اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961012274468096

پشم سنگ و تولید گاوصندوق سبک نسوز

چرا مدت زمان خدمات پس از فروش هر برند با دیگری تفاوت دارد؟

کد: 13961012274468096

https://goo.gl/XNBqXw

، تهران , (اخبار رسمی): در مقاله قبل گفته شد که گاوصندوق سبک از جنس گچ نمی‌تواند نسوز باشد و در این مقاله یکی از بهترین مصالح برای کسانی که قصد دارند گاوصندوق سبک تهیه کنند معرفی می‌شود و همچنین از یک راز در این خصوص پرده برداری می‌شود.

 علت تفاوت ارایه مدت خدمات پس از فروش گاوصندوق در برند های مختلف چیست؟
چرا مدت زمان خدمات پس از فروش هر برند با دیگری تفاوت دارد؟

گاوصندوق یک کالای سرمایه‌ای است و مشخصا باید خدماتش هم سرمایه‌ای باشد؛ ولی برخی تولیدکنندگان و فروشندگان خدمات پس از فروش محدود می‌دهند و دلیل آن هم اغلب پرسیده نمی‌شود و یا فروشنده پاسخی نمی‌دهد

همان طور که در مقاله‌ی قبل ذکر شد از جمله ویژگی‌های یک گاوصندوق، نسوز بودن و وزن بالای آن است و همچنین اظهار شد در حال حاضر بهترین جنس برای گاوصندوق بتن و فولاد است. و اغلب تولیدکنندگان و فروشندگان اظهار می‌کنند که کالایشان فولادی و بتنی است و این کلام به دلیل مقاومت بالای این دو در مقابل حرارت و دما است. اما آیا می‌شود یک گاوصندوق نسوز غیر گچی و سربی داشت؟ بله قطعا؛‌با استفاده از پشم سنگ این مورد امکان پذیر است.

پشم سنگ

پشم سنگ که معادل انگلیسی آن stone wool است و از الیاف معدنی به قطر 4تا9 میکرون و ارتفاع 5 تا 85 تولید می‌شود و ماده اصلی آن سنگ آتشفشانی بازالت از خانواده سنگ‌های آذرین دولومیتا است که بیش از ۲۰۰ میلیون سال عمر دارد و در میهن ما به وفور یافت می‌شود.

 ویژگی‌های بارز سنگ پشم:

  1. محدوده تحمل دما از -150تا+750درجه ساتیگراد و عدم تغییر حجم در کران‌های بالا و پایین دما؛
  2. وزن مخصوص بسیار پایین و جاذب خوب صوت؛
  3. غیر سمی بودن و سازگاری با محیط زیست؛
  4. قابلیت استفاده در کشاورزی و عدم تجزیه تحت تاثیر ترکیبات شیمیایی؛
  5. سازگار با مصالح به کار رفته در صنعت و ساختمان؛
  6. مقاومت در برابر خوردگی؛
  7. عدم انتقال دما و حرارت به هر طریق


نحوه تولید پشم سنگ:

مقدار مورد نیاز سنگ بازالت اندازه گیری و با کک و سرباره مخلوط می‌شود و سپس به کوره کوپلا فرستاده می‌شود. مواد خام در کوره در دمای بالای 1400درجه سانتیگراد ذوب می‌شود و سپس در دستگاه الیاف‌ساز الیاف‌ریزی با فرمیکرونی تولید و رزین به آنها تزریق گشته و در نهایت الیاف آغشته به رزین  وارد قسمت شکل دهی اولیه شده و پشم خام تشکیل می‌شود. بعد از روغن زدن پشم خام تولیدی در دستگاه کریمپر به ضخامت و فشردگی مورد نظر رسیده و سپس داخل کوره در دمای 270 درجه سانتیگراد پخته می‌شود.

انواع پشم سنگ‌ها عبارتند از پشم سنگ فله ای، لحافی، پتویی، تخته آب و لوله‌ای که هر کدام توضیحات خاص خود را دارد و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مقالات سایت رسمی شرکت صندوق نسوز آرکا آن‌ها را مطالعه کنید و از حوصله این مقاله خارج است.

چرا این ماده ارزشمند این مقدار مظلوم مانده و افراد کمی از آن اطلاع دارند؟

پشم سنگ با وجود تمام مزایایی که دارد؛ ولی استفاده از آن مستلزم صرف هزینه است و مشخصا کالای تولید شده از آن هم باید با قیمت بالاتری به فروش برسد و استفاده از پشم سنگ در گاوصندوق به دلیل وزن پایین موجب می‌شود، گاوصندق تولید شده سبک‌تر شود و سرقت آن هم آسان‌تر شود و علاوه بر این مطلب باز اگر شخصی بخواهد گاوصندوق سبک با هزینه بالاتر را تهیه کند، شرکت صندوق نسوز آرکا می‌تواند این گاوصندق را برای خریدار تولید کند و به وسیله ایجاد سوراخ در کف گاوصندوق آن را به زمین پیچ کرد. اما نکته قابل توجه این هست که گاوصندوق با پشم سنگ خریداری شده همیشه یک دمای مشخص را تحمل نمی‌کند و با گذشت زمان می‌توان افت مقاومت دما را مشاهده کرد و به همین دلیل هست که برخی گاوصندوق‌ها با خدمات پس از فروش محدود کالا را می‌فروشند وگرنه خود گاوصندوق یک کالای سرمایه‌ای است و خدمات پی از فروش آن هم سرمایه‌ای باشد و بطور کلی معایب استفاده از پشم سنگ عبارتند از :

  1. ریزش پشم سنگ بعد از گذشت زمان
  2. افت کیفی عایق
  3. نیاز به شاسی کشی برای نصب و هزینه‌ی بالا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گاوصندوق آرکا

صندوق نسوز آرکا تولید کننده انواع گاوصندوق نسوز و ضد سرقت مناسب برای منازل،فروشگاه ها ،ادارات،موسسات مالی و بانک ها،درب خزانه و اجرای خزانه.دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت و ایزو 9001-2000. با بیش از دو دهه تجربه و سی شعبه در سراسر کشور اولین ارایه دهنده سیستم هوشیار در گاوصندوق اولین تنهاترین ارایه دهنده بیمه سرقت و آتشسوزی به همراه گاوصندوق

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل