اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960927272116927

طراحی وب در سال ۲۰۱۸ چگونه خواهد بود؟

روند طراحی وب در سال 2018

کد: 13960927272116927

https://goo.gl/fcSSf2

، مشهد , (اخبار رسمی): میلتون گلاسر، طراح گرافیک آرم معروف I Love NY، گفت: “سه پاسخ برای یک طرح گرافیکی وجود دارد، بله، نه و WOW!” امروزه با افزایش وب سایت‌ها در اینترنت تنها با پاسخ WOW می‌توانید حرفی برای گفتن داشته باشد!

روند طراحی وب در سال 2018
طراحی وب در سال ۲۰۱۸

هیچ الزامی وجود ندارد که وب سایتی که طراحی می‌کنید مانند وب سایت های دیگر باشد. می‌توانید از هر طرح خلاقانه‌ای که دارید استفاده کنید و در واقع مد جدیدی را در طراحی وب به وجود بیاورید

مگ وب: پس با این حساب دقیقا چه چیزی برای درخشش در اینترنت نیاز دارید؟ اول، شما قطعا نیاز به یک وب سایت درون اینترنت دارید. در مرحله دوم شما نیاز به یک قالب خوب برای این وب سایت نیاز دارید و برای این که مطمئن شوید وب سایت شما به موفقیت می‌رسد، باید از جدیدترین تکنولوژی‌های طراحی وب آگاه باشید. این کار باعث می‌شود تا مطمئن شوید که خلق شما عشقی را که شایسته آن است، دریافت می‌کند!

در دنیای ما، تکنولوژی، عادت‌های اینترنتی و روند طراحی وب به طور مداوم در حال تغییر است. بنابراین برای این که در این دنیا باقی بمانید باید با تکنولوژی روز تطبیق یابید. به همین منظور ما جدیدترین گرایش‌های طراحی وب که در سال جدید به صورت آنلاین مشاهده می‌کنید را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید به صورت حرفه ای وب سایت طراحی کنید.

بدون معطلی، در اینجا ترندهای طراحی وب در سال ۲۰۱۸ را خواهیم گفت.

تجدید نظر درباره تایپوگرافی‌ها

تایپوگرافی به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر برند تجاری برای هر کسب و کار عمل می‌کند. برای یک دوره طولانی، این یک قانون نانوشته “طراحی” بود که در هنگام ترکیب چندین نوع از فونت‌ها، آن را ایمن نگه می‌داشت، اما در این سال‌ها این قانون کاملا تغییر کرده است. تایپوگرافی نقش جدیدی را در انجام کارها نه تنها به عنوان متن، بلکه به عنوان یک تصویر ایفا می‌کند. این موضوع را گفتیم که شاهکار خود را در بالای صفحه نمایش دهید! بزرگ، پررنگ و زیبا باشید.

اگرچه انتظار می‌رود که طرح‌های وب سایت ساده و بدون پیچیدگی باشند، اما ممکن است طراحان در استفاده از تایپوگرافی‌های جدید از ذهن خلاق خود استفاده کنند. وب سایت‌هایی که دارای محتوی مبتنی بر متن هستند قادرند نقاط مهم را به سرعت به مخاطبان خود انتقال دهند و این برای کاربران موبایل نیز عالی است.

خب، دقیقا قرار است چه چیزی را ببینیم؟

فاصله بین کلمات

آزمایش با فاصله و وزن از حروف

مخلوط کردن فونت‌های خانواده مانند Serif و Sans Serif.اگر ۱۰۰% اطمینان ندارید که چه فونت‌هایی با هم همخوانی دارند باید Fontpair را چک کنید. هنگامی‌که فونت‌های انتخاب شده خود را پیدا کرده‌اید، می‌توانید آنها را مستقیما در ویرایشگر آپلود کنید.

دقت کنید: مخلوط کردن تایپوگرافی شما فقط باید به دلایل زیبایی شناختی باشد، بنابراین این کار را برای پاراگراف‌ها یا پست‌های وبلاگ انجام ندهید که در آن خوانایی ضروری است.

جزئیات تزئینی اضافه کنید

شکل و شمایل ساده شاید دیگر جذابیت قدیم را نداشته باشد. زمان آن است که راه را برای برخی از جزئیات تزئینی به وب سایت خود باز کنید! البته این موضوع بیشتر برای اشکال هندسی و آیکون‌ها است. هدف از این تزئینات چیست؟ در واقع آنها برای اضافه کردن کمی‌ توجه بیشتر به مناطق خاص یا محتوا در سایت عالی هستند. کاربران از زیبایی‌های تزئینی لذت خواهند برد به شرطی که این موضوع باعث کند شدن سایت شما نشود.

دقت کنید: مانند هر کاری “اعتدال و میانه‌روی” را فراموش نکنید. شما از تزئینات گرافیکی برای جلب توجه کاربران استفاده می‌کنید نه برای منحرف کردن آنها!

قوانین (طرح) را بشکنید

هیچ الزامی‌ وجود ندارد که وب سایتی که طراحی می‌کنید مانند وب سایت‌های دیگر باشد. یعنی به طور مثال اکثر وب سایت‌های درون اینترنت از یک هدر،منو ناوبری، بخش محتوا و یک فوتر تشکیل می‌شوند و بیشتر آنها هم نقطه اشتراک‌های زیادی دارند. می‌توانید از هر طرح خلاقانه ای که دارید استفاده کنید و در واقع مد جدیدی را در طراحی وب به وجود بیاورید.

مورد دیگری که وجود دارد این است که در میان عناصر اصلی یک صفحه وب معمولا خطی وجود دارد که عناصر را از یکدیگر جدا می‌کند. اگر آن خط برداشته شود، وب سایت به گونه‌ای ” غیر سازمان‌ یافته” تصور می‌شود. شما می‌توانید طراحی را به گونه‌ای انجام دهید که کاربران بدون دیدن آن خط متوجه عناصر اصلی سایت شما بشوند.

پویانمایی

امروزه تکنولوژی پیشرفت زیادی داشته است و مرورگرها می‌توانند انیمیشن‌ها را بهتر از همیشه مدیریت کنند. تا قبل از این انیمیشن‌ها بسیار پر زرق و برق و شلوغ بودند؛ اما سال ۲۰۱۸ به نظر عصر سادگی و استفاده از انیمیشن‌های ظریف و بسیار مفید است. در این سال می‌توان شاهد نوع خاص و جدیدی از لوگوها و انیمیشن‌های حرکتی باشیم.

استفاده از انیمیشن در بخش‌های مختلف سایت بسیار جذاب است. می‌توانید با استفاده از یک افکت انیمیشنی بسیار جذاب، بازدیدکنندگان را ترغیب کنید که سایت شما را مرور کنند. انیمیشن باید اثربخشی را به عناصر انتخاب شده در صفحه اضافه کند. برای مثال ما دوست داریم زمانی که ماوس را بر روی یک عنصر قرار می‌دهیم در قالب زرق و برق نمایش داده شود!

دقت کنید : استفاده بیش از حد انیمیشن منجر به یک سایت سنگین می‌شود که تا ابد طول می‌کشد‌. مزیت صبر و شکیبایی بازدیدکنندگان خود را به خطر نیندازید.

نمایش با فیلم و جلوه‌های سه بعدی

در پنج سال اخیر احتمالا شاهد افزایش محبوبیت ویدیو بوده‌اید. البته مگر اینکه در غار زندگی کرده باشید! شما می‌توانید به راحتی این محیط بسیار جذاب را در سایت خود با استفاده از پس زمینه ویدئویی یا نوار ویدئویی اضافه کنید. استفاده از ویدئو یا حرکت عناصر سه بعدی، یک راه عالی برای نمایش داستان، محصول یا سرویس بصری است. به عنوان مثال، تصور کنید که محصول شما اگر از زوایای مختلف نمایش داده شود، چه محصول جذاب‌تری خواهد شد.

دقیت کنید: در حالی که استفاده از ویدیو و جلوه‌های سه بعدی برای جذابیت بیشتر سایت ضروری است، اما بهتر است که این کار را در بالای صفحه سایت خود انجام دهید تا پیام برند شما به گوش همه برسد.

آزمایش با رنگ‌های مختلف

به سمت رنگ‌ها حرکت می‌کنیم. در سال جدید از رنگ‌های بی جان به سمت رنگ‌های پر جنب و جوش و پر زرق و برق حرکت کنید. البته، رنگ‌های جامد همیشه شیک هستند(مانند سیاه و سفید). مطمئنا بهترین انتخاب برای رنگ، رنگ سال است. کمپانی بزرگ و مشهور پنتون (Pantone) که در آمریکا روی رنگ‌های محیط و محصولات کارخانه‌های بزرگ نظارت می‌کند، رنگ سال ۲۰۱۸ را بنفش یا Ultra Violet اعلام کرد. الگو زیر یک رنگ بندی زیبا را در طراحی وب ۲۰۱۸ نشان می‌دهد.

برای جمع‌بندی موارد می‌توان گفت که سال ۲۰۱۸، همه چیز در مورد جسور بودن است. سالی برای طراحان خلاق با آزادی و گزینه‌های طراحی بی‌پایان!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مگ وب

مگ وب مجله اینترنتی ایرانیان در زمینه های کاربردی،علمی،فرهنگی،هنری،آموزشی و .... فعالیت میکند. هدف اصلی ما افزایش اطلاعات و دانش ایرانیان برای داشتن زندگی بهتر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]