اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960631261756927

کسب و کار خود را رونق دهید

راهنمای کامل برای ساختن یک برند آنلاین

کد: 13960631261756927

https://goo.gl/ra5ffg

، مشهد , (اخبار رسمی): توسعه سریع فن آوری های آنلاین و نوآوری، موجب انقلاب در زمینه کسب و کارهای کوچک شده است. تولیدکنندگان، مترجمان آزاد، کارآفرینان، خرده فروشیها و متخصصان حرفه ای از انواع مختلف هر شغلی می توانند آزادی بی سابقه ای را به عنوان صاحبان کسب و کار کوچک تجربه کنند.

راهنمای کامل برای ساختن یک برند آنلاین
ساختن یک برند آنلاین

برندهای موفق هیچ گاه از آسمان پیدا نمی شوند! آنها از یک چالش خاصی ظاهر می شوند، طراحی شده توسط چشم انداز منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن چیزی با جهان است.

مگ وب – گفتیم که در حال حاظر بهترین زمان برای ایجاد یک کسب و کار کوچک در اینترنت است. اما مهمترین و اولین گام برای این کار «نام تجاری» یا «برند» است. معمولا کسب و کارهای جدید برای معرفی خود به دیگران سایت اینترنتی را ایجاد می‌کنند و نام تجاری خود را آدرس آن سایت قرار می‌دهند و بازار گرمی را درون آن فضای آنلاین ایجاد می‌کنند. اما آیا همه آن‌ها می‌توانند خود را به عنوان برند به مردم معرفی کنند؟

این مقاله دقیق در مورد چگونگی ایجاد یک نام تجاری آنلاین برای همه صاحبان کسب و کار‌های کوچک و حرفه ای که خودشان می‌خواهند کسب و کار خود را برآورده می‌کنند، توصیه می‌شود. باید بدانید که نام تجاری نخستین گام برای ایجاد یک کسب و کار حرفه ای است.در ادامه نگاهی به سه عنصر اساسی که هنگام ساخت یک نام تجاری باید تعریف کنید می‌اندازیم :

 

۱) هویت نام تجاری خود را پیدا کنید

برای ساختن نام تجاری کسب و کار خود ابتدا باید آن را پیدا کنید و در واقع مال خود کنید.شما با تعریف ارزش‌ها و کیفیت‌های اصلی نام تجاری خود شروع می‌کنید و هر گام در استراتژی توسعه برند را هدایت می‌کنید که ما در سراسر این مقاله بحث می‌کنیم.

عناصر زیر که هویت نام تجاری را تشکیل می‌دهند، در نظر بگیرید:

 

داستان برند شما چیست؟

برندهای موفق هیچ گاه از آسمان پیدا نمی شوند! آنها از یک چالش خاصی ظاهر می‌شوند، طراحی شده توسط چشم انداز منحصر به فرد و درایو برای به اشتراک گذاشتن چیزی با جهان است. این داستان برند شما – انگیزه ای است که همه اینها را آغاز کرد، ستون فقرات عملیات کل کسب و کار شما. هنگامی که شما آن را با مخاطب هدف خود به اشتراک می‌گذارید، آنها را دعوت می‌کنید تا در این سفر همراه شما باشند.

مقادیری که می‌خواهید در استراتژی نام تجاری خود بیان کنید، مشتقات داستان برند شما است. فریم کردن داستان شما به شما کمک می‌کند تا با روش‌های قدرتمند تر، کیفیت‌هایی را که برند شما را به نمایش می‌گذارند، بیان کنید.این موضوع باعث می‌شود که شما برند خود را بخشی از یک داستان بزرگ معرفی کنید و نه صرفا به عنوان یک معامله کوچک یا کلیک بر روی یک لینک!

یکی از نمونه‌های بسیار جالب که توانست با مشتریان و کاربران خود رابطه ی بسیار جالبی را ایجاد کند شرکت Airbnb است. در صفحه اصلی این سایت کاربران تصاویری از سفرهای خود به اشتراک می‌گذارند.این تصاویر تبادل اجتماعی، سرگرمی خانوادگی و کشف محیط‌های جدید را نشان می‌دهد. آنها نشان می‌دهند که ارزش افزوده استفاده از پلت فرم Airbnb در شکل گیری تجارب منحصر به فرد است و در این صورت کاربران بالقوه خود را به عنوان بخشی از این داستان معرفی می‌کنند.

 

شخصیت برند شما چیست؟

قبل از اینکه اینترنت و وب تبدیل به یک عرصه کلیدی برای کسب و کارها شود، برندها میتوانستند به عنوان یک انتزاع یک بعدی عمل کنند و تا حدودی موفق باشند. اینترنت قوانین بازی را تغییر داد، و این باعث شد که برندها چیزی بیش از یک آرم و لوگو باشند! برای رسیدن به حداکثر قابل مقایسه بودن، نام تجاری شما نیاز به توسعه شخصیت خود را دارد.

سعی کنید برند خود را به عنوان یک فرد واقعی تصور کنید: عادت‌ها،رویاها و حتی تن صدای برندتان را مشخص کنید! دوستان خود چه کسانی هستند و برای سرگرمی با هم چه کار می‌کنند؟ این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند شخصیت نام تجاری خود را مشخص کنید و در ایجاد تصویر عمومی برند خود کمک کنید.

 

۲) مشخصات نام تجاری خود را تعریف کنید

هنگامی که موفق شدید برند خود را نامگذاری کنید حال زمان آن رسیده است که به بخش‌های فنی تر موضوع بپردازید. برای این کار ما چند موضوع مهم را برای شما دسته بندی کرده ایم :

تعریف سبک کلی

درست مثل مد، برندها نیز می‌توانند به سبک‌های مختلف طبقه بندی شوند. طراحی نام تجاری شما می‌تواند مینیمالیستی، دریایی، تکنیکی و درجه یک باشد. این می‌تواند تاثیرات از هنر پاپ، چاپ روزنامه نگاری، تصاویر دست کشیده و یا هندسه را جلب کند.

مسئله کلیدی این است که یک سبک را انتخاب کنید که مربوط به هویت نام تجاری است که در ذهن داشته باشید.

انتخاب رنگ برند شما

شاید این موضوع برایتان کم اهمیت باشد اما باید بدانید که رنگ‌ها فوق العاده در موفقیت برند تاثیرگذارند.به معنای واقعی کلمه، غیر ممکن است که کوکا کولا را از رنگ قرمز جدا کنید یا فیس بوک را در هرجای دیگری بجز آبی مشخص کنید. این انجمن‌ها تصادفی نیستند آنها نتیجه نام تجاری بسیار موفق هستند.

ایجاد آرم یا لوگو برای برند

لوگو مهمترین بخش برای برند شماست. باید بدانید که بیشتر برندهای بزرگ تنها از طریق آرم خود در ذهن مردم باقی می‌مانند که نشان می‌دهد لوگو هسته برند را تشکیل می‌دهد. البته ممکن است لوگو شما هرگز مانند شرکت نایک نباشد اما سعی کنید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های یک آرم قدرتمند این است که مردم باید با نگاه کردن به لوگوی شما، بدانند که نام تجاری شما چیست و در چه زمینه ای فعالیت می‌کند.

پیدا کردن فونت‌های مناسب

چه اعتقاد داشته باشید یا نداشته باشید انتخاب فونتها جزء اصلی در نحوه ارزیابی نام تجاری شما است. فونت‌های مختلف می‌توانند پیام‌های مختلفی را ارسال کنند و شما قطعا نمی خواهید یک پیام اشتباه به مخاطبان خود ارسال کنید.

۳) لحن برند خود را تنظیم کنید

مخاطب هدف شما نه تنها نام تجاری شما را می‌بیند. آنها با آن به طور متنی و صوری نیز تعامل دارند. نگاه و احساس در تحویل هویت نام تجاری خود بسیار مهم است، اما این تنزل نام تجاری است که به طور فعال تعیین کننده چگونگی تعامل افراد با آن است.

 

ساخت نام تجاری نهایی

دقت کنید که همه چیز برند شما نام آن است. اگر یک لوگو بسیار زیبا برای برند خود انتخاب کرده اید حتما باید نام ۱ تا ۳ کلمه ای برند را نیز در آن جای دهید. نام تجاری خوب نه تنها باید زیبا و فریبنده باشد بلکه باید معنادار نیز باشد. و از همه مهمتر این است که نام دامنه حتما باید آزاد باشد. ( در غیر این صورت چگونه ممکن است کسب و کار آنلاین خود را تشکیل دهید؟)

ما پیشنهاد می‌کنیم لیستی طولانی از نام‌هایی که به سر شما می‌آیند تهیه کنید و به تدریج آن را محدود کنید. برای الهام گرفتن، بهتر است داستان‌های نامگذاری معروف ترین برندهای جهان را مطالعه کنید.

پس از آنکه شما نام تجاری خود را انتخاب کردید باید به دنبال شعاری برای آن باشید.شعار (یا شعار برند) یک حکم بسیار کوتاه است که نام تجاری شما را کامل می‌کند. با هم، آنها جوهر کامل نام تجاری شما را ارائه می‌کنند. مثال‌های زیر کاملا شما را روشن می‌کنند!

بی ام دبلیو : نهایت یک خودرو

پپسی : در لحظه زندگی کن

دیزنی لند: محل خوشبختی روی زمین

 

ساخت واژگان نام تجاری شما

هر نام تجاری یک واژگان دارد. این مجموعه کلمات کلیدی مانند کد‌هایی که به شما کمک می‌کند مشخص کنید چه کسی هستید، چه چیزی برای شما و آنچه که شما ارائه می‌دهید، عمل می‌کند. ساختن این واژگان نباید دشوار باشد، به ویژه پس از اینکه هویت نام تجاری خود را تعریف کردید.

به عنوان مثال اگر شما یک برند فروشگاه اینترنتی موبایل هستید باید از واژگان کمپانی‌های بزرگ موبایل مثل اپل،سامسونگ و… استفاده کنید.

 

مشارکت با مخاطبان

ساخت یک نام تجاری برای کسب و کار شما مستلزم ایجاد یک وب سایت و تبلیغ خودتان است.

تعامل منظم شامل پست‌های رسانه‌های اجتماعی شما، خبرنامه‌ها و بازاریابی ایمیل، پاسخ به سوالات و کمک به هر گونه مسائل، نظارت بر شهرت برند شما در سایت‌های رتبه بندی تاثیرگذار است.

هویت نام تجاری شما، ظاهر و لحن سه عنصر ضروری برای توسعه نام تجاری موفق است. اکنون، قبل از اینکه پیش بروید و شروع به ساخت یک نام تجاری برای کسب و کار خود کنید به توصیه‌های پایانی ما دقت کنید.

به یاد داشته باشید که نام تجاری همه چیز در مورد انسجام است. هرگز از لوگوهای مختلف برای شناساندن خود به دیگران استفاده نکنید و سعی کنید شخصیت اصیلی داشته باشید.

خوب است که خودتان را با پلتفرم‌های مختلف سازگار کنید (مردم در فیس بوک و توییتر به طور متفاوتی صحبت می‌کنند و شما می‌خواهید نام تجاری خود را به طور متناوب در بحث قرار دهید)، اما این کار باید به گونه ای باشد که با استراتژی کلی برند تجاری مطابقت داشته باشد.

نام تجاری شما وسیله ای است که باعث میشود کسب و کار شما به اهداف خود نزدیک شود. در واقع اگر هوشیار باشید می‌توانید با استفاده از برند خود سرعت موفقیت کسب و کارتان را افزایش دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مگ وب

مگ وب مجله اینترنتی ایرانیان در زمینه های کاربردی،علمی،فرهنگی،هنری،آموزشی و .... فعالیت میکند. هدف اصلی ما افزایش اطلاعات و دانش ایرانیان برای داشتن زندگی بهتر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی