اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980412382367781

واحد حمایتی و توانمندسازی بنیاد نیکوکاران شریف برگزار کرد

برگزاری دو کارگاه روانشناسی و حرفه آموزی

کد: 13980412382367781

http://bit.ly/2LC0ax7

، تهران , (اخبار رسمی): مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف برنامه‌هایی را در قالب کارگاه‌های آموزشی بصورت منظم برای زنان سرپرست خانوار نیازمند برگزار می‌کند. رویکرد این دست از کارگاه‌ها، بازسازی توان روحی و در عین حال ارایه آموزش‌های حرفه‌ای برای توانمندسازی این قشر شریف از مددجویان است.

برگزاری دو کارگاه روانشناسی و حرفه آموزی
برگزاری دو کارگاه روانشناسی و حرفه آموزی

دوره روانشناسی کارگاه مدیریت ذهن توسط خانم دکتر سحر ارمیان و همچنین در حوزه حرفه آموزی کارگاه آموزش ویترای (نقاشی روی شیشه) و نقاشی روی سفال توسط کارشناس مجرب ستادی در مرکز آموزش این مجموعه به اجرا رسید.

داوری مدیر واحد حمایتی و توانمندسازی در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی درباره خروجی نهایی دوره‌های حرفه آموزی گفت: «با تکمیل فرآیندهای این بخش، محصولات تولید شده جهت بازاریابی و فروش به واحد مربوطه ارجاع می‌شود. در نقطه پایانی با ایجاد تقاضا در بازار هدف، می‌توان مددجویان را به سمتی هدایت کرد که مهارت خود را در قالب محصولات به صورت مستقل در دست گرفته و از طریق فروش آن به استقلال مالی برسند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد نیکوکاران شریف

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد، یک مؤسسه مردم‌ نهاد است که برابر اهداف منطبق با اساسنامه، فرآیند کمک و خدمت رسانی به ایتام و خانواده‌های نیازمند به حمایت مادی و معنوی را با رعایت شئون، عزت و کرامت انسانی انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه