اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971024340228099

خرید انواع سنگ‌های نمای ساختمان

کد: 13971024340228099

https://goo.gl/sAZsuu

، تهران , (اخبار رسمی): سایت یک دو سه سازه با ساده‌سازی و همچنین شفاف‌سازی فرآیند انتخاب و مقایسه، به مثابه بازار سنگ آنلاین عمل کرده که خرید سنگ‌های ساختمانی را با کمترین دردسر و در حداقل زمان ممکن به همراه بالاترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن میسر ساخته است.

خرید انواع سنگ های نمای ساختمان
خرید انواع سنگ‌های نمای ساختمان

سنگ‌های ساختمانی از گستردگی و تنوع قابل توجهی برخوردار هستند از این رو انتخاب صحیح آنها با توجه به کاربری مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مطلب به اختصار به بررسی انواع سنگ‌های ساختمانی پرداخته می‌شود.

گرانیت

گرانیت سنگی است بسیار سخت، محکم، بادوام، خشن و جلاپذیر که منشأ درونی یا آتشفشانی دارد. سنگ‌های گرانیت با توجه به رنگ‌ها و بافت‌های گوناگون خود برای ایجاد طرح‌ها و فرم‌ها امکانات کم‌نظیری را در اختیار طراحان قرار می‌دهند. ظاهر گرانیت متأثر نوع کاربری آن تعیین می‌شود که از این روی ممکن است چکشی، کلنگی، تیشه‌ای یا صیقلی باشد.

لازم به ذکر است که گرانیت به علت سخت بودن، کم بودن خلل و فرج و جذب آب بسیار کم، دوغاب را به خوبی جذب نمی‌کند که این امر باعث عدم چسبندگی کافی بین سنگ و دوغاب می‌شود. عدم توجه به این موضوع اغلب باعث افتادن سنگ‌های گرانیت نما پس از طی مدتی از تصب می‌شود. البته این اشکال با بستن و مهار کردن سنگ گرانیت برطرف می‌شود. متداول‌ترین روش‌های مهاری شامل «اسکوپ» (چاک دادن سنگ و بستن آن با سیم گالوانیزه قبل از دوغاب‌ریزی) و روش «نصب خشک» است.

مرمریت

مرمریت با توجه به وجود ناخالصی‌های خود دارای طیف‌های رنگ گسترده از رنگ‌های روشن تا تیره مانند سفید، قرمز، کرم، قهوه‌ای، صورتی، مشکی، خردلی، سبز و غیره است. مرمریت خالص دارای رنگ سفید و درخشانی است. رنگ خاکستری روشن تا سیاه دارای مواد کربن‌دار، رنگ‌های سبز معمولا دارای کلریت یا سیلیکات‌های دیگر، رنگ صورتی و قرمز به علت وجود ذرات بسیار ریز پراکنده هموتیت یا کربنات منگنز و رنگ زرد و کرم بر اثر وجود لیمونیت است. به طور کلی مرمریت‌ها از مقاومت بالایی برخوردار نیستند. این سنگ‌ها جهت اجرا در کف واحدهای مسکونی از مقبولیت ویژه‌ای برخوردارند.

تراورتن

تراورتن سنگی آهکی است که در اثر فعالیت چشمه‌های آب گرم تشکیل می‌شود. بطور کلی در طی فرآیند تشکیل ذخایر تراورتنی، آب‌های گرم از بین طبقات سنگ‌‌های کربناتی به ویژه سنگ آهک عبور می‌کنند و به دلیل اسیدی بودن، کربنات کلسیم موجود در این سنگ‌ها را حل کرده و به صورت محلول کربناتی و بی کربناتی با خود به سطح زمین منتقل می‌کند.

خرید سنگ‌های ساختمانی

سایت یک دو سه سازه با ساده‌سازی و همچنین شفاف سازی فرآیند انتخاب و مقایسه، به مثابه بازار سنگ آنلاین عمل کرده که خرید سنگ‌های ساختمانی را با کمترین دردسر و در حداقل زمان ممکن به همراه بالاترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن میسر ساخته است. خریدهای مربوط به پروژه ساختمانی خود را از جمله خرید سنگ‌های ساختمانی را با دید باز و با مقایسه از بین طیف وسیعی از مصالح ساختمانی با بهترین قیمت و کیفیت از سایت یک دو سه سازه انجام دهید. یک دو سه سازه بزرگترین بازار سنگ‌های ساختمانی به صورت آنلاین با ارائه کامل‌ترین مجموعه از برترین تولیدکنندگان سنگ ایران و جهان در زیر یک سقف است.

خرید سنگ‌های ساختمانی در انواع و رنگ بندی‌های کم نظیر با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت با امکان ارسال ۲۴ ساعته به تمام نقاط کشور را تجربه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع سنگ‌های ساختمانی می‌توان به وب‌سایت یک دو سه سازه مراجعه و یا درصورت داشتن هرگونه سوال در ساعات اداری با شماره‌های ۲۸۴۲۸۷۸۷ و ۲۸۴۲۵۴۲۴ تماس حاصل کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آراد سازه گستر آپادانا

این سایت نه تنها به معرفی و تامین آخرین تکنولوژی های روز مرتبط با صنعت معماری و ساختمان کمک می کند بلکه می تواند به عنوان مرجعی غنی برای دانشجویان و علاقه مندان به مهندسی عمران و معماری مورد استفاده قرارگیرد. در یک دو سه سازه سعی کردیم تا تجربه، تخصص و آگاهی را در ساختار یک سایت، گرد هم آورده و از معتبرترین شرکت های صنعت ساختمان و معماری ایران برای تامین ملزومات این صنعت استفاده نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان