اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980401378947781

گزارش رمضان در بنیاد شریف

روزه اولی‌های شریف در جشن میهمانی خدا

کد: 13980401378947781

http://bit.ly/2x8Ar6S

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با هفته پایانی ماه مبارک رمضان، آیین‌های افطاری با حضور کودکان مددجوی روزه اولی بنیاد نیکوکاران شریف در شهرهای تهران و ورامین برگزار شد.

روزه اولی های شریف درجشن میهمانی خدا
گزارش رمضان شریف

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد، یک مؤسسه مردم‌ نهاد است که برابر اهداف منطبق با اساسنامه، فرآیند کمک و خدمت رسانی به ایتام و خانواده‌های نیازمند به حمایت مادی و معنوی را با رعایت شئون، عزت و کرامت انسانی انجام می‌دهد.

آیین‌های افطاری با حضور کودکان مددجوی روزه اولی بنیاد نیکوکاران شریف، همزمان با هفته پایانی ماه مبارک رمضان، در شهرهای تهران و ورامین برگزار شد.

در این دو برنامه، ضمن برگزاری آیتم‌های نمایشی شاد برای کودکان سعی شد تا با ایجاد فضایی شاد و انگیزشی، عزم آنان به امر روزه داری ستایش و نکاتی چند پیرامون زندگی هدفمند به آنها آموزش داده شود.

با رسیدن لحظات ملکوتی اذان مغرب، با خواندن دعا برای سلامتی مادران فداکار و جمع گرم خانوادگی خود، افطار کردند تا بیاموزند قدر بزرگ‌تر را بدانند و احترام آنها را به جای آورند.

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت sharifcharity.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد نیکوکاران شریف

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد، یک مؤسسه مردم‌ نهاد است که برابر اهداف منطبق با اساسنامه، فرآیند کمک و خدمت رسانی به ایتام و خانواده‌های نیازمند به حمایت مادی و معنوی را با رعایت شئون، عزت و کرامت انسانی انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه