اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980505389067781

واحد حمایتی و توانمندسازی مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف گزارش می‌دهد:

کارگاه پیشگیری و تشخیص سرطان پستان

کد: 13980505389067781

http://bit.ly/2SNXMoC

، تهران , (اخبار رسمی): توجه به سلامت زنان سرپرست خانوار به عنوان رکن اصلی خانواده‌های بی سرپرست یا بد سرپرست و برگزاری دوره‌های آموزشی خودمراقبتی و همچنین انجام تست‌های پزشکی، از مهمترین سرفصل‌های حمایتی در مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف و خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور است.

کارگاه پیشگیری و تشخیص سرطان پستان
کارگاه پیشگیری و تشخیص سرطان پستان

در این راستا با هم افزایی پتانسیل‌های موجود در اختیار دو مجموعه و با همکاری مرکز تحقیقات سرطان پستان پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی، کارگاه آموزشی پیشگیری، خود آزمایی و تشخیص سرطان پستان در روز هفدهم تیرماه ۹۸ به میزبانی سالن اجتماعات خیریه نیکوکاران شریف و با حضور فعال زنان مددجوی سرپرست خانوار برگزار شد.

مدرس این دوره سرکار خانم لیلا حیدری بود درباره روش‌های خودمراقبتی در این حوزه و همچنین راه‌های خودآزمایی شخصی زنان برای کنترل احتمالی سلامت آموزش‌هایی را ارایه کرد و نکاتی را در این باب به بحث و بررسی گذاشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد نیکوکاران شریف

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد، یک مؤسسه مردم‌ نهاد است که برابر اهداف منطبق با اساسنامه، فرآیند کمک و خدمت رسانی به ایتام و خانواده‌های نیازمند به حمایت مادی و معنوی را با رعایت شئون، عزت و کرامت انسانی انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه