اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970419304188099

مجله اینترنتی یک دو سه سازه

طراحی فضاهای کوچک، محدودیت یا فرصت؟

کد: 13970419304188099

https://goo.gl/ExDJk2

، تهران , (اخبار رسمی): کوچک بودن فضا لزوما به معنای محدودیت نیست. از آنجائی که بسیاری از مردم فکر می‌کنند در آپارتمان‌های کوچک فضای کافی برای پیاده‌سازی ایده‌های‌شان را نخواهند داشت، رویکرد بسیاری از آنها نسبت به این آپارتمان توام با بدبینی است.

طراحی فضاهای کوچک، محدودیت یا فرصت؟
طراحی فضاهای کوچک، محدودیت یا فرصت؟

کوچک بودن فضا لزوما به معنای محدودیت نیست و امروزه طراحی فضاهای کوچک خود به عنوان یکی از شاخص‌های مهم برای سنجیدن یک طراح چیره دست به حساب می‌آید

کوچک بودن فضا لزوما به معنای محدودیت نیست و امروزه طراحی فضاهای کوچک خود به عنوان یکی از شاخص‌های مهم برای سنجیدن یک طراح چیره دست به حساب می‌آید.

آپارتمان‌های کوچک فضای ایده‌آلی برای زوج‌های جوان که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند است. زوج‌های جوان از جمله افرادی هستند که به فضای زیادی نیاز ندارند ولی این امر سبب نمی‌شود که آنها از ویژگی‌هایی چون لوکس بودن محیط زندگی‌شان بی‌بهره باشند.

آپارتمان بسیار کوچک طراحی شده توسط Maksym Netreba در شهر کی اف در کشور اوکراین با مساحت کمتر از ۴۰ مترمربع نمونه‌ای از طراحی خلاقانه و لوکس فضای کوچک آپارتمانی به شمار می‌رود. طراحی آپارتمان فوق که در مجله اینترنتی یک دو سه سازه به آن پرداخته شده است نشانگر این مطلب است که کوچک بودن فضا لزوما به معنای محدودیت نیست و امروزه طراحی فضاهای کوچک خود به عنوان یکی از شاخص‌های مهم برای سنجیدن یک طراح چیره دست به حساب می‌آید. برای گرفتن اطلاعات و ایده‌های بیشتر و دیدن عکس‌های این آپارتمان از مجله معماری یک دو سه سازه دیدن کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آراد سازه گستر آپادانا

این سایت نه تنها به معرفی و تامین آخرین تکنولوژی های روز مرتبط با صنعت معماری و ساختمان کمک می کند بلکه می تواند به عنوان مرجعی غنی برای دانشجویان و علاقه مندان به مهندسی عمران و معماری مورد استفاده قرارگیرد. در یک دو سه سازه سعی کردیم تا تجربه، تخصص و آگاهی را در ساختار یک سایت، گرد هم آورده و از معتبرترین شرکت های صنعت ساختمان و معماری ایران برای تامین ملزومات این صنعت استفاده نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل