اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960705262406927

یک کارآفرین موفق چه ویژگی هایی دارد؟

شش ویژگی مشترک کارآفرینان موفق

کد: 13960705262406927

https://goo.gl/VZWRBL

، مشهد , (اخبار رسمی): کارآفرینان با مهارتی که در تشخیص فرصت‌ها و موقعیت‌ها و ایجاد حرکت در جهت توسعهٔ این موقعیت‌ها دارند، پیشگامان حقیقی تغییر در اقتصاد و تحولات اجتماعی محسوب می‌شوند.

6 ویژگی مشترک کارآفرینان موفق
صفات کارآفرینان

کارآفرینان همیشه به دنبال مبارزه بوده و احساس اکتساب را دوست دارند. بنابراین، استانداردهای بالایی را برای کار خود در نظر می‌گیرند. آنها از مواجه شدن با رقابت ترسی ندارند و از رقابت لذت می برند.

مگ وب - شخص کارآفرین، اساس مفهوم کارآفرینی است و کارآفرینی، یک پدیده انفرادی یا تیمی است که کارآفرینان (و نه بسترهای محیطی)، ریشه و منشأ فرایند آن هستند. این تعریف به تأثیر محیط بر کارآفرین شدن فرد توجهی ندارد. طبق این تعریف، کارآفرینان افرادی هستند که ویژگی‌های شخصیتی ویژه‌ای دارند.// ویکیپدیا

صفات کارآفرینان عبارتند از :

 

۱) کارآفرینان اعتدال در میزان خطر را ترجیح می‌دهند

فعالیت های با ریسک معتدل، آنهایی هستند که مهارت و کوشش شخصی، نقش اصلی را ایفا می‌کنند. ممکن است شرایط مساعد هم در آن نقش داشته باشد. اما تاثیر آن به وسیله مهارت و کوشش شخصی به حداقل رسیده تا نتیجه کار جزء مسئولیت های خود شخص باشد.

کارآفرینان از خطر استقبال می‌کنند، در صورتی که خطر محاسبه شده باشد. به عبارت دیگر، آنها مسئولیت فعالیت هایی را که در آنها هیچ امکان موفقیتی وجود نداشته باشد و یا یک خودکشی مالی باشد را به عهده نمی گیرند.

 

۲) اعتماد به نفس

کارآفرینان به دلیل اعتماد به نفس خود، شهرت دارند. آنها بر این باورند که می‌توانند انتظاراتی که از آنها هست، برآورده کنند. به عبارت دیگر، آنها امکان موفقیت خود را بیش از آن چیزی که هست در نظر می‌گیرند.

 

۳) استقلال طلبی

کارآفرین ترجیح می‌دهد که خودش تصمیم بگیرد و در جریان آن، تمام کوشش، دانش، مهارت و سرمایه خود را نیز به کار می‌گیرد. اگر شکست بخورد، فقط می‌تواند خود را مقصر بداند و اگر موفق شود، فقط صلاحیت کارآفرینی خود را تایید کرده است.

 

۴) هدف گرا

آنها همیشه به فکر اهداف طولانی مدت خود بوده و کارهایی که امروزه انجام می‌دهند، در راستای اهداف آینده‌شان است. آنها همیشه چیزی را مورد هدف قرار داده و اهداف آنها معمولا عادی نیستند، به همین دلیل دیگران آنها را بلندپرواز می‌نامند.

 

۵) مبارزه‌جو

کارآفرینان همیشه به دنبال مبارزه بوده و احساس اکتساب را دوست دارند. بنابراین، استانداردهای بالایی را برای کار خود در نظر می‌گیرند. آنها محصولاتی با کیفیت بالا تولید و بر‌اساس مرغوبیت و راندمان رقابت می‌کنند. آنها از مواجه شدن با رقابت ترسی ندارند و در حقیقت از رقابت لذت می‌برند.

 

۶) نوآور

کارآفرینان همواره در مقابله با موقعیت‌ها از راه ها و روش های جدید استفاده می‌کنند. آنها از توانایی خود در خلاقیت لذت می‌برند. از تصورات و ابتکارات شخصی خود برای یافتن راه های جدید و کنار هم گذاشتن چیزها استفاده می‌کنند. آنها پر از پرسش هستند. کارآفرینان خستگی را زیاد احساس نمی کنند. در برابر مشکلات به دنبال راه حل گشته و سریعا برای حل آنها اقدام می‌کنند. آنها می‌دانند با کار موثر به اهداف خود خواهند رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مگ وب

مگ وب مجله اینترنتی ایرانیان در زمینه های کاربردی،علمی،فرهنگی،هنری،آموزشی و .... فعالیت میکند. هدف اصلی ما افزایش اطلاعات و دانش ایرانیان برای داشتن زندگی بهتر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش