اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980505389077781

واحد حمایتی و توانمدسازی مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف گزارش می‌دهد:

کارگاه‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

کد: 13980505389077781

http://bit.ly/2SI90e8

، تهران , (اخبار رسمی): از نقطه‌ای که یک مددجو با کوهی از مشکلات به جمع نیکوکاران شریف می‌پیوندد، تمام هم و غم آنها بعد از رفع و رجوع مشکلات ناشی از تالمات روحی و روانی، آماده سازی زنان سرپرست خانوار برای آموختن حرفه‌ای درآمد زا و در نهایت ارائه وام کارآفرینی به منظور استقلال مالی از جمع نیازمندان تحت پوشش خیریه است.

کارگاه های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
کارگاه‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

واحد حمایتی و توانمندسازی دوره‌های حرفه آموزی را به صورت منظم برای مددجویان خود برگزار می‌کند که حضور آنها در تمامی جلسات الزامی است. در نهایت و پس از اتمام برنامه آموزشی، محصولات تولید شده توسط زنان سرپرست خانوار جهت بازاریابی و مارکتینگ در اختیار واحد مربوطه قرار می‌گیرد و با تایید تقاضا از طرف بازار می‌توان گفت که این واحد توانسته یک نیازمند را به درآمدزایی مستقل نزدیک کند.

دو حالت پیش روی خواهد بود، یا بصورت یک نیروی ماهر کار به کارگاه مربوط به حوزه تخصص می‌پیوندند یا در صورت اینکه تشخیص داده شود که توانایی گرداندن کسب و کار خود را دارد، یک وام کارآفرینی به او تعلق می‌گیرد تا طرح خود را به اجرا برساند.

در تمامی این مسیر، تیم مددکاری نیکوکاران شریف، شانه به شانه مددجویان خود را همراهی می‌کند تا بهترین خروجی را به نفع این جامعه شریف و آبرومند حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد نیکوکاران شریف

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد، یک مؤسسه مردم‌ نهاد است که برابر اهداف منطبق با اساسنامه، فرآیند کمک و خدمت رسانی به ایتام و خانواده‌های نیازمند به حمایت مادی و معنوی را با رعایت شئون، عزت و کرامت انسانی انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون