اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980402379137781

واحد حمایتی و توانمندسازی بنیاد نیکوکاران شریف گزارش می‌دهد

گردش علمی در باغ ملی گیاه شناسی ایران

کد: 13980402379137781

http://bit.ly/2x7coFh

، تهران , (اخبار رسمی): در هفته پایانی خردادماه و همزمان با روز گل و گیاه، کودکان تحت پوشش مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف به بازدید از موزه ملی گیاه شناسی رفتند.

گردش علمی در باغ ملی گیاهشناسی ایران
گردش علمی در باغ ملی گیاه شناسی ایران

بازدیدهای علمی تفریحی که از دیرباز به نام گردش علمی شناخته می‌شود نقش بسزایی در شناخت صحیح کودکان از زندگی و دریافت اطلاعات ارزشمند برای ایجاد تعامل درست با جهان پیرامون دارد.

در هفته پایانی خردادماه و همزمان با روز گل و گیاه، کودکان تحت پوشش مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف به بازدید از موزه ملی گیاه شناسی رفتند.

باغ گیاه‌شناسی مکانی است که در آن مجموعه‌ای از گیاهان بومی و غیر بومی در فضای باز و در گلخانه‌ها کشت می‌شوند و نقش مهمی در زمینه‌های مختلف تحقیقاتی از جمله علوم گیاهی و باغبانی، آموزش عمومی و آشنا ساختن مردم به اهمیت گیاهان و لزوم حفاظت از آنها بر عهده دارند.

در این بازدید علمی، کودکان با انواع پوشش‌های گیاهی نقاط مختلف جهان آشنا شدند و همچنین تجربیاتی را در زمینه حفاظت و نگهداری از این پوشش‌ها که به نوعی مجرای تنفسی زمین شناخته می شود، اندوختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد نیکوکاران شریف

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد، یک مؤسسه مردم‌ نهاد است که برابر اهداف منطبق با اساسنامه، فرآیند کمک و خدمت رسانی به ایتام و خانواده‌های نیازمند به حمایت مادی و معنوی را با رعایت شئون، عزت و کرامت انسانی انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح