اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961006273458099

خرید آنلاین انواع پنل های بتن اکسپوز در سایت یک دو سه سازه

ساخت نمایی مدرن با بتن اکسپوز

کد: 13961006273458099

https://goo.gl/NjBn6q

، تهران , (اخبار رسمی): سرعت اجرای بالای بتن اکسپوز در تمامی فصول سال به همراه طول عمر و دوام بالا از مزایای این محصول است. این پنل‌ها در برابر شرایط جوی مختلف محیط از جمله رطوبت و تغییرات شدید دمایی مقاوم هستند. بتن اکسپوز قابلیت اجرا با ملات، چسب یا به صورت خشک را دارد.

ساخت نمایی مدرن با بتن اکسپوز
ساخت نمایی مدرن با بتن اکسپوز

نمای بتنی اکسپوز انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای برای افزایش عمر و در عین حال زیبایی فضاهای پر تردد و عمومی است

بتن اکسپوز یا بتن نما به بتن‌هایی گفته می‌شود که به صورت بلند مدت یا میان مدت نما بوده و سطح بتن سطح نهایی کار است و بر روی آن پوشش و یا مصالح دیگری اجرا نمی‌شود. برای افزایش مقاومت پنل‌ها در تحمل شوک‌های حرارتی و همچنین مقاومت در برابر جذب آب، از افزودنی‌های ویژه‌ای در این بتن استفاده می‌‌شود. دیوارهای نمای بتنی اکسپوز انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای برای افزایش عمر و در عین حال زیبایی فضاهای پر تردد و عمومی‌ به شمار می‌آید. 

از نقطه نظر معماری استفاده از متریال بتن اکسپوز در طراحی داخلی و خارجی، فضا را به سمت سبک‌های مدرن و معاصر سوق خواهد داد. همچنین بتن اکسپوز به دلیل ماهیت سرد خود فضا را با سردی خاصی همراه خواهد کرد؛ بنابراین هنگام استفاده از این متریال باید آن را متناسب با شرایط فضا به کار برد.

تایل‌های پیش ساخته بتن اکسپوز با طرح‌های متنوع قابلیت برآورده کردن تمام سلایق را دارا هستند. قطعات بتنی عرضه شده در سایت یک دو سه سازه با تراکم بالا، وزن نسبی پایین به همراه کم‌ترین قیمت، انتخاب را برای معماران و طراحان داخلی بسیار ساده کرده است.

بتن‌های اکسپوز مطابق با ابعاد و اندازه‌های هر پروژه‌ای قابل اجرا هستند. سرعت اجرای بالای آن در تمامی‌ فصول سال به همراه طول عمر و دوام بالا از دیگر مزایای این محصول است. این پنل‌ها در برابر شرایط جوی مختلف محیط از جمله رطوبت و تغییرات شدید دمایی مقاوم هستند. بتن اکسپوز قابلیت اجرا با ملات، چسب یا به صورت خشک را دارا هستند.

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. لطفا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و هرگونه مشاوره، در ساعات اداری با یک دو سه سازه (داخلی مهندسی)  تماس حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آراد سازه گستر آپادانا

این سایت نه تنها به معرفی و تامین آخرین تکنولوژی های روز مرتبط با صنعت معماری و ساختمان کمک می کند بلکه می تواند به عنوان مرجعی غنی برای دانشجویان و علاقه مندان به مهندسی عمران و معماری مورد استفاده قرارگیرد. در یک دو سه سازه سعی کردیم تا تجربه، تخصص و آگاهی را در ساختار یک سایت، گرد هم آورده و از معتبرترین شرکت های صنعت ساختمان و معماری ایران برای تامین ملزومات این صنعت استفاده نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان