اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980505389057781

واحد حمایتی و توانمندسازی مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف گزارش می‌دهد

یارانه‌ای برای رایانه

کد: 13980505389057781

http://bit.ly/2SJrpY4

، تهران , (اخبار رسمی): مرتضی دانشجوی کاردانی رشته کامپیوتر است که با مادرش در مشهد زندگی می‌کند. چندی قبل بود که در تماس با واحد حمایتی و توانمندسازی و با همه مشکلاتی که در روان صحبت کردن داشت، اعلام کرد که علیرغم علاقه شدیدی که به رشته خود دارد اما بخاطر شرایط سخت اقتصادی نمی‌تواند برای خود یک کامپیوتر بخرد.

یارانه ای برای رایانه
یارانه‌ای برای رایانه

به دلیل شرایط بد اقتصادی و همچنین هزینه‌های زیاد اجازه نشینی و مخارج منزل، مادر مرتضی توانایی خرید کامپیوتر برای فرزندش را ندارد. مرتضی نمی‌تواند پروژه‌های عملی خود را بصورت عملی روی یک رایانه شخصی یا حتی قرضی تست و انجام دهد.

واحد حمایتی و توانمندسازی مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف نیز با اعزام نماینده مورد اعتماد در خراسان رضوی، اطلاعات دقیق‌تری را درباره شرایط او به دست آورد.

در نهایت قرار شد با توجه به استانداردهای مورد نیاز برای مطالعات علمی و عملی مرتضی، یک سیستم مناسب برای وی تهیه شود. یک ماه بعد با مرتضی قرار گذاشته شد تا به هوای دیدن غافلگیر شود.

وقتی در را باز کرد نگاهش به جعبه لب تاپ افتاد، چشمانش برق زد اما باز هم باورش نمی‌کرد.

با همان لحن شیرین و نامفهمومش پرسید که این برای من است؟
بله برای شماست! مبارک باشه!
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد نیکوکاران شریف

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد، یک مؤسسه مردم‌ نهاد است که برابر اهداف منطبق با اساسنامه، فرآیند کمک و خدمت رسانی به ایتام و خانواده‌های نیازمند به حمایت مادی و معنوی را با رعایت شئون، عزت و کرامت انسانی انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه