اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010114579207613

چالش های بسته بندی با افزایش درخواست بیرون بر و دلیوری

کد: 14010114579207613

https://bit.ly/3siseKy

، تهران , (اخبار رسمی): تقاضای زیاد برای تحویل، چالش های بسته بندی را به همراه دارد که در این فرصت به جنبه‌های مختلف آن می‌پردازیم

چالش های بسته بندی با افزایش درخواست بیرون بر و دلیوری
چالش های بسته بندی با افزایش درخواست بیرون بر و دلیوری

طی دو سال گذشته، رستوران ها و فست فودها مجبور شدند درخواست های بیرون بر بیشتری را مدیریت کنند تا درآمد خود را در دوران کرونا حفظ کنند. در حالی که همه رستوران‌ها یا فروشگاه‌ها آن مسیر را انتخاب نکردند و با سالن های خالی از مشتری و هزینه های بسیار بالای کسب و کار مواجه شدند.

این افزایش چشمگیر تقاضا فشار زیادی به تامین کنندگان بسته بندی وارد کرد چون تقریبا سفارشات پک های بسته بندی چند برابر شده بود و در عین حال کارخانه ها با نصف ظرفیت کار می کردند و تامین مواد اولیده بسته بندی دچار مشکل بود.

از اتفاقات این دوسال می توان درس های زیادی گرفت و برای آینده برنامه ریزی کرد. در حالی که نمی دوانیم پاندمی کرونا دقیقا در چه زمانی از بین می رود باید آمادگی برای مدیریت کردن درخواست های دلیوری را داشته باشیم. علاوه بر این موضوع سفارش غذا بیرون بر به یک فرهنگ تبدیل شده است و در آینده حتی با اتمام پاندمی رفتار مشتریان برای همیشه تغییر کرده است.

نکات مهم برای برآمدن از عهده چالش های دلیوری در آینده:

  •  سفارش های ماه های آینده خود را پیش بینی کنید و برآی آن ها بسته بندی مناسب تهیه کنید. واضح است که خرید عمده در تعداد بالاتر، هزینه کمتر و سود بیشتری را به دنبال دارد. علاوه بر این با این روش هیچ گاه با کمبود جعبه و کارتن مواجه نخواهید شد.
  •  از اپلیکیشن و برنامه مناسب برای سفارش گیری بیرون بر استفاده کنید. درصورتی که چند راه برای سفارش گیری (تلفن، وب سایت رستوران، اسنپ فود و ..) سعی کنید تقاضا ها را دسته بندی کرده و به ترتیب پاسخ دهید.
  •  پیش از آن که بسته بندی های شما به پایان برسند بسته بندی جدید سفارش دهید. در گذشته رستوران ها وقتی کمتر از 100 عدد جعبه موجود داشتند اقدام به سفارش جدید می کردند ولی اکنون با توجه به درخواست های زیاد باید زمانی ثبت سفارش کنید که حداقل به اندازه دو هفته بسته بندی موجود داشته باشید. به عنوان مثال، این امر به خصوص در مورد جعبه پیتزا که بسیار پر کاربرد است صدق می کند.
  •  در صورت امکان از مشتری در مورد تجربه تحویل او نظر سنجی کنید تا بتوانید این پروسه را بهبود بدهید. گاهی اوقات بسته بندی نامناسب باعث می شود غذا خمیر شود و کیفیت آن از بین برود به خصوص در جعبه فست فود که بدون راه هوا طراحی شده باشد ترد بودن سیب زمینی ها از بین می رود. این موضوعات را می توان با یک نظر سنجی ساده از مشتری پیدا کرد و برای آن ها راه حل مناسب پیدا کرد.
  •  بسته بندی های مختلف را امتحان کنید تا به بهترین گزینه موجود برسید.
  •  با سرویس های پیک موتوری قرارداد ببندید تا محصولات شما را به سرعت و با دقت به دست مشتری برسانند.
  •  ساعات شلوغ خود را پیش بینی کرده و برای آن ها برنامه ریزی کنید تا در بسته بندی و ارسال دچار مشکل نشوید.

از بسته بندی هایی استفاده کنید که به آسانی باز و بسته می شوند تا سرعت شما در بسته بندی بالارود. به عنوان مثال اگر جعبه ای به منگنه کردن نیاز دارد مطمئنا گزینه مناسبی نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ و بسته بندی تاپ پک

شرکت تاپ پک با پیش از 8 سال فعالیت در زمینه طراحی و ساخت بسته بندی فست فود (پیتزا، ساندویچ، برگر، سوخاری، سیب زمینی و ...)، جعبه های محصول خاص و همچنین انواع پاکت های کاغذی (کرافت، تحریر، گلاسه و....) آماده پذیرش سفارشات شما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت تاپ پک دیدن کنید.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی