اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971016338268096

بهترین گاوصندوق برای حسابدارها چه گاوصندوقی است و چه ویژگی‌هایی دارد

کد: 13971016338268096

https://goo.gl/Xesze4

، تهران , (اخبار رسمی): حسابداری مغز متفکر هر مجموعه است. نزدیک‌ترین فرد به مدیر شرکت حسابدار است. معمولا روسا مستقیما نظارت بر کار آنها را برعهده دارند. حتی در بعضی شرکت‌ها خود مدیران کارهای حسابداری را انجام می‌دهند. گاوصندوق به نوعی عصای دست حسابداران است. در این مقاله ویژگی‌های گاو صندوق مناسب حسابداری بررسی می‌شود.

بهترین گاوصندوق برای حسابدار ها چه گاوصندوقی  می باشد و چه ویژگی هایی دارد
بهترین گاوصندوق برای حسابدارها چه گاوصندوقی است و چه ویژگی‌هایی دارد

گاوصندوق مناسب حسابداری آرکا

واحد حسابداری مغز متفکر هر مجموعه‌ای به حساب می‌آید. به همین دلیل نزدیک‌ترین فرد به رئیس و مدیریت هر شرکت یا اداره‌ای حسابدار آنجا است. معمولا خود روسا به طور مستقیم نظارت بر کار آنها را بر عهده دارند. حتی در بعضی شرکت‌های کوچک خود مدیران کارهای حسابداری را انجام می‌دهند. گاو صندوق به نوعی عصای دست حسابداران محسوب می‌شود.

مهم‌ترین اسناد یک شرکت در دست حسابداران و حسابرسان شرکت است. قراردادها، فیش‌های بانکی، دسته چک‌ها و … همگی توسط حسابدار روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس می‌توان دریافت که تنوع اسناد موجود در حسابداری یک اداره بسیار بالا است. از طرفی حسابداران با اسناد مالی مجموعه خود سر و کار دارند لذا ارزش آن اسناد بسیار بالا است و امنیت آنها حتما باید لحاظ شود. بنابراین ایده‌آل‌ترین گاو صندوقی که به درد حسابداری یک شرکت می‌‌خورد صندوقی است که بتواند نیازهای مطرح شده را برطرف کند.

ویژگی‌های گاوصندوق مناسب حسابداری

بهترین گاوصندوقی که برای برطرف کردن نیازهای بالا می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد صندوقی است که دو ویژگی زیر را داشته باشد:

طراحی مخصوصی برای این نوع کاربری داشته باشد

کاملا ایمن و غیرقابل نفوذ باشد

طراحی گاوصندوق ویژه حسابداری چگونه باید باشد

با توجه به تنوع بالای اسناد موجود در حسابداری‌ها، تفکیک این اسناد جهت سهل الوصول بودن آنها در مواقع نیاز بسیار ضروری است. بنابراین لازم است یک گاوصندوق با طبقات داخلی زیاد برای این کار در نظر گرفته شود. بهتر است صندوقچه داخلی و حتی صندوقچه مخفی نیز در داخل آن تعبیه شده باشد تا بشود دسته چک‌های شرکت یا پول‌های نقد را از سایر اسناد جدا کرد

موضوع مهم دیگری نیز در طراحی این مدل صندوق باید رعایت شود. تعداد اسناد حسابداری بالا است. اما از لحاظ فضای اشغال شده فضای زیادی نمی‌گیرند. زیرا غالبا دسته چک و کاغذ و نهایتا پوشه هستند. به همین دلیل طراحی داخلی گاوصندوق مناسب برای حسابداری باید طوری باشد که فاصله طبقات از هم زیاد نباشد زیرا نیازی به ارتفاع زیاد بین طبقات نیست. در عوض سطح طبقات باید بزرگ باشد و حداقل پوشه خور باشد تا حسابدار بتواند به راحتی از پوشه‌های خود استفاده کند.

گاوصندوق ویژه حسابداری باید کاملا ایمن باشد

با توجه به کاغذ بودن اسناد و مدارک، نسوز بودن گاو صندوق واحد حسابداری واجب است. در صورت بروز هر گونه آتش سوزی یا حادثه مشابه آسیبی به محتویات ارزشمند گاوصندوق نرسد. اگر چه اکثر موسسات شرکت‌ها و ادارات از تجهیزات ایمنی و ضد سرقتی مثل نگهبان، دوربین مداربسته و… برخوردار هستند اما ضدسرقت بودن گاو صندوق یک حسابدار نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. سندهای مالی هر اداره فقط باید در اختیار حسابدار و نهایتا مدیریت هر شرکت باشد. برای همین است که دسترسی به محتویات داخل آن غیر از افراد نامبرده باید حتی الامکان غیرممکن باشد.

رمز مکانیک و رمز دیجیتال گاو صندوق، رمز اثر انگشتی، سیستم هوشیار پیامکی، سیستم ضدسرقت داخلی، سیستم آژیر، درب هوشمند و … از جمله تجهیزاتی هستند که می‌توان روی یک گاو صندوق نصب کرد. صندوق نسوز آرکا با حدود ربع قرن سابقه درخشان در تولید انواع گاوصندوق نسوز تمامی تجهیزات گفته شده را به تناسب و سلیقه مشتریان نصب و تعبیه می‌کند. همچنین مهندسان آرکا چندین مدل گاوصندوق ویژه حسابداری را طراحی و تولید کرده‌اند که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌شود. جهت آشنایی بیشتر با این مدل‌ها فقط کافی است تماس گرفته تا علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر بتوان از مشاوره‌های رایگان آرکا نیز بهره‌مند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گاوصندوق آرکا

صندوق نسوز آرکا تولید کننده انواع گاوصندوق نسوز و ضد سرقت مناسب برای منازل،فروشگاه ها ،ادارات،موسسات مالی و بانک ها،درب خزانه و اجرای خزانه.دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت و ایزو 9001-2000. با بیش از دو دهه تجربه و سی شعبه در سراسر کشور اولین ارایه دهنده سیستم هوشیار در گاوصندوق اولین تنهاترین ارایه دهنده بیمه سرقت و آتشسوزی به همراه گاوصندوق

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی