اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960631261746927

آموزش ساختن یک لوگو حرفه‌ ای در کمترین زمان ممکن!

کد: 13960631261746927

https://goo.gl/e9v9ax

، مشهد , (اخبار رسمی): هنگامی که تصمیم گرفتید کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید، ضرورت دارد که خودتان را به عنوان یک شرکت حرفه‌ای با حضور آنلاین قوی قرار دهید. یکی از آن‌ها داشتن یک لوگو یا آرم زیبا است.

آموزش ساختن یک لوگو حرفه ای در کمترین زمان ممکن!
ابزارهای آنلاین طراحی لوگو

عناصر زیادی وجود دارند که به ایجاد هویت بصری برند شما کمک می کنند، یکی از مهم ترین جنبه ها آرم شماست. بخش کوچکی که هنوز قدرتمند از نام تجاری شما است، لوگوی شما پادشاه دستورالعمل های تجاری شما است.

مگ وب - ما در این مقاله همه آنچه را که برای ساختن یک لوگو حرفه ای نیاز دارید برای شما فراهم کرده ایم. از اهمیت نشان تجاری تا فهرستی از نکته‌های مفید و ابزارهای آنلاین برای طراحی لوگو؛ پس بیایید کسب و کار خود را رونق دهیم.

چه چیزهایی باعث می‌شود یک لوگو عالی باشد؟

چند ویژگی یک لوگوی خوب عبارتند از:

  • ساده بودن : یک لوگو نباید خیلی شلوغ باشد و در عین سادگی در ذهن مشتریان بماند.
  • چند منظوره : لوگو شما نباید تک بعدی باشد.
  • بی انتها : از خودتان بپرسید “آیا این لوگو در ۱۰ سال بعد هم میتواند برایمان مفید باشد؟”
  • هماهنگی : فونت، رنگ و طراحی باید با همه دستورالعمل‌های نام تجاری خود سازگار باشد. از آرم خود به عنوان یک نماینده بصری از نام تجاری خود استفاده کنید.
  • منحصر به فرد و قابل توجه : لوگوی عالی شامل عناصر منحصر به فرد و بدون پیچیدگی است.

بر خلاف گذشته که کسب و کارهای بزرگ بعد از طراحی سایت به فکر استخدام یک آژانس طراحی بودند باید عرض کنم که با وجود ابزارهای قدرتمند آنلاین دیگر لازم نیست هزینه ای را برای انجام کارهای گرافیکی خود پرداخت کنید. این موضوع برای کسب و کارهای کوچک فوق العاده و برای طراحان گرافیکی تا حدی غمناک است. البته ابزارهای آنلاین هرگز نخواهند توانست مانند طراحان حرفه ای عمل کنند اما به هر حال کار را برای شما به صورت فوق العاده ای به راه می‌اندازند. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم ابزارهای آنلاین طراحی لوگو و کارهای گرافیکی ساده بودن استفاده از آنهاست. با این حال اگر میخواهید مطمئن شوید که در مسیر طراحی لوگو برای کسب و کار خود راه درستی را انتخاب کرده اید به نکات زیر توجه کنید :

 

قبل از طراحی تحقیق خود را انجام دهید

بهترین روش برای اینکه بفهمید چه لوگویی برای شرکت خود طراحی کنید این است که آنچه را که در گذشته اتفاق افتاده است را بررسی کنید. یعنی در واقع نمونه‌هایی از آرم‌های موجود را که دوست دارید جمع آوری کنید؛ شامل لوگو یا لوگوهایی که بسیار به آن علاقه دارید. همچنین لیستی از لوگوهایی که به آن‌ها علاقه ای ندارید را نیز فراهم کنید و ببینید که چرا از این آرم‌ها خوشتان نمی آید! بعد از بررسی و کشف علت از به کار بردن این ایده‌ها در طراحی لوگوی جدید خود خودداری کنید. از بین بردن ایده‌های بد به شما کمک میکند کارتان را منحصر به فرد انجام دهید. البته توجه داشته باشید که ما هرگز توصیه نمیکنیم طرح یک لوگو را کپی کنید؛ بلکه با الهام گرفتن از چند طرح خاص یک طرح جدید برای خود خلق کنید.

رنگ و فونت خود را انتخاب کنید

رنگ‌ها و فونت‌هایی که انتخاب می‌کنید باید با هویت برند شما مطابقت داشته باشند. به یاد داشته باشید که رنگ‌های خاص باعث ایجاد احساسات خاصی در بین مردم می‌شوند. به عنوان مثال، رنگ آبی احساس حسادت، اعتماد و حرفه ای را به وجود می‌آورد (بله، دقیقا منظورمان فیسبوک و توئیتر است!). سفید احساس سادگی، وضوح و خلوص را می‌دهد (به لوگوی اپل فکر کنید).با توجه به این مطالبی که گفتیم می‌توانید تصمیم بگیرید که از چه رنگی میتوانید برای لوگو برند خود استفاده کنید.

حرکت به سوی فونت‌ها: طراحان اغلب انتخاب فونت را با انتخاب لباس برای پوشیدن مقایسه می‌کنند. به طور کلی، لباس‌هایی را انتخاب کنید که برای شما مناسب هستند و به طور صریح سبک و شخصیت شما را نشان دهند.فونت شما باید (به درستی) ویژگی‌های نام تجاری شما را نشان دهد.اطمینان حاصل کنید که انتخاب شما همه کاره و قابل خواندن است. می‌توانید چند فونت را بایکدیگر مچ کنید و یا حتی می‌توانید روی کاغذ چندین بار با خط‌های مختلف نام برند خود را بنویسید و نهایتا بهترین انتخابتان را به عنوان فونت لوگو در نظر بگیرید.

ایده‌های خود را بر روی کاغذ بنویسید

قبل از اینکه یک کار دیجیتالی فوق العاده انجام دهید بهتر است ایده خود را به روی کاغذ بیاورید. بدون خودآگاهی ذهنی چندین لوگو برای خود ترسیم کنید. کاری کنید که افکار متعدد شما در روی کاغذ با یکدیگر مبارزه کنند. مطمئن باشید که این کار در طراحی نهایی شما فوق العاده موثر خواهد بود.

لوگوی خود را با ابزارهای کارآمد طراحی کنید

وقتشه!اکنون می‌توانید شروع به طراحی لوگو خود کنید.هنگامی که این احساس به شما دست داد که میتوانید یک لوگو بی نظیر بسازید زمان آن است که ابزارهای آنلاین را انتخاب کنید. اگر شما یک طراح گرافیک هستید می‌توانید با استفاده از دانش خود و با ابزارهای‌های آفلاین مانند فتوشاپ به طراحی بپردازید و از دیدن نتیجه کار خود لذت ببرید. اما اگر دانش طراحی لوگو را ندارید با استفاده از ابزارهای آنلاینی که در ادامه معرفی خواهیم کرد در نهایت سرعت و ظرافت لوگو خود را طراحی کنید. در ادامه به معرفی این پلتفرم‌ها و بررسی مزایا و معایب آن‌ها خواهیم پرداخت.

۱) Online Logo Maker

وب سایت Online Logo Maker فرایند ساخت لوگو را به چند مرحله ساده تجزیه می‌کند.ابتدا متن خود را با یک نماد اضافه کنید. هنگامی که اصول را وارد کرده اید، فونت متن و رنگ را به راحتی سفارشی کنید. بعد از اینکه کار را ذخیره کردید شاهکار خود را میتوانید دانلود کنید! اما امکانات منحصر به فرد هنوز تمام نشده است! شما می‌توانید با وارد شدن به حساب خود لوگو ساخته شده را ویرایش کنید و از همه مهمتر اینکه تمام این امکانات کاملا رایگان است! این ابزار بسیار فوق العاده است برای کسانی که به دنبال سرعت بخشیدن به کارهای خود هستند.

۲) Logo Genie

به دنبال یک راه حل سریع و متنوع برای ساختن لوگو هستید؟ Logo Genie تنها چیزی است که شما نیاز دارید. همه کارهایی که باید انجام دهید این است که نام کسب و کار خود را وارد کنید، رده صنعت خود را انتخاب کنید و voila! یک صفحه نمایش پر از گزینه‌هایی که همه مربوط به زمینه شما است. یکی از آنهایی را که میخواهید انتخاب کنید و رنگها و اندازه را سفارشی کنید. این راه حل کامل برای یک کسب و کار جدید است که نمی خواهد پول زیادی را خرج کند و در عین حال یک کار تمام حرفه ای را به دست آورد.

۳) Logojoy

این ابزار در واقع ترکیبی از دو ابزار قبلی است و برای کسانی که میخواهند یک کار بی نظیر را انجام دهند توصیه می‌شود. Logojoy با استفاده از هوش مصنوعی، به شما گزینه‌های کافی را می‌دهد که بهترین انتخاب را داشته باشید و تقریبا می‌توان گفت کامل ترین پلتفرم در زمینه ساختن لوگو است. اما تنها مسئله ای که وجود دارد این است که استفاده از این ابزار رایگان نیست! به هر حال افرادی که میخواهند برای کسب و کار خود بهترین کار را انجام دهند پرداخت هزینه مسئله ی مهمی نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مگ وب

مگ وب مجله اینترنتی ایرانیان در زمینه های کاربردی،علمی،فرهنگی،هنری،آموزشی و .... فعالیت میکند. هدف اصلی ما افزایش اطلاعات و دانش ایرانیان برای داشتن زندگی بهتر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی