اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970413303438099

خرید آنلاین انواع پنل‌های بتن GFRC در سایت یک دو سه سازه

تجربه نمایی باشکوه با پنل‌های بتنی GFRC

کد: 13970413303438099

https://goo.gl/3uRqep

، تهران , (اخبار رسمی): سرعت اجرای بالا در تمامی فصول سال به همراه طول عمر و دوام زیاد از مزایای این محصول است. امکان تولید در قطعات بسیار بزرگ، نصب به روش خشک، مدولار بودن، امکان نصب در حین پیشرفت سازه، تنوع در طرح و رنگ از دیگر ویژگی‌های پنل‌های جی اف آر سی هستند.

تجربه نمایی باشکوه با پنل های بتنی GFRC
تجربه نمایی باشکوه با پنل‌های بتنی GFRC

پنل‌های GFRC به دلیل امکان تولید در قطعات بسیار بزرگ با سرعت اجرای بالا کاربرد زیادی در ساخت نمای ساختمان‌های عظیم مانند اماکن مذهبی، مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری و پردیس‌های سینمایی پیدا کرده‌اند

GFRC ترکیبی است از سیمان، سیلیس، الیاف شیشه و ترکیبات افزودنی دیگر است که از آن به عنوان ورق‌های بتنی سبک و نازک در نمای ساختمان استفاده می‌شود. جی اف آر سی بسیار مقاوم و شکل‌پذیر است به نحوی که می‌توان با آن قطعاتی با پوسته‌های بسیار نازک (۱۵-۱۰ میلیمتر) تولید کرد. این محصول به عنوان یکی از ابداعات مهم در عرصه مصالح ساختمانی خود را به اثبات رسانده است.

امروزه پنل‌های بتن جی اف آر سی به دلیل امکان تولید در قطعات بسیار بزرگ، نصب به روش خشک، مدولار بودن، امکان نصب در زمان پیشرفت سازه و همچنین سرعت بالای اجرا، کاربرد زیادی در نمای ساختمان‌های عظیم مانند اماکن مذهبی، مراکز خرید بزرگ، مجتمع‌های تجاری، پردیس‌های سینمایی و غیره پیدا کرده‌اند. در گذشته به دلیل مقاومت کششی پایین بتن، امکان استفاده از آن در نماهای با ضخامت کمتر از 10 سانتی‌متر وجود نداشت در حالیکه با این تکنولوژی می‌توان پانل‌های بزرگ با ضخامت‌های ۱ تا ۳ سانتی‌متر را تولید کرد.

استحکام و ماندگاری

ترکیب الیاف شیشه در ساختار GFRC مقاومت قطعه را در مقابل ترک خوردگی تا ۲ برابر افزایش داده و همچنین مقاومت در مقابل ضربه را به ۳ الی ۴ برابر می‌رساند. همچنین استفاده از این الیاف شیشه‌ای سبب افزایش ۵ الی ۱۲ درصدی مقاومت خمشی و افزایش ۱۵ الی ۴۰ درصدی مقاومت خستگی می‌شود. تحقیقات و آزمایش‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که صفحه‌ای به ضخامت ۱۰ میلیمتر در طول ۶۰ سال تنها به اندازه یک میلیمتر از ضخامت خود را در اثر عوامل جوی از دست می‌دهد.

رنگ آمیزی

رنگ آمیزی قطعات بتن GFRC می‌تواند به دو صورت خودرنگ یا پوششی انجام شود:

  • افزودن رنگ دانه در هنگام تولید
  • استفاده از پوشش‌های رنگ نما

برای تولید قطعات خودرنگ با افزودن رنگ دانه به مواد تشکیل دهنده در هنگام تولید، قطعه رنگی به دست می‌آید. محصول به دست آمده از این روند فاقد رنگ‌های تند و جاندار است. برای جلوگیری از آلودگی و کثیف شدن این قطعات می‌توان سطوح آنها را با پوشش‌های بی‌رنگ محافظ و آب‌گریز نانو پوشاند. قطعات جی آر سی به خوبی رنگ پذیر هستند و با استفاده از پوشش رنگ‌های اکریلیک (ویژه نمای ساختمان) امکان به دست آوردن رنگ‌های جذاب میسر می‌شود.

روش نصب

روش نصب اصولی و پیشنهادی برای نصب پنل‌های بتن نمای GFRC سیستم اجرای خشک است. در این روش به سازه‌ای به عنوان زیرسازی که بر روی سازه اصلی نصب می‌شود نیاز است. سپس پنل‌ها با روش‌های مختلفی از قبیل اتصال جوشی، پیچ و مهره و فریم‌سازی (قراردادن پنل‌ها در فریم) در جای خود قرار می‌گیرند.

نحوه سفارش‌گذاری و خرید

پنل‌های GFRC ارائه شده در سایت یک دو سه سازه با تنوع طرح و رنگ بی نظیر و همچنین قابلیت سفارشی‌سازی آماده عرضه در سراسر کشور هستند. علاقه‌مندان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته می‌‏توانند سفارش خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و هرگونه مشاوره، در ساعات اداری با شماره‌های ۲۸۴۲۸۷۸۷ و ۲۸۴۲۵۴۲۴ تماس حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آراد سازه گستر آپادانا

این سایت نه تنها به معرفی و تامین آخرین تکنولوژی های روز مرتبط با صنعت معماری و ساختمان کمک می کند بلکه می تواند به عنوان مرجعی غنی برای دانشجویان و علاقه مندان به مهندسی عمران و معماری مورد استفاده قرارگیرد. در یک دو سه سازه سعی کردیم تا تجربه، تخصص و آگاهی را در ساختار یک سایت، گرد هم آورده و از معتبرترین شرکت های صنعت ساختمان و معماری ایران برای تامین ملزومات این صنعت استفاده نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل