اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980403379627781

ضربان زندگی؛ تهیه سرپناه برای مادر و کودک

کد: 13980403379627781

http://bit.ly/2RxWAVO

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه برنامه‌های حمایتی بنیاد نیکوکاران شریف از نیازمندان و زنان و کودکان کم برخوردار، این بنیاد با دریافت گزارشی در ارتباط با زندگی سخت یک مادر و دختر در خانه‌ای با سقف کاذب گونی در حوالی پیشوای ورامین، به دیدار آنها شتافته است.

ضربان زندگی
ضربان زندگی؛ تهیه سرپناه برای مادر و کودک

در کنج خاکی کوچه پس کوچه‌های شهر، صدای نفس‌های دخترکی می‌آید که از سی روز پیش، در آغوش مادر، از تب واپسین روزهای بهار می‌سوزد!

مادر نوعروسی است بی پناه و پدر چندی است ترک منزل کرده و خانه‌ای برایشان گذاشته، بی سقف!

دستان پر از کرامت شما می‌تواند سقفی نو را بر این کاشانه ویران بسازد. همت کنیم برای کمک به تهیه یک سرپناه امن برای این مادر و کودک.

شماره کارت  ۶۱۰۴۳۳۷۸۹۳۰۵۱۱۸۳ بانک ملت به نام خیریه نیکوکاران شریف برای اهدای کمک‌های نقدی جهت تامین مسکن فوری معرفی شده است.

علاقه مندان می‌توانند برای کمک به این مادر و کودک از طریق اعلام شده اقدام کنند.

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد، یک مؤسسه مردم‌ نهاد است که برابر اهداف منطبق با اساسنامه، فرآیند کمک و خدمت رسانی به ایتام و خانواده‌های نیازمند به حمایت مادی و معنوی را با رعایت شئون، عزت و کرامت انسانی انجام می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد نیکوکاران شریف

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد، یک مؤسسه مردم‌ نهاد است که برابر اهداف منطبق با اساسنامه، فرآیند کمک و خدمت رسانی به ایتام و خانواده‌های نیازمند به حمایت مادی و معنوی را با رعایت شئون، عزت و کرامت انسانی انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه