اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970913331468099

خرید برترین کاشی‌های استیل در «یک دو سه سازه»

ساخت آشپزخانه‌ای مدرن و متفاوت با کاشی‌های استیل

کد: 13970913331468099

https://goo.gl/FrDNRr

، تهران , (اخبار رسمی): کاشی‌های استیل یکی از المان‌های همیشگی در طراحی دکوراسیون مدرن به حساب می‌آیند. ماهیت بازتاب نور کاشی‌های فلزی سبب بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه دادن فضای اطراف خود می‌شود. این مزیت به ویژه برای فضاهای کوچکی که فاقد نور طبیعی هستند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

ساخت آشپزخانه ای مدرن و متفاوت با کاشی های استیل
ساخت آشپزخانه‌ای مدرن و متفاوت با کاشی‌های استیل

امروزه کاشی‌های استیل به عنوان یک المان مهم در خلق طراحی‌های مدرن در رنگ‌های متنوعی مانند طلایی، نقره‌ای، برنزی، مسی و خاکستری تولید می‌شوند. به طور کلی کاشی‌های فلزی سبب انعکاس محیط پیرامونی خود می‌شوند که این امر سبب می‌شود که ترکیب کردن آن‌ها با المان‌های متنوع دکوراسیون آسان باشد. ماهیت بازتابی کاشی‌های فلزی می‌تواند یک فضا را روشن‌تر و بزرگ‌تر از آنچه در واقع است نشان داده که این مزیت به ویژه برای فضاهای کوچکی که فاقد نور طبیعی هستند بیشتر نمایان‌گر است.

کاشی‌های استیل یکی از المان‌های همیشگی در طراحی دکوراسیون مدرن به حساب می‌آیند. استفاده از فلز به عنوان تایل آشپزخانه گزینه‌ای است که عموما با سبک‌های مینیمالیستی و مدرن هم‌خوانی زیادی دارد. ماهیت بازتاب نور تایل‌های فلزی سبب بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه دادن فضای اطراف خود می‌شود. این مزیت به ویژه برای فضاهای کوچکی که فاقد نور طبیعی هستند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

علاقه‌مندان برای مشاهده و خرید کاشی‌های استیل می‌توانند از سایت یک دو سه سازه بازدید کنند و یا در ساعات اداری با شماره‌های ۲۸۴۲۸۷۸۷ و ۲۸۴۲۵۴۲۴ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آراد سازه گستر آپادانا

این سایت نه تنها به معرفی و تامین آخرین تکنولوژی های روز مرتبط با صنعت معماری و ساختمان کمک می کند بلکه می تواند به عنوان مرجعی غنی برای دانشجویان و علاقه مندان به مهندسی عمران و معماری مورد استفاده قرارگیرد. در یک دو سه سازه سعی کردیم تا تجربه، تخصص و آگاهی را در ساختار یک سایت، گرد هم آورده و از معتبرترین شرکت های صنعت ساختمان و معماری ایران برای تامین ملزومات این صنعت استفاده نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل