اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960616260397613

طراحی و تولید اولین جعبه پیتزای اسلایسی در ایران

کد: 13960616260397613

https://goo.gl/qxEnLe

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه تاپ پک اولین تولید کننده جعبه پیتزای اسلایسی در ایران، برای اولین بار در ایران، جعبه پیتزای اسلایسی را تولید کرده است که موجب سهولت استفاده مشتریان فست فودها می شود.

طراحی و تولید اولین جعبه پیتزای اسلایسی در ایران
طراحی و تولید اولین جعبه پیتزای اسلایسی در ایران

تاپ پک همواره با طراحی و تولید جعبه های خاص و جدید در صدد بهبود کیفیت و صرفه اقتصادی چه برای صاحبان مشاغل و چه برای مصرف کننده بوده است.

به گزارش شرکت چاپ و بسته‌بندی تاپ پک، این مجموعه متناسب با درخواست مشتری اقدام به تولید جعبه‌های خاص در اندازه‌ها و اشکال مختلف کرده است. این نوع از جعبه‌های اسلایسی علاوه بر اینکه خوردن پیتزا را بسیار آسان می‌کند، با سرعت بالا اسمبل می‌شود و به کمک ارائه دهنده محصول می‌آید و مانند خیلی از محصولات دیگر، نیاز به زمان بالا جهت اسمبل کردن و رساندن به مشتری ندارد. این محصول در شعاع‌های مختلف متناسب با نیاز مشتریان قابل تولید است و از دو قسمت مجزا که به صورت غلاف، اسلایس پیتزا را در بر می‌گیرد تهیه شده است. جنس این محصول از مقوای کاملا بهداشتی است و به هیچ وجه روغن پس نمی‌دهد و باعث کاهش کیفیت نمی‌شود.
افرادی که به دلیل رژیم غذایی یا دلایل دیگر نمی خواهند یک پیتزای کامل را بخورند می‌توانند فقط با استفاده از این محصول یک اسلایس متناسب با نیاز خود را میل کنند که در واقع یکی دیگر از مزایای دیگر آن صرفه اقتصادی و جلوگیری از اصراف است.
از مزایای دیگر این محصول برای صاحبان فست فود علاوه بر تنوع محصول در یک اسلایس، صرفه اقتصادی است که با فروش بیشتر و قیمت پایین‌تر سود بیشتری را عایدشان می‌کند. تاپ پک همواره با طراحی و تولید جعبه فست فود خاص و جدید در صدد بهبود کیفیت و صرفه اقتصادی چه برای صاحبان مشاغل و چه برای مصرف کننده بوده است.
این مجموعه علاوه بر تولید محصول بالا قادر به تولید هر نوع جعبه و بسته بندی متناسب با نیاز مشتریان در هر سطح و کیفیت است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی ببیشتر با محصولات و نمونه کارهای تاپ پک به سایت آن به آدرس http://top-packs.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ و بسته بندی تاپ پک

شرکت تاپ پک با پیش از 8 سال فعالیت در زمینه طراحی و ساخت بسته بندی فست فود (پیتزا، ساندویچ، برگر، سوخاری، سیب زمینی و ...)، جعبه های محصول خاص و همچنین انواع پاکت های کاغذی (کرافت، تحریر، گلاسه و....) آماده پذیرش سفارشات شما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت تاپ پک دیدن کنید.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]