اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960705262426927

بیست ایده‌ای که باعث افزایش مشترکین خبرنامه سایت شما می‌شود:

نکات ویژه برای داشتن یک خبرنامه جذاب

کد: 13960705262426927

https://goo.gl/YDwP1t

، مشهد , (اخبار رسمی): بازاریابی ایمیل و خبرنامه یکی از روش های موثر برای رسیدن به بازار هدف خود و نگه داشتن مشتریان است. صاحبان کسب و کارهای کوچک، صنعتگران، وبلاگ نویسان، ارائه دهندگان خدمات و مارک های مختلف از این نوع ارتباطات استفاده می‌کنند تا حضور آنلاین خود را تقویت کنند، در نتیجه ترافیک آنها افزایش می‌یابد.

نکات ویژه برای داشتن یک خبرنامه جذاب
20 ایده فوق العاده برای جذاب تر شدن خبرنامه

به یاد داشته باشید که همیشه بهترین های کار خود را با عنوان های پیشنهاد ویژه یا از این قبیل کلمات به مخاطبان خود نشان دهید. مردم همیشه علاقه مند هستند که بدانند دیگران از چه چیزهایی استفاده میکنند.

مگ وب – علاوه بر ابزارهای بازاریابی شگفت انگیز، کمپین‌های ایمیل و خبرنامه برای کسب و کارها بسیار مفید هستند. اما ایجاد خبرنامه و تقویت آن چالش‌های بزرگی را به همراه دارد. آسان نیست که با بسیاری از موضوعات مختلف ارتباط برقرار کنید!

20 ایده خبرنامه ای که مخاطبان شما به دنبال خواندن آن هستند:

۱) ارسال پیام‌های مناسبتی در تعطیلات و تبریک فصلی

تقویم سالانه باعث ایجاد شدن فرصت‌های عالی برای دسترسی به مشترکین خود است – از تبریک سال نو تا فرا رسیدن فصل زمستان – یک زاویه خوب را که با ماهیت رویداد ارتباط دارد، پیدا کنید، طرح را برای مطابقت با این رویداد طراحی کنید، و یک نتیجه فوق العاده را به دست آورید.

مثال این موضوع: ” جدیدترین لباس‌های مد ویژه فصل بهار با ارزان ترین قیمت! “

۲) معرفی یک محصول یا خدمات جدید

هر چیز تازه ای همیشه هیجان انگیز است. به اشتراک گذاشتن اخبار با مشترکین خود و نشان دادن آنچه که شما برای آن‌ها فراهم کرده اید فوق العاده است. همچنین تصاویری جذاب را در هر نوشته اضافه کنید که آنها را مشتاق تر کند. و همیشه یک ایده بسیار عالی این است که از کوپن‌های تخفیف استفاده کنید.

مثال این موضوع: ” معرفی دستگاه جدید موسیقی-کاملا جدید برای تجربه موسیقی حرفه ای “

 

۳) داستانهای موفقیت مشتریان واقعی را به اشتراک بگذارید

مشتریان خوشحال شما بهترین مدافعین و معروف ترین سفیران شما هستند. یکی از داستان‌های موفقیت مشتریان خود را با بقیه مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. این یک وضعیت برنده سه گانه است – شما می‌توانید نام تجاری خود را معرفی کنید، نام آن مشتری وفادار را بیاورید و همچنین مخاطبان جدیدی را جذب کنید.

مثال برای این موضوع: ” چگونه علی دانایی موفق شد در مدت یک ماه به رشد درآمد ۹۰ درصد برسد؟ “

 

۴) طرح جدید / نگاه نو / ایده‌های متفاوت

شاید به نظر بیاید که این موضوع خیلی اهمیت ندارد اما باید بدانید که هدف گذاری‌های جدید میتواند مخاطبان جدید را به همراه داشته باشد. به روز رسانی در مورد یک نگاه جدید در واقع یک راه فوق العاده برای اتصال با مشترکین خود است.

مثال برای این موضوع: “سایت مگ وب با ظاهری جدید آماده خدمت رسانی به مخاطبین است؛ به ما بپیوندید.”

 

۵) پیشنهاد مسابقه یا قرعه کشی

مسابقه و قرعه کشی تقریبا در بیشتر کسب و کارهای کوچک و بزرگ مرسوم شده است. این کار باعث می‌شود که مخاطبین شما با امید و انگیزه بیشتری به شما بپیوندند. این موضوع می‌تواند شامل یک کد تخفیف یا یک سبد مخصوص پر از بهترین محصولات شما، یک جلسه مشاوره رایگان یا پاداش دیگری باشد که منحصرا گروه شما آن را انجام می‌دهد.

مثال برای این موضوع: “با شرکت در مسابقه ما یک آیفون ۸ برنده شوید! “

 

۶) یک فروش ویژه را فقط برای مدت زمان محدود انجام دهید!

حس فوری یک انگیزه بزرگ برای عمل است. یک کمپین کوتاه مدت با یک نقطه پایان تعریف شده – ترجیحا بیش از ۲-۳ روز – ایجاد کنید و آن را به مشترکین خود با یک پیام انگیزشی اعلام کنید. این روشی است که اکثر کسب و کارهای بزرگ مانند دیجیکالا با عنوان پیشنهادهای شگفت انگیز استفاده می‌کنند.

مثال برای این موضوع: “فروش شگفت انگیز؛ ۵۰% تخفیف خرید کیف و کفش تا پایان روز جمعه!”

 

۷) دعوت از مشترکان به یک رویداد در زندگی واقعی

این موضوع برای کسب و کارهایی کاربرد دارد که می‌توانند در دفتر شرکت و یا در هر جای دیگر یک کنفرانس یا رویداد ایجاد کنند و با مخاطبان خود ارتباط فوق العاده ای را ایجاد کنند.

مثال برای این موضوع: “در همایش زندگی برتر منتظر حضور گرم شما هستیم.”

 

۸) درخواست بازخورد از مشتریان

خطوط ارتباطی را باز کنید و مشترکین خود را دعوت کنید تا افکار، نظرات و پیشنهادات خود را با شما به اشتراک بگذراند. این کار باعث می‌شود که رابطه شما با کاربران بسیار صمیمی شود.

مثال برای این موضوع: “در حال راه اندازی شعبه جدید هستیم؛ با نظرات خود در ساختن آن به ما کمک کنید.”

 

۹) کدهای کوپن اختصاصی برای مشترکین را اعلام کنید

مشترکین شما سزاوار یک هدیه ویژه هستند! به آن‌ها یک پاداش منحصر به فرد اعطا کنید.

مثال برای این موضوع: “هدیه ای ناقابل از طرف ما به شما؛ امیدوارم دوست داشته باشید.”

 

۱۰) بررسی یک موضوع جالب

مطالعات موردی بسیار جالب توجه است، به ویژه هنگامی که بینش واقعی و سود عملی برای خوانندگان بوجود بیاورد. در این مورد، خبرنامه شما یک مورد خاص را معرفی می‌کند که در آن محصول یا سرویس شما نیز از آن پشتیبانی میکند.

مثال برای این موضوع: “مزیت‌های طراحی یک سایت اینترنتی – طراحی سایت خود را به ما بسپارید”

 

۱۱) یک یادداشت از طرف مالک / مدیر

اگر یک کسب و بزرگ ایجاد کرده اید و مخاطبان زیادی از مطالب و محصولات شما استفاده می‌کنند، بهتر است که به عنوان مدیر کل گروه با مخاطبان صحبت کنید و یا برایشان پیام بگذارید. مطمئنا آن‌ها نیز بسیار مشتاق هستند تا از یادداشت‌های شما بهره ببرند.

مثال برای این موضوع: “یادداشت‌های مدیر سایت مگ وب “

 

۱۲) از طریق مشاوره با مخطبان خود ارتباط برقرار کنید

به عنوان یک متخصص در زمینه خود، شما در موقعیت منحصر به فرد هستید تا بینش و دانش خود را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید یک لیست از راهنمایی‌های سریع که پیرامون یک خاص می‌باشند را تهیه کنید و به صورت آموزش گام به گام برای مخاطبان خود ارسال کنید.

مثال برای این موضوع: “آموزش کار با فتوشاپ در کمترین زمان ممکن”

 

۱۳) نمایش محصولات محبوب خود (و چرا مردم آنها را دوست دارند)

به یاد داشته باشید که همیشه بهترین‌های کار خود را با عنوان‌های پیشنهاد ویژه یا از این قبیل کلمات به مخاطبان خود نشان دهید. مردم همیشه علاقه مند هستند که بدانند دیگران از چه چیزهایی استفاده میکنند. پس شما نیز محصولات پربازدید خود را به آن‌ها معرفی کنید.

مثال براین موضوع: “معرفی مجموعه محبوبترین هدفون‌های فروشگاه”

 

۱۴) جشن سالگرد

تولد کسب و کار شما نیز باید مانند تولد خود شما باشد. برای کسب و کار خود جشن تولد بگیرید. مهمان‌های این جشن بزرگ خط مخاطبان شما هستند.از این فرصت برای تشکر از مخاطبان خود برای پشتیبانی استفاده کنید همچنین داستان‌های خنده دار را از روزهای اولیه به اشتراک بگذارید.

مثال برای این موضوع: “این دهمین تولد ماست! بیایید جشن بگیریم”

 

۱۵) ارائه پایان فصل ویژه

کسب و کارهای بزرگ م‌یدانند که پایان فصل شروعی برای یک تجارت بزرگ است. پایان فصل‌ها بسایر اهمیت دارند. زیرا فصل جدیدی در راه است و می‌توانید محصولات و با مطالب مرتبط با آن را معرفی کنید.

مثال برای این موضوع: “لذت یک سفر به یاد ماندنی در تابستان با تورهای گردشگری.”

 

۱۶) بارسانه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنید

چرا تعاملات خود را با مخاطبین خود تنها به یک پلت فرم محدود می‌کنید؟در خبرنامه‌هایی که برای مخاطبان خود ارسال می‌کنید از آن‌ها دعوت کنید که به صفحه‌های شما در شبکه‌های اجتماعی بپیوندند و برعکس در شبکه‌های اجتماعی هم از دوستان و فالوورهای خود بخواهید در خبرنامه سایت شما عضو شوند.

مثال برای این موضوع: “اینستاگرام ما را دنبال کنید تا شاهکارهای طراحی را از دست ندهید”

 

۱۷) ایجاد “۱۰ فهرست برتر”

لیست‌ها یک شکل عالی از محتوا هستند که پتانسیل بالایی برای بازدید دارند. خوانندگان دوست دارند لیست‌هایی را به اشتراک بگذارند که به اعتقاد آنها می‌توانند برای دوستانشان جالب باشد.

مثال برای این موضوع: “۱۰ راه برای جلوگیری از حالت تهوع در ماشین“

 

۱۸) درخواست برای اولین بازدید

آیا شما به تازگی کسب و کار و یا سایتی را ایجاد کرده اید؟ این بسیار عالی است. با ارسال دعوتنامه ای به ایمیل کاربران از آن‌ها بخواهید که برا اولین بار از شما بازدید کنند.

مثال برای این موضوع: “اولین نفری باشید که از آموزشهای مجازی رایگان ما استفاده می‌کند”

 

۱۹) پیگیری بعد از فروش / تعامل

همواره این نکته را در نظر بگیرید که بعد از این که محصولی را به فروش میرسانید تازه کار شما شروع می‌شود. پشتیبانی خوب رمز موفقیت همه کسب و کارهای بزرگ است. در این مورد بعد از اقدامات کاربران خود برای آن‌ها ایمیلی ارسال کنید و یا حتی با آن‌ها تماس بگیرید و از رضایت داشتن‌ها اطمینان حاصل کنید.

مثال برای این موضوع: “امیدواریم از محصول خریداری شده نهایت استفاده را برده باشید.”

 

۲۰) توصیه از طریق “بایدها و نبایدها”

حتما در بسیاری از مقالات دیده اید که آموزش‌هایی تحت عنوان “بایدها و نبایدها”ی یک موضوع خاص بیان می‌شود. شما نیز همین کار را در رابطه با حرفه خود انجام دهید و آن را برای کاربران خود ارسال کنید.

مثال برای این موضوع: “کارهایی که نباید با گوشی‌های هوشمند انجام داد“

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مگ وب

مگ وب مجله اینترنتی ایرانیان در زمینه های کاربردی،علمی،فرهنگی،هنری،آموزشی و .... فعالیت میکند. هدف اصلی ما افزایش اطلاعات و دانش ایرانیان برای داشتن زندگی بهتر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی