اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971022339848099

آشنایی با پانل‌های بتنی نما

کد: 13971022339848099

https://goo.gl/dYvPSn

، تهران , (اخبار رسمی): در فرآیند ساخت پنل‌‌های پیش ساخته بتنی از افزودنی‌های ویژه‌ای استفاده شده است که کارایی این پنل بتنی را در تحمل شوک‌‌های حرارتی و همچنین مقاومت در برابر جذب آب بالا می‌برد.

آشنایی با پانل های بتنی نما
آشنایی با پانل‌های بتنی نما

بتن اکسپوز یا بتن نما به بتن‌هایی گفته می‌شود که به صورت بلند مدت یا میان مدت نما بوده و سطح بتن سطح نهایی کار است که بر روی آن پوشش یا مصالح دیگری اجرا نمی‌شود. بنابراین در این نوع بتن‌ها کیفیت و سطح ظاهری بتن از اهمیت بالایی برخوردار است. در فرآیند ساخت این پنل‌‌های پیش ساخته بتنی از افزودنی‌های ویژه‌ای استفاده شده است که کارایی این پنل بتنی را در تحمل شوک‌‌های حرارتی و همچنین مقاومت در برابر جذب آب بالا می‌برد. از جمله این نوع بتن‌ها می‌توان به ساختمان‌هایی با نمای بتن و یا پل‌ها اشاره کرد.

پنل‌های بتن اکسپوز در بخش نمای خارجی ساختمان سایت یک دو سه سازه در کنار محصولات دیگر نظیر نمای بتن جی اف ار سی، آجر نسوز، بتن اکسپوز، سنگ طبیعی، کرتین وال، نمای ترمووود، نمای سرامیک، نمای کامپوزیت و نمای لوور عرضه می‌شوند.

سایت یک دو سه سازه با ساده‌سازی و همچنین شفاف سازی فرآیند انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی را یاری می‌کند تا با کمترین دردسر و در حداقل زمان ممکن محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خریداری کنند. خریدهای مربوط به پروژه ساختمانی خود را با دید باز و با مقایسه از بین طیف وسیعی از محصولات با بهترین قیمت و کیفیت از سایت یک دو سه سازه تهیه کنند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع پنل‌های بتن اکسپوز می‌توان به وب‌سایت یک دو سه سازه مراجعه و یا درصورت داشتن هرگونه سوال با شماره‌های ۲۸۴۲۸۷۸۷ و ۲۸۴۲۵۴۲۴ تماس حاصل کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آراد سازه گستر آپادانا

این سایت نه تنها به معرفی و تامین آخرین تکنولوژی های روز مرتبط با صنعت معماری و ساختمان کمک می کند بلکه می تواند به عنوان مرجعی غنی برای دانشجویان و علاقه مندان به مهندسی عمران و معماری مورد استفاده قرارگیرد. در یک دو سه سازه سعی کردیم تا تجربه، تخصص و آگاهی را در ساختار یک سایت، گرد هم آورده و از معتبرترین شرکت های صنعت ساختمان و معماری ایران برای تامین ملزومات این صنعت استفاده نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]