اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960813266646927

ایده‌های تولید محتوا برای وبلاگ یا وب سایت شما

کد: 13960813266646927

https://goo.gl/y5QRNR

، مشهد , (اخبار رسمی): تولید محتوای فوق العاده برای وبلاگ و وب سایت شما باعث می شود که به طور تخصصی در زمینه تخصص خود صحبت کنید.

ایده‌های تولید محتوا برای وبلاگ یا وب سایت شما
۱۶ ایده تولید محتوا برای وبلاگ یا وب سایت شما

محتوای عالی ستون فقرات برند تجاری موفق است. با سیستم عامل های آنلاین، جایی که فراوانی اطلاعات و گزینه های بسیاری وجود دارد، اهمیت محتوا با کیفیت بالا بسیار زیاد است.

به گزارش مگ وب؛ توصیه‌های ما درباره‌ی تولید محتوا زمانی برای شما کاربردی خواهد بود که یک وب‌سایت برای خود ایجاد کرده باشید. بروزرسانی‌های منظم و مکرر برای نام تجاری شما و همچنین برای خود شما به عنوان یک رسانه مورد اعتماد اهمیت زیادی دارد. همچنین این بروزرسانی‌ها تاثیر بسیار زیادی در رتبه‌بندی سایت شما در موتورهای جستجو دارد.

در اینجا لیستی از ایده‌های جالب، سرگرم‌کننده و هدفمند برای تولید محتوای جدید در وب‌سایت یا وبلاگ را آورده‌ایم تا با بهره‌گیری از آن‌ها بتوانید کسب و کار آنلاین خود را رونق دهید.

فهرستی از ایده‌های هوشمندانه برای تولید محتوا

آموزش گام به گام: متون مختصر که خوانندگان را از نقطه A به نقطه Z هدایت می‌کند همیشه مفید هستند. شما می‌توانید یک آموزش ارائه دهید که به طور مستقیم بر روی محصولات شما تاثیر می‌گذارد (مثلا آموزش گام به گام بستن کروبات) یا می‌توانید هر نوع آموزش مفید دیگری را که مورد نیاز مردم هست قرار دهید. (آموزش ویرایش تصاویر در فتوشاپ)

داستان‌های موفقیت و مشتریان: مشتریان و همکاران خوشبخت شما بهترین عوامل بازاریابی هستند. به آنها توجه کنید و به دیگران بگویید که محصولات شگفت‌انگیز شما چقدر برای این افراد مفید واقع شده است.

نظرسنجی: نظرسنجی‌ها همواره در میان مخاطبین جذاب هستند. می‌توانید درباره‌ی خود و یا محصولات شرکت و یا یک رویداد بزرگ نظرسنجی ایجاد کنید و از کاربران بخواهید در این کار مشارکت کنند. بعضی از نظرسنجی‌ها انقدر مهم هستند که حتی جایزه‌های ویژه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

اخبار آنلاین و مهم: هر چه قدر هم که سایت و یا وبلاگ شما تخصصی باشد، نباید از موضوعات روز جهان غافل باشید. قرار دادن مطالب روز و مهم می‌تواند یک ایده بسیار عالی در زمینه ارسال محتوای باشد. حتی می‌توانید برخی از این مطالب را به کسب و کار خود ربط دهید!

لیست ۱۰تایی: کسانی در اینترنت به دنبال محتوا می‌گردند، همواره سعی می‌کنند مطلبی را بخوانند که کوتاه و جذاب باشد. ارائه‌ی لیست‌های ۱۰تایی یکی از بهترین ایده‌های ممکن برای تولید محتوا است. (مثلا  ۱۰ راه طبیعی برای سفید کردن دندان‌ها)

پست مهمان: پست مهمان یکی از بهترین و رایج ترین روش‌های به دست آورن لینک از وبسایت‌های معروف است. به طور کلی پست مهمان در مجموعه روش‌های تولید محتوا و لینک بیلدینگ قرار می‌گیرد. سایت‌هایی وجود دارند که اقدام به تولید محتوا در سایت خود می‌کنند و از سایت‌های دیگر که معمولا مرتبط با موضوع سایت خود هستند, می‌خواهند که این مقاله را در سایت خود جهت تبلیغ, قرار دهند. به این نوع از پست‌ها, پست‌های مهمان گفته می‌شود. با قرار دادن پست مهمان در سایت دیگر, که معمولا ترافیک بالایی دارند, کابران را ترغیب به ورود به سایت خودشان می‌کنند.

محتوای ویدئویی: طبق جدیدترین آمار منتشر شده، بیشتر کاربران در اینترنت به دنبال محتوای ویدیویی هستند؛ پس چرا شما برای سایت و یا وبلاگ خود محتوای ویدیویی تولید نمی‌کنید؟ خوشبختانه با وجود سایت‌هایی نظیر یوتیوب و آپارات و… به راحتی می‌توانید ویدیوی خود را در اینترنت منتشر کنید و پس از آن نیز آن را در سایت خود قرار دهید. این ویدیو می‌تواند شامل یک مصاحبه،معرفی،آموزش و یا هر چیز جذاب دیگری باشد.

معرفی تیم خود: خود و همکاران خود را در یک پست ویژه معرفی کنید. این کار باعث می‌شود احساسات کاربران تقویت شود. علاوه بر این شما می‌توانید از این پست در صفحه درباره ما سایت استفاده کنید. مطمئن باشید با این کار رابطه و اعتماد شما با مخاطبان چند برابر می‌شود. همچنین می‌توانید در مورد چگونگی تشکیل سایت و سختی‌های آن برای کاربران بنویسید!

اطلاعیه در مورد یک رویداد: در آینده‌ای نزدیک قرار است اتفاق بزرگی بیافتد؟ کنفرانس بزرگی در پیش است؟ چرا آنها را زودتر به اطلاع دیگران نرسانید؟ با قرار دادن محتوایی درباره یک رویداد بزرگ که قرار است به زودی برگزار شود، کاربران خود را بسیار هیجان زده کنید تا هر روز سایت شما را رفرش کنند!

موضوعات داغ: مطالب داغ و به روز حرفه‌ی خودتان رو پیدا کنید و آن‌ها را در قالب یک محتوای فوق‌العاده در سایت منتشر کنید. بسیار خوب است که بدانید مردم درباره چه صحبت می‌کنند. بهره‌برداری از این مکالمات در حال حاضر به شما امکان می‌دهد محتوا را به راحتی در رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید و به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال اگر شما در زمینه طراحی لباس هستید و دیشب مراسم هنرمندان بوده است می‌توانید یک مقاله‌ی خوب درباره‌ی رتبه‌بندی طراحی‌ها بنویسید.

مطالب الهام بخش: افرادی که بر احساسات هنری شما تاثیر گذاشته‌اند چه کسانی هستند؟ تاکنون چه درس‌های مهمی در زندگی یاد گرفته‌اید؟ چه چیزی باعث شد کسب و کار جدیدی را تاسیس کنید؟ به اشتراک گذاشتن این جزئیات الهام بخش با خوانندگان و بازدیدکنندگان می‌تواند هم در آن‌ها انگیزه ایجاد کند و هم برای شما مفید باشد.

لیست محبوب‌ترین‌ها: افراد دوست دارند آیتم‌های محبوب را ببینند، زیرا آنها چیزی شبیه تضمین کیفیت آزمایش شده و اثبات شده را نشان می‌دهند. پرفروش‌ترین محصولات، بالاترین رتبه‌بندی‌ها، بیشترین آهنگ‌های دانلود شده و یا مواردی که بیشترین اشاره را در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهند را برجسته کنید.

پاسخ به مشکلات: اکثر کاربران زمانی به جستجوی اینترنتی می‌پردازند که به مشکل خورده باشند! پس در زمینه‌ای که هستید سعی کنید مشکلات مردم را پاسخ دهید. با ایجاد محتوای پرسش‌و‌پاسخ و اشتراک‌گذاری آن خلاقیت، نوآوری و توانایی خود را نشان دهید. مواردی را به اشتراک بگذارید که در آن شما و تیم شما با موفقیت  یک چالش را پشت سر گذاشته‌اید یا مشتریانتان را نشان دهید که چگونه با محصول شما چالش‌های خود را حل کرده‌اند.

نکات مفید زندگی: مردم همیشه مشتاق هستند که راه‌های جدیدی برای ساده شدن زندگی خود پیدا کنند. بر اساس تجربه‌ی کاری و اینکه چگونه می‌خواهید خدمات خود را با مارک تجاری به اشتراک بگذارید، می‌توانید نکات ویژه‌ای را از درست کردن یک صبحانه‌ی مفید تا راه‌هایی برای درمان دیابت را منتشر کنید.

مطالعه موردی و پژوهشی: تحقیق و پژوهش همواره می‌تواند به شما در مسیرهای مختلف کمک کند. اگر مطلبی را از چندین سال قبل دنبال کرده‌اید و درباره آن تحقیق‌هایی را نیز انجام داده‌اید، چرا اکنون آن را با دیگران به اشتراک نگذارید؟ مطمئن باشید این کار از نظر موتورهای جستجو نیز بسیار با اهمیت است. همچنین با این کار می‌توانید اطلاعات مهمی‌ را در اختیار فردی قرار دهید که به دنبال تحقیق در همان زمینه بوده است.

کتاب الکترونیکی: هنگامی‌ که محتوای کافی را جمع آوری کردید و می‌دانید موضوعات جالب‌تری برای کاربران دارید، حتی می‌توانید یک کتاب را از تمام دانش جمع آوری شده خود ایجاد کنید. مردم همیشه از خواندن مطالب جالبی که می‌توانند به صورت رایگان دانلود کنند قدردانی می‌کنند و شما با این کار سخاوت و تخصص خود را نشان می‌دهید! چه چیزی بهتر از این؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مگ وب

مگ وب مجله اینترنتی ایرانیان در زمینه های کاربردی،علمی،فرهنگی،هنری،آموزشی و .... فعالیت میکند. هدف اصلی ما افزایش اطلاعات و دانش ایرانیان برای داشتن زندگی بهتر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]