اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960730265227781

به گزارش معاون ارتباطات بنیاد نیکوکاران شریف

توزیع گسترده لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند

کد: 13960730265227781

https://goo.gl/P31sEZ

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی توزیع گسترده لوازم التحریر برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش حمایتی بنیاد نیکوکاران شریف و دانش آموزان نیازمند معرفی شده از سوی شهرداری شهرهای استان تهران و گیلان به انجام رسید.

توزیع گسترده لوازم التحریر دز میان دانش آموزان نیازمند
توزیع گسترده لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند

این بسته های اهدایی شامل کیف ، دفتر و اقلام نوشتاری است که ، اقلام پوششی شامل کفش ، لباس مدرسه یا موارد مشابه نیز به آنها اضافه شده و در اختیار آینده سازان ایران عزیز قرار گرفته است .

به گزارش واحد مددکاری بنیاد نیکوکاران شریف، این بسته‌های اهدایی شامل کیف، دفتر و اقلام نوشتاری است که متناسب با شرایط  اقتصادی خانواده‌ها، اقلام پوششی مانند کفش، لباس مدرسه یا موارد مشابه نیز به آنها اضافه شده و در اختیار آینده سازان ایران عزیز قرار گرفته است.


دکتر شیوا محمدی نیک بنیانگذار بنیاد نیکوکاران شریف در مصاحبه با خبرنامه‌ی داخلی ضمن تاکید بر نقش آموزش و پرورش در شکل‌گیری شخصیتی و دانش  علمی و عملی این قشر از مددجویان، بر حمایت همه جانبه‌ی این نهاد مردمی‌ از رشد و رسیدن به نقطه‌ی کمال استعدادهای بالقوه و بالفعل دختران و پسران شریف صحه گذاشت و آن را جزیی از کمپین گسترده حمایتی این بنیاد برای خانواده‌های تحت حمایت بر شمرد.


بنیاد شریف | حامی‌ایتام، کودکان بد سرپرست و زنان سرپرست خانوار
#بنیاد_نیکوکاران_شریف
www.sharifngo.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد نیکوکاران شریف

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد، یک مؤسسه مردم‌ نهاد است که برابر اهداف منطبق با اساسنامه، فرآیند کمک و خدمت رسانی به ایتام و خانواده‌های نیازمند به حمایت مادی و معنوی را با رعایت شئون، عزت و کرامت انسانی انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]