اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960603258896927

چگونه یک اینفوگرافیک حرفه ای بسازیم؟

ساخت اینفوگرافیک حرفه ای در کمتر از یک ساعت

کد: 13960603258896927

https://goo.gl/2xnf6z

، مشهد , (اخبار رسمی): هنگامی که یک کسب و کار کوچک چیزی برای گفتن دارد چگونه باید آن را بیان کند؟ شاید یک ویدیو یا پست وبلاگی مناسب باشد. اما آیا اینفوگرافیک فوق العاده نیست؟ این یک گزینه قوی برای به اشتراک گذاری داده ها به صورت بصری و متنی است.

ساخت اینفوگرافیک حرفه ای در کمتر از یک ساعت
چگونه یک اینفوگرافیک حرفه ای بسازیم؟

مگ وب – به تازگی سایت های زیادی از اینفوگرافیک استفاده می‌کنند و شاید تصور شما اینگونه باشد که ساختن این تصاویر جذاب چقدر کار دشوار و زمانبری است. اما قضیه ساده تر از این حرف هاست! در ادامه متوجه خواهید شد.

 

اینفوگرافیک چیست؟

اینفوگرافیک (Infographic)، اطلاع‌نگاشت یا گرافیک اطلاع‌رسان یا داسویر به نمایش داده‌ها با استفاده از چند نمودار و شکل در قالب یک تصویر گفته می‌شود.

این ابزار گرافیکی می تواند برای کسب و کار شما ارزشمند باشد، به ویژه هنگامی که هدف شما انتقال اطلاعات زیادی در یک روش ساده و به یاد ماندنی است. در زیر، ما برخی از بهترین منابع را برای ایجاد یک اینفوگرافیک زیبا در هر زمانی را معرفی می کنیم.

 

چرا اینفوگرافیک؟

چندین چیز وجود دارد که این نوع بصری مهم را ایجاد می کند. برای شروع، آنها جذب توجه هستند. آنها تجسم داده های تحقیقاتی هستند، که حتی می تواند خسته کننده ترین اطلاعات را جذاب به نظر برساند.

یک اینفوگرافیک شاید طولانی تر از یک پست وبلاگی باشد اما آنها می توانند پر از رنگ و عکس پر جنب و جوش باشند. تصاویری تحریک کننده به تماشاگران اجازه می دهند که کنجکاوی خود را تحریک کنند.

آیا برای ایجاد یک اینفوگرافیک عالی می بایست هزینه ای پرداخت کنید؟

پاسخ کوتاه: نه واقعا، اما شاید.

بسیاری از برنامه هایی که برای ایجاد اینفوگرافیک پیدا می کنید، احتمالا رایگان شروع می شوند و پس از آن شما نیاز به پول نقد دارید تا بتوانید تمام توان خود را به کار گیرید. در برخی موارد، این کار بسیار ارزشمند است. با این حال، راحتی واقعی قالب های اضافی و سایر محتویاتی است که به آنها دسترسی دارید – بسته به ابزار مورد استفاده شما.

اگر شما در حال تلاش برای ایجاد یک اینفوگرافیک به صورت رایگان هستید، لازم است از کیفیت سرویس دهنده یا نرم افزار موجود اطلاع داشته باشید.

 

آماده سازی پایه های کار

قبل از شروع، بهتر است بدانید که چه چیزی را در متن اطلاعات خود می خواهید. توصیه می کنیم این چند مرحله را دنبال کنید:

  • داده های خود را جمع آوری و سازماندهی کنید.
  • طرح چرخه ای را درباره چگونگی ارائه آن ارائه دهید.
  • محتوایی را که میخواهید نمایش دهید، بنویسید.
  • ابزار آنلاین را که با نیازهای شما مطابقت دارد انتخاب کنید.
  • شروع به ایجاد کار کنید!

اکنون که فرایند را در ذهن دارید، اجازه دهید منابع آنلاین شگفت انگیز طراحی شده برای این هدف را به شما معرفی کنیم.

 

یک ابزار برای ایجاد اینفوگرافیک خود انتخاب کنید
۱) Canva

هنگام جستجو برای یک برنامه برای ایجاد یک اینفوگرافیک، Canva قطعا در بالای هر لیست است. قدرتمند و آسان برای استفاده، کانوا ارائه می دهد یک رابط کشیدن و رها کردن برای ایجاد انواع گرافیک های مختلف برای رسانه های اجتماعی و یا حتی چاپ. از همه مهمتر، استفاده آن رایگان است!

البته برخی از گزینه های پرداخت شده با Canva وجود دارد. برخی از طرح ها، آیکون ها و عناصر دیگر رایگان نیستند و قبل از اینکه بتوانید اطلاعات تکمیلی خود را تکمیل کنید، با گزینه های پرداخت مواجه می شوید. خوشبختانه، اگر شما قبلا تصاویر و سایر محتواهای مورد نظر خود را داشته باشید، نیازی به پرداخت یک سکه هم نیست.

۲) Venngage

Vaggage یکی دیگر از گزینه های عالی برای ایجاد اینفوگرافیک است، ارائه یک مجموعه گسترده از ابزارهای کشیدن و رها کردن مدرن. این سایت نیز یک طراحی بسیار شبیه به Canva دارد، بنابراین اگر قبلا از آن استفاده کرده اید، نسبتا عادت خواهید داشت.

آیکون ها، نمودار ها، نقشه ها و موارد دیگر شما را با ونتیلاتور آماده می کنند. ایجاد اینفوگرافیک شما سرگرم کننده و رایگان است، اما شما باید آن را پرداخت کنید تا آن را دانلود کنید. حتی اگر از بوم خالی استفاده کنید و یکی از تصاویر خود را آپلود کنید، همچنان باید برنامه خود را به منظور ادعای گرافیکی ارتقا دهید. با این وجود، ونتیلاتور یکی از بهترین نوع آن است و نباید نادیده گرفته شود.

۳) Piktochart

به گزینه های بیشتری نیاز دارید؟ پس Piktochart توقف بعدی شما است. با استفاده از قالب های رایگان، شما می توانید یک ارائه و یا اینفوگرافیک در مدت کوتاهی ایجاد، طراحی و سفارشی سازی کنید.

۴) Easel.ly

Easel.ly ممکن است ساده ترین مورد از همه موارد ارائه شده در این لیست باشد، و این بد نیست. در حالی که ممکن است زیبایی ابزارهای دیگر وجود نداشته باشد، این یک ماشین خلق و خوی ناقص نمی باشد.

بر خلاف برخی دیگر که سعی می کنند بدانند که کدام نوع شغل یا موقعیتی که شما برای ارائه یک لیست سرپرستی بیشتر از قالب دارید، Easel.ly شما را به مجموعه خود می برد تا بتوانید سریع کار کنید.

ویرایشگر اینفوگرافیک ممکن است یک ترس از تاریخ باشد، اما این همان قدرتی است که در گزینه های دیگری که ما ذکر کردیم، بسیار قدرتمند است. یکی دیگر از چیزهای قابل تحسین که شما با Easel.ly پیدا می کنید این است که “چیزی که می بینید چیزی است که شما دریافت می کنید.”

۵) Visme (Beta)

در حالی که Visme برای مدت کوتاهی به وجود آمده است، هنوز یک تگ بتا وجود دارد، اما احتمالا هرگز نمی دانید.

ویرایشگر آن به نظر می رسد جادار و لمسی و حرفه ای تر از رقبای خود است، اما قابلیت های آن اساسا یکسان است.

هنگام اضافه کردن عناصر به اینفوگرافیک، شما دقیقا همان چیزی را که شما به عنوان یک کاربر آزاد به آن دسترسی داشته اید خواهید دید، به عنوان یک بنر کوچک به تمامی عناصر برتر آن افزوده می شود. این به این معنا نیست که شما نمیتوانید بدون پرداختن به یک اینفوگرافیک با قیمت عالی به این نتیجه بپردازید.

به عنوان یک کاربر رایگان Visme، هنگام صادرات گرافیک نهایی خود، فقط قادر خواهید بود آن را به فرمت JPG صادر کنید. فتوشاپ رایگان همچنین نام تجاری Visme را در پایین قرار خواهد داد.

 

خودتان اینفوگرافیک بسازید

مهم نیست چه وسیله ای را انتخاب می کنید که اطلاعات خود را ایجاد کنید، بیشتر این موضوع اهمیت دارد که برای ساختن یک اینفوگرافیک به یک قالب مناسب احتیاج داریدالبته، شما همچنین می توانید از ابتدا شروع کنید و از یک بوم خالی استفاده کنید، اما کار با یک قالب می تواند زمان را برای شما نگه دارد.پس از انتخاب آن، بهتر است قبل از اضافه کردن آیکون ها و متون خود، عناصر را بر روی آن تغییر یا حذف کنید.

هنگامی که تمام گرافیک، متن و سایر اطلاعات خود را قرار داده اید، یک گام به عقب برداریدو مطمئن شوید که هدف مشخصی را برای ایجاد یک اینفوگرافیک در نظر گرفته اید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مگ وب

مگ وب مجله اینترنتی ایرانیان در زمینه های کاربردی،علمی،فرهنگی،هنری،آموزشی و .... فعالیت میکند. هدف اصلی ما افزایش اطلاعات و دانش ایرانیان برای داشتن زندگی بهتر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی