اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971022339598099

دیوارپوش، بخشی از تجهیزات دکوراسیون داخلی

کد: 13971022339598099

https://goo.gl/ubrbLE

، تهران , (اخبار رسمی): دیوارها مانند بوم سفیدی هستند که نگاه، تفکر، سبک، شخصیت و خلاقیت طراح بر آن نقش می‌بندد. تنوع و گستردگی گزینه‌‌های دیوارپوش سبب می‌شود که با دقت بیشتری به انتخاب گزینه مناسب برای پوشش دیوار پرداخته شود.

تجهیزات دکوراسیون داخلی
دیوارپوش، بخشی از تجهیزات دکوراسیون داخلی

تجهیزات دکوراسیون داخلی

معماری و دکوراسیون داخلی عبارت است از طراحی هماهنگ سازی شده به منظور به جلوه در آوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه. دکوراسیون داخلی همانند سایر هنرها دارای سبک و ریزه‌کاری‌‌های متفاوتی است که براساس سلیقه‌ها و نیازهای دوران دستخوش تغییر می‌شود.

به عبارت دیگر انتخاب درست دکور موجب بهینه‌سازی فضاهای داخلی ساختمان‌ها به منظور انجام فعالیت‌های روزمره یعنی زندگی و کار می‌شود. دیوارها مانند بوم سفیدی هستند که نگاه، تفکر، سبک، شخصیت و خلاقیت طراح بر آن نقش می‌بندد. تنوع و گستردگی گزینه‌‌های دیوارپوش سبب می‌شود که با دقت بیشتری به انتخاب گزینه مناسب برای پوشش دیوار پرداخته شود. در این نوشته به اختصار به بررسی انواع دیوارپوش پرداخته شده است.

دیوارپوش پی وی سی

در یک دو سه سازه مجموعه‌ای از برترین طرح‌های سنگ دنیا در قالب پنل پی وی سی که در بازار با نام ماربل شیت یا سنگ مرمر مصنوعی هم شناخته می‌شوند عرضه شده است. پنل‌های پی‌وی‌سی طرح سنگ از لحاظ شکل، انعطاف‌پذیری، مقاومت در برابر حرارت، ضربه، رطوبت و باکتری‌ها نسبت به هر متریال دیگری در به کارگیری به عنوان دیوارپوش برتری داشته و بسیار مقرون به صرفه‌تر از سنگ طبیعی و محصولات مشابه هستند. لذا امروزه خرید دیوارپوش از مقبولیت بالایی در میان معماران و طراحان فضاهای داخلی برخوردار شده است.

تنوع بالای طرح‌های این محصول موجب شده که جایگزین بسیار مناسبی برای سایر پوشش‌ها مثل سنگ‌های ساختمانی، سرامیک‌های پرسلانی، پوشش‌های ام‌دی‌اف و فایبرگلاس در اجرای سازه شود. ماربل شیت با ظاهری بسیار زیبا بهترین گزینه برای ساخت نمای داخلی شیک و مجلل در ساختمان‌های تجاری، اداری، مساجد، طراحی داخلی هتل‌ها و بیمارستان‌ها تلقی می‌شود.

دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش سه بعدی پوشش مدولاری برای پوشاندن دیوار یا بخشی از آن است. این پنل‌های لاکچری دکوراتیو ضد آب بوده، در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم بوده و نصب آنها بسیار آسان است. هنگامی که صحبت از ایده ‌های خلاقانه برای طراحی دیوار به میان می‌آید، دیوارپوش دکوراتیو جزو جدیدترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند.

خرید محصولات معماری داخلی

سایت یک دو سه سازه با ساده‌سازی و همچنین شفاف‌سازی فرآیند انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی را تسهیل کرده تا مشتریان با کمترین دردسر و در حداقل زمان ممکن محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خریداری کنند، خرید آنلاین با دید باز و با مقایسه از بین طیف وسیعی از وسایل دکوراسیون داخلی با بهترین قیمت و کیفیت را در یک دو سه سازه قابل تجربه است.

علاقه‌مندان برای خرید برترین‌های دیوارپوش می‌توانند از سایت یک دو سه سازه بازدید و یا در ساعات اداری با شماره‌ ۲۸۴۲۸۷۸۷ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آراد سازه گستر آپادانا

این سایت نه تنها به معرفی و تامین آخرین تکنولوژی های روز مرتبط با صنعت معماری و ساختمان کمک می کند بلکه می تواند به عنوان مرجعی غنی برای دانشجویان و علاقه مندان به مهندسی عمران و معماری مورد استفاده قرارگیرد. در یک دو سه سازه سعی کردیم تا تجربه، تخصص و آگاهی را در ساختار یک سایت، گرد هم آورده و از معتبرترین شرکت های صنعت ساختمان و معماری ایران برای تامین ملزومات این صنعت استفاده نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل