اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980201361827613

فواید و مزایای راه اندازی رستوران غذای سالم و ارگانیک

کد: 13980201361827613

http://bit.ly/2Gz1ZYx

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به افزایش آمار چاقی در ایالات متحده، مردم بیشتر به دنبال گزینه‌های سالم در هنگام صرف غذا هستند. این منجر به گسترش ایده رستوران‌های غذای سالم شده است. اما آیا ایده رستوران‌های سالم واقعا کاربردی است؟

فواید و مزایای راه اندازی رستوران غذای سالم و ارگانیک
یک نمونه رستوران غذای سالم که فضای رستوران و دکور آن را متناسب با این موضوع در طراحی کرده است.

یکی از بزرگترین عوامل در گسترش منوهای سالم‌تر در رستوران‌ها و همچنین ایده رستوران‌های سالم افراد هزاره جدید هستند که عموماً بین ۲۰ تا ۳۰ سال دارند و می‌خواهند بدانند که غذای آنها از کجا آمده است

رستوران‌های غذای سالم گسترش یافته است و این رستوران‌ها همه چیز را از گیاهان ارگانیک تا گوشت تولید محلی و سایر تولیدات غذایی در بر می‌گیرند. اما آیا ایده رستوران‌های سالم واقعا کاربردی است؟ هنوز بخش کوچکی از صنعت رستوران، ایده رستوران‌های سالم و مزایای لیوان کاغذی مربوط به آن را ارائه می‌دهند اما این کار با خطراتی همراه است.

کسانی که قصد دارند رستوران‌های سالم تاسیس کنند باید به دقت بازار محلی و آمارهای موجود را مطالعه کنند. این ایده می‌تواند کاربردی باشد اما به شرط آنکه در بازار و محل مناسب پیاده شود. در راه اندازی رستوران غذای سالم باید به بسته بندی غذا هم توجه کرد و جعبه فست فود یا لیوان کاغذی باید از بهترین مواد تهیه شود.

آمارهای مربوط به مشتری برای رستوران‌های سالم

یکی از بزرگترین عوامل در گسترش منوهای سالم‌تر در رستوران‌ها و همچنین ایده رستوران‌‌های سالم افراد هزاره جدید هستند. این افراد که عموماً بین ۲۰ تا ۳۰ ساله هستند در خرج کردن پول از افرادی که در دوران ازدیاد زاد و ولد پا به این جهان گذاشته‌اند و همینطور تجربه دوران بعد از رکود اقتصادی را دارند، به طور کلی شکل تغذیه در آمریکا را تغییر داده‌اند.

جوانان این هزاره می‌خواهند بدانند که غذای آنها از کجا آمده و چگونه رشد کرده است. بنا به گزارش گروه نیلسن پریشابلز ۳۰ درصد این افراد تنها غذاهایی را مصرف می‌کنند که تاییدیه غذاهای ارگانیک را داشته باشند. با داشتن قدرت خرید بیشتر نسبت به افرادی که در دوران ازدیاد جمعیت متولد شده‌اند، افراد متولد هزاره جدید در حال شکل دادن صنعت رستوران داری آمریکا هستند. اگر خواسته آنها گزینه‌های سالم‌تر باشد، رستوران‌های آمریکا تبعیت خواهد کرد. اگر آنها غذاهای محلی و ارگانیک یا حتی با پایه گیاهی بخواهند رستوران‌ها خود را با آن وفق خواهند داد. آمارها در مورد رستوران‌های سالم مانند Lyfe kitchen و Sweetgreens بسیار خوب به نظر می‌رسد. علاوه بر این که این رستوران‌ها شهری و بالاتر از سطح متوسط هستند. باید در نظر داشت که این محدودیت‌ها رستوران‌های سالم موفق را برای کسب موفقیت به شکل‌گیری در مناطقی خاص محدود می‌کند.

فواید و خطرات ایده رستوران داری سالم

ایده رستوران داری سالم فواید بسیاری را از قبیل فرصت‌های بازاریابی، ارتقاء اقتصاد محلی و تجربه مثبت مشتری از رستوران ارائه می‌دهد. هر چند سلامت در میان عموم به یک مقوله همگانی تبدیل شده است، اما هنوز هم بازاریابی برای رستوران‌های سالم آسان‌تر از قبل نیست. مصرف‌کنندگان می‌خواهند غذاها علاوه بر سالم بودن مزه خوبی داشته باشند و قیمت مناسبی داشته باشند اما اگر زیاد ارزان هم نبودند مشکلی نخواهد بود. منوی رستوران‌های سالم اغلب از غذاهای محلی تشکیل شده است تا پول را به اقتصاد محلی تزریق کرده و از کشاورزان و پرورش‌دهندگان حمایت شود.

در عصری که مصرف‌کنندگان محتاطی وجود دارند که می‌خواهند بدانند غذای آنها چگونه پرورش داده شده، ایده رستوران داری سالم توانایی اطمینان دادن به آنها را درباره این که این رستوران‌ها انتخاب خوبی برای آنها و محیط زیست‌شان است دارد. خرید محصولات محلی به مصرف‌کنندگان به ویژه مصرف‌کنندگان هزاره جدید کمک می‌کند تا از نحوه خرج کردن پول‌شان احساس خوبی داشته باشند. علاوه بر آن سود این کار قطعی است زیرا ثروت در همان منطقه نگه داشته شده، این محصولات مزه بهتری از غذاهایی که هزاران کیلومتر دورتر تهیه شده‌اند دارند و آسیب کمتری به محیط زیست می‌رساند. ایده رستوران داری سالم همچنین شانس بیشتری برای پذیرفته شدن توسط موسسات سلامت دارند که سالهاست از فست فودها دریان‌ها بر جوامع سخن می‌گویند.

فعالیت‌های متعددی در گوشه و کنار آمریکا برای شناسایی مکان‌هایی که غذای سالم ارائه می‌دهند و تمرکز آن‌ها بر کالری مقدار هر وعده غذایی است انجام شده است یکی از این نمونه‌ها مدرک Blue Zone است. همان‌گونه که سودهای بسیاری در تاسیس یک رستوران سالم نهفته است همچنین مخاطراتی نیز در این زمینه از قبیل هزینه‌های بالا، بازار کوچک‌تر و تغییر عادات غذایی مشتری‌ها باید در نظر گرفته شود. منوی رستوران‌های سالم مملو از محصولات تازه، گوشت قرمز و سفید محلی و محصولات پرورش یافته به روش‌های ارگانیک است. طبیعی است که قیمت این محصولات گران‌تر از مواد غذایی یخ زده، کنسرو شده و نیمه آماده‌ای است که عمر نگهداری در یخچال‌شان بیشتر است. تقاضا برای منو سالم نیز قابل بحث است. با اینکه بسیاری از مردم از علاقه‌شان به غذاهای سالم می‌گویند اما آیا واقعاً آنها بعد از امتحان این غذاها باز به فکر خرید آن‌ها خواهند افتاد؟

مطالعات زیادی در زمینه نمودار غذایی انجام شده است یکی از بزرگترین یافته‌ها این است که مردم به مصرف غذاهای سالم ادامه خواهند داد اگر از راهی درست به آنها ارائه شود. این بدان معناست که اگر یک رستوران انتخاب‌های زیادی در اختیار مشتری نگذارد نمی‌تواند انتظار انتخاب غذای سالم توسط مشتری را داشته باشد. به طور مثال اگر به مشتری یک سالاد سبز با مرغ و یک همبرگر با سیب زمینی سرخ شده پیشنهاد دهد و مشتری به احتمال زیاد همبرگر را انتخاب خواهد کرد به خصوص اگر یک عکس از همبرگر در منو ظاهر شود. این مطلب بر این واقعیت که گزینه‌های سالم‌تر به فروش نمی‌روند صحه می‌گذارد. قرار دادن غذاهای سالم‌تر در بهترین جای منو و محدود کردن غذاهای ناسالم در منو دو راهی هستند که می‌توان از آنها برای افزایش فروش غذاهای سالم استفاده کرد.

آیا ایده رستوران‌های سالم موفقیت آمیز است؟

رشد رستوران‌های زنجیره‌ای سالمی نظیر Lyfe Kitchens و Sweetgreens دلگرم‌کننده است. اما حداقل آن این است که ایده رستوران‌های سالم بخشی کوچک از صنعتی بزرگ به نام رستوران‌داری است که در آنها همبرگر و وعده‌های چرب بزرگ ارائه می‌شود. نکته اساسی اینجاست که اگر کسی در نظر دارد ایده رستوران داری سالم را عملی کند باید از وجود درخواست برای غذای سالم در آن منطقه اطمینان حاصل کند. علاقه‌مندانی که به فکر راه اندازی رستوران یا فست فود هستند می‌تواننند با چاپ و بسته بندی تاپ تماس حاصل کنند. این مجموعه پک محصول مورد نیاز را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت تولید می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ و بسته بندی تاپ پک

شرکت تاپ پک با پیش از 8 سال فعالیت در زمینه طراحی و ساخت بسته بندی فست فود (پیتزا، ساندویچ، برگر، سوخاری، سیب زمینی و ...)، جعبه های محصول خاص و همچنین انواع پاکت های کاغذی (کرافت، تحریر، گلاسه و....) آماده پذیرش سفارشات شما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت تاپ پک دیدن کنید.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی