اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010114579167613

شش راه برای تداوم کسب و کار رستوران و فست فود

کد: 14010114579167613

https://bit.ly/3uo2xcE

، تهران , (اخبار رسمی): چه یک فست فود و چه یک کافی شاپ، مشتریان جوان عاشق تجربیات هیجان انگیز هستند. در عصر رسانه های دیجیتال، رویکرد های قدیمی به ندرت جواب می دهد. آگاهی از تغییر سلیقه مشتری و آخرین روندها در صنعت اولین قدم برای این موضوع است. در این مقاله روش هایی برای پایدار ماندن در این صنعت را با هم بررسی می کنیم.

6 راه برای تداوم کسب و کار رستوران و فست فود
شش راه برای تداوم کسب و کار رستوران و فست فود

مشترریان امروزی مخصوصا دهه 80 ای ها انتظارات بیشتری از برندهای مورد علاقه شان دارند.

1. نوآور باشید

اگر می خواهید کسب و کار غذایی شما تداوم داشته باشد برای مشتریان خود جذابیت ایجاد کنید، رمز این کار نوآوری مداوم است. به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، باید دائماً ایده‌های تازه و استراتژی‌های بازاریابی جدید را به کار ببرید تا جایگاه خود را در یک بازار رقابتی ایجاد کنید. معرفی غذاهای جدید در منو هر چند ماه یکبار، افزودن نوشیدنی های بی‌نظیر، به‌روزرسانی منوی خود مطابق با روندهای غذایی می‌تواند راهی عالی برای خلق تجربیات جدید برای مشتری باشد. جدا از نوآوری های مربوط به غذا و نوشیدنی، مطمئن شوید که رویدادها و کمپین های سرگرم کننده ای را برگزار می کنید که مطابق با ارزش برند شما و مرتبط با مشتریان باشد. شما همچنین می توانید از نظر ایجاد فضای داخلی و دکور جدید با سایر کسب و کارها رقابت کنید. یک راه خوب برای این کار استفاده از غذای سرآشپز است. به صورت دوره ای چند محصول ویژه خارج از منو را ارائه دهید. هر هفته عالی خواهد بود، اما اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، سعی کنید حداقل چند بار در ماه این کار را انجام دهید. این موضوع باعث جذب مشتری و ایجاد هیجان برای امتحان کردن غذاهای جدید می شود.

2. کارمندان حرفه ای انتخاب کنید

کارکنان شما اولین سفیرهای برند شما هستند. از لحظه ای که مشتری وارد می شود تا زمانی که خارج می شود، این کارکنان شما هستند که نقش کلیدی در تضمین یک تجربه خوب را دارند. زمانی را صرف آموزش آنها برای رفتار حرفه ای و روش های موثر برای برآوردن نیازهای مشتری کنید. با آنها در بهبود مهارت های ارتباطی و بین فردی برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان در تمام گروه های سنی کار کنید. اگر فناوری جدیدی را در فروشگاه خود استفاده می کنید، زمان کافی را صرف آموزش نحوه استفاده از آن کنید.  بودجه و دستورالعمل تعیین کنید و سپس کارکنان خود را تشویق کنید تا خلاقیت خود را به کار گیرند. اگر به هر یک از اعضای تیم، صرف نظر از سابقه یا تجربه‌شان، فرصتی بدهید تا ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند و مهارت‌های خود را نشان دهند، از غذاهای خلاقانه‌ای که ظاهر می‌شوند شگفت‌زده خواهید شد.

3. کیفیت خود را حفظ کنید

سرو غذای تازه و سالم در کسب و کار رستوران از اهمیت بالایی برخوردار است. سرو کردن غذاهایی که مطابق با استاندارد نیستند اشتباه بسیار بزرگی است. نمونه‌هایی از رستوران‌ها وجود دارد که با کیفیت عالی شروع به کار کرده‌اند، اما در طول سال‌ها کیفیت ارائه‌شان بدتر شده است. کیفیت غذایی که ارائه می کنید باید در طول سال ها ثابت باشد تا مشتریان وفادار جذب کنید.

یکی از مواردی که در حفظ کیفیت و ارائه خدمات به مشتری از اهمیت خاصی برخوردار است بسته بندی شماست. رستوران هایی که به صورت بیرون بر هم فعالیت می کنند باید از بسته بندی های مناسب برای ارسال غذا استفاده کنند تا در ذهن مشتری ماندگار شده و همچنین غذا را با کیفیت عالی به دست مشتری برسانند. به عنوان مثال ارسال یک پیتزا در یک جعبه پیتزا که دیزاین عالی و کیفیت مناسب دارد خوشمزگی آن را چند برابر می کند.

4. ترندهای جدید را پیدا و اجرا کنید

روندهای خاص و جدیدی وجود دارد که تغییرات قابل توجهی را در صنعت رستوران داری ایجاد می کند. به عنوان مثال، محصولات ارگانیک، فضای داخلی سنتی و کارد و چنگال دوستدار محیط زیست، شیوه های آشپزخانه بدون ضایعات مواد غذایی و ... .اینها برخی از روندهایی هستند که در طول سال ها محبوب بوده اند. به عنوان یک کارآفرین، مهم است که به روندها توجه داشته باشید و مواردی را انتخاب کنید که می توانید در فروشگاه خود پیاده سازی کنید. به یاد داشته باشید که این موارد را در تبلیغات خود به مشتری نشان دهید. جهان در حال تغییر است. امروزه مردم نسبت به آنچه در بدن خود می گذارند بسیار آگاه تر هستند. به عنوان مثال، رشد چشمگیری در بخش وگان (گیاه خواری) در سطح جهان وجود داشته است. اگر تنوع خوبی از غذاهای کاملاً گیاهی در منوی خود نداشته باشید، مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. علاوه بر این، افراد زیادی نیز با حساسیت غذایی و محدودیت های غذایی وجود دارند: بدون گلوتن، بدون بادام زمینی و ... . بهتر است به نیاز های همه این مشتریان اهمیت دهید.

علاوه بر خود غذا موارد جانبی نیز اهمیت دارند مثلا استفاده از بسته بندی های تجدید پذیر و دوستدار محیط زیست که این روزها بسیار پرطرفدار هستند. سعی کنید به جای استفاده از کیسه های پلاستیکی برای دلیوری از پاکت بیرون بر کاغذی استفاده کنید. این پاکت ها بسیار زیبا هستند و به مشتری نسان می دهند که شما به محیط زیست علاقه دارید.

5. از تکنولوژی های مرتبط استفاده کنید

فناوری می تواند به ایجاد یک تجربه غذا خوری فوق العاده برای مشتری شما کمک کند. در عین حال، سهولت در عملیات و اجرا را به ارمغان می آورد. امروزه برای مشتریان، از رزرو تا پرداخت، فناوری بخشی جدایی ناپذیر از تجربه غذا خوردن آنهاست.


6. در شبکه های اجتماعی فعال باشید

یک پست جذاب یا یک ویدیوی نامتعارف در اینستاگرام می تواند در بین مخاطبان هدف شما سر و صدا ایجاد کند. یک غذای مناسب برای اینستاگرام یا یک اثر هنری جالب در فضای داخلی شما می تواند به نقطه صحبتی برای برند شما تبدیل شود. مهم است که مخاطبان خود را بشناسید، مانند آنها فکر کنید و محتوایی را منتشر کنید که آنها را درگیر خود نگه دارد. زمان، تلاش و پول کافی را برای مدیریت و ایجاد محتوای خوب در شبکه های اجتماعی خود سرمایه گذاری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ و بسته بندی تاپ پک

شرکت تاپ پک با پیش از 8 سال فعالیت در زمینه طراحی و ساخت بسته بندی فست فود (پیتزا، ساندویچ، برگر، سوخاری، سیب زمینی و ...)، جعبه های محصول خاص و همچنین انواع پاکت های کاغذی (کرافت، تحریر، گلاسه و....) آماده پذیرش سفارشات شما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت تاپ پک دیدن کنید.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ