتگ ها آغاز می‌شود.

یک هشتگ یا یک # به یک کلمه یا عبارت متصل شده می‌گویند که مربوط به یک موضوع خاص است. بازدیدکنندگان Instagram میتوانند یک هشتگ را جستجو کنند تا محتوا را در آن موضوع بررسی کنند.

کاربرانی که با جستجوی یک کلمه خاص می‌خواهند مطالب و پست‌ها را ببینند، معمولا از هشتگ استفاده می‌کنند. اگر هشتگ مرتبط را شما هم به کار برده باشید بر اساس زمان انتشار پست‌، بازدید و محبوبیت، بالاخره توسط اینستاگرام به کاربران معرفی می‌شوید.

نرم افزار‌های هشتگ گذاری بسیاری وجود دارند که هشتگ‌های محبوب و کاربردی را در هر دسته‌بندی مثل تجارت، سرگرمی و…در اختیار شما قرار می‌دهند. حتی می‌توانید هشتگ اختصاصی تولید کنید که صرفا ترکیبی از برند یا محصول شما باشد.

دقت داشته باشید استفاده از همه هشتگ‌ها همیشه تاثیرگذار نیست. مثلا هشتگی مثل #followforfollow یا #followme فقط باعث جلب توجه اسپمر‌ها می‌شود که به ازا فالو کردن شما انتظار فالوبک دارند!

۵) با مخاطبان خود در ارتباط باشید

مشارکت با پیروان شما می‌تواند سطح تعامل شما را در یک راه بزرگ افزایش دهد. مشتریان شما تلاش های شما را می‌بینند و احساس می‌کنند، شنیده‌اند و تشویق می‌کنند با شما ارتباط برقرار می‌کنند.

در مواردی از مخاطبان خود نظر بخواهید و از آن ها برای پیشرفت کار خود کمک بگیرید.افزایش اعتبار شما اعتماد مشتری را به دنبال دارد. اعتماد مشتری که جلب شد همه چیز برای یک فروش یا خدمت رسانی موفق فراهم می‌شود.

۶) تشویق تعاملی

نگران نباشید که مردم بفهمند شما از آنها چه می‌خواهید. اگر زمانی به مخاطبان و مشتریان خود نیاز دارید به طور صریح از آن ها بخواهید! مثلا با گفتن جمله “دوبار ضربه بزنید اگر این احساس شما است!” کلید اساسی این است که با کاربران خود راحت باشید و از ترفندهای ساده برای رسیدن به بازده استفاده کنید.اگر اعتماد میان شما و مخاطبان بوجود آید شما می‌توانید به درخواست های بزرگتر از آنها نیز فکر کنید. مطمئن باشید آنها درخواست شما را می‌پذیرند.

۷) خود را روشن و جذاب معرفی کنید

در صفحه اینستاگرام شما قسمتی در کنار تصویر پروفایل شما وجود دارد که اصطلاحا بیوگرافی Bio شماست! هدف از این بخش صرفا معرفی شماست و البته در بعضی موارد افراد از جملات و یا حتی شعر استفاده می‌کنند. به هر حال در کنار اهمیت نام کاربری و تصویر شما، معرفی شما نیز باید بسیار خوب باشد. شما باید در چند خط مخاطبان را به خود جذب کنید.

در اینجا دستورالعملی برای نوشتن یک Bio خوب فراهمکرده ایم:

  • به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی / حرفه ای، اما سرگرم کننده.
  • اطلاعات تماس خود را برای مشتریان آینده (ایمیل، مکان، و غیره) را وارد کنید
  • URL وب سایت خود را اضافه کنید
  • اگر دوست دارید با نام تجاری خود، Emoji بکشید

۸) رابطه متقابل وب سایت شما با صفحه اینستاگرام

هدف بیشتر کسب و کارهای آنلاین این است که از طریق اینستاگرام باردید سایت خود را بیشتر کنند. اول از هر چیز لینک صفحه اینستاگرام خود را به طور مستقیم در سایت خود قرار دهید. این کار به طور طبیعی بازدیدکنندگان سایت شما و طرفداران Instagram را متصل می‌کند تا تمام طرفداران دوست داشتنی شما بتوانند تصویر کامل را با یک کلیک ساده مشاهده کنند. البته تردیدی وجود ندارد که شما باید تمام پروفایل های اجتماعی خود را به وب سایت خود نیز وصل کنید!

اما کار هنوز تمام نشده است! شما سایت خود را به اینستاگرام متصل کردید؛ حال زمان آن است که اینستاگرام را به سایت خود متصل کنید! چگونه؟ با استفاده از برنامه Feed Instagram به صورت رایگان این کار را انجام دهید. اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنید می‌توانید به راحتی با نصب افزونه Instagram این کار را انجام دهید. به این ترتیب شما می‌توانید به طور خودکار عکس ها و ویدیو های اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارید و به بازدیدکنندگان خود اجازه می‌دهید پست های شما را به طور مستقیم در وب سایت بیابند. به محض این که شما یک پست اینستاگرامی جدید برای حساب کاربری خود اضافه می‌کنید، سایت نیز به روز می‌شود. با استفاده از این برنامه، سایت شما همیشه تازه و به روز شده خواهد بود!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مگ وب

مگ وب مجله اینترنتی ایرانیان در زمینه های کاربردی،علمی،فرهنگی،هنری،آموزشی و .... فعالیت میکند. هدف اصلی ما افزایش اطلاعات و دانش ایرانیان برای داشتن زندگی بهتر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]