اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970725322527781

گزارش بازدید تیم مشارکت های مردمی مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف

میهمانی عصای سفید در گلستان نرجس

کد: 13970725322527781

https://goo.gl/TsXkL2

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با ۲۳ مهرماه روز عصای سفید و تکریم نابینایان ، تیم حمایتی و مشارکت های اجتماعی مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف از مدرسه دخترانه نابینایان نرجس بازدید کردند.

میهمانی عصای سفید در گلستان نرجس
میهمانی عصای سفید در گلستان نرجس

عبدالهی مدیر مرکز آموزشی نابینایان نرجس : ” ۱۱۰ نفر از مقطع ابتدایی تا دبیرستان مشغول به تحصیل هستند که بیشتر این دختران از توانایی های بالایی در زمینه فعالیت های جانبی فوق برنامه برخوردار هستند."

به گزارش خبرنگار نیک نامه در این دیدار صمیمانه، ضمن گفت و گو با دانش آموزان این مدرسه و دریافت نقطه نظرات و نیازهای آنها، پژوهش های لازم در جهت مدل سازی تعامل واحد مددکاری با مددجویان نابینا صورت پذیرفت. همچنین عبدالهی مدیر این مرکز آموزشی نیز اظهار داشت : ” ۱۱۰ نفر از مقطع ابتدایی تا دبیرستان مشغول به تحصیل هستند که بیشتر این دختران از توانایی های بالایی در زمینه فعالیت های جانبی فوق برنامه برخوردار هستند که به تناسب علاقمندی هایشان به سمت رشته ها و مشاغلی که در آینده می توانند به انجام برسانند، هدایت می شوند.
در پایان این دیدار از دختران توانمند این مجموعه با اهدای گل و شیرینی تقدیر به عمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد نیکوکاران شریف

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد، یک مؤسسه مردم‌ نهاد است که برابر اهداف منطبق با اساسنامه، فرآیند کمک و خدمت رسانی به ایتام و خانواده‌های نیازمند به حمایت مادی و معنوی را با رعایت شئون، عزت و کرامت انسانی انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه