اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971004335708096

وب سایت رسمی صندوق نسوز آرکا

اولین فروشگاه اینترنتی گاوصندوق در ایران

کد: 13971004335708096

https://goo.gl/FeGH7s

، تهران , (اخبار رسمی): اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی گاوصندوق در ایران افتتاح شد. در سایت صندوق نسوز آرکا توضیحات کاملی برای تمامی گاو صندوق‌ها اعم از گاوصندوق خانگی، گاو صندوق آسانسوری، گاوصندوق فروشگاهی، گاوصندوق اداری، گاوصندوق اسلحه، گاوصندوق هتلی و ... فراهم شده است.

اولین فروشگاه اینترنتی گاوصندوق در ایران در وب سایت رسمی صندوق نسوز آرکا
فروش انواع گاوصندوق نسوز خانگی گاوصندوق آسانسوری و..در فروشگاه اینمرنتی تخصصی گاوصندوق آرکا

فروشگاه اینترنتی گاوصندوق آرکا موفق به اخذ نماد اعتماد الکترنیکی 2ستاره و نماد ثبت ملی رسانه های دیجیتال شده است.این نمادها به این معنی هستند که بخوبی ازمشخصات و کارت بانکی خریداران گرامی محافظت میشود

به جرات می توان گفت که وب سایت رسمی صندوق نسوز آرکا اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی گاوصندوق در ایران است که به صورت کاملا تخصصی به فروش اینترنتی گاوصندوق می‌پردازد. جای خالی چنین فروشگاهی در فضای مجازی کشور به خوبی حس می‌شد. از این رو گروه تولیدی آرکا با بیش از بیست سال سابقه درخشان در صنعت تولید گاوصندوق تصمیم گرفت تا با راه‌اندازی سیستم نوین فروش اینترنتی گاوصندوق محصولات خود را از تولید به مصرف و بدون استفاده از هیچ واسطه‌ای به فروش برساند.

فروشگاه اینترنتی گاوصندوق آرکا موفق به اخذ نماد اعتماد الکترنیکی 2 ستاره و نماد ثبت ملی رسانه های دیجیتال شده است. این نمادها به این معنی هستند که به خوبی از مشخصات و کارت بانکی خریداران گرامی محافظت می‌شود. امنیت کامل این فروشگاه باعث می‌شود با آرامش کامل و اطمینان خاطر بتوان گاو صندوق مورد نظر خود را خرید کرد.

فروشگاه اینترنتی آرکا تمامی محصولات تولید شرکت صندوق نسوز آرکا را معرفی می‌کند. جزئیات کامل اعم از وزن گاوصندوق، ابعاد، کاربردها و ویژگی‌های منحصر به فرد هر مدل گاوصندوق به طور کامل در این فروشگاه اینترنتی لحاظ شده است. علاوه بر محصولات و فروشگاه گاوصندوق، می‌توان از مقالات متعددی که در سایت وجود دارد استفاده کرد. مقالاتی پیرامون انواع قفل و رمزهای گاوصندوق، سیستم‌های ضدسرقت، نوسانات بازار و ارز و فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت گاوصندوق نسوز آرکا که می‌تواند در خرید و تعمیر و نگهداری گاوصندوق و همچنین افزایش اطلاعات عمومی را یاری کند.

لیست قیمت گاوصندوق

راهنمای خرید از فروشگاه را در قسمت فوتر سایت می‌توان مشاهده کرد. از فهرست بالای صفحه سایت گاوصندوق آرکا گزینه خدمات به خوبی قابل مشاهده است. اولین گزینه در منوی خدمات گزینه لیست قیمت گاوصندوق است. زمانی که وارد این صفحه از سایت آرکا می‌شوید با جدول بسیار کاملی از مشخصات گاوصندوق‌ها روبرو می‌شوید.

در جدول لیست قیمت گاوصندوق های آرکا تمامی صندوق‌های تولید شده آرکا اعم از نسوز و غیر نسوز قابل مشاهده است. ابعاد بیرونی و ابعاد داخلی هر محصول موجود است. ضمن این که قیمت هر محصول با رمز دیجیتال، رمز مکانیک و حتی بدون رمز و صرفا کلید در جدول لحاظ شده است. از این رو به خوبی می‌توان انواع گاوصندوق‌ها را با هم مقایسه کرد.

در صورت انتخاب هر گاوصندوق فقط کافی است روی نام آن کلیک کرده و وارد صفحه خرید آن گاوصندوق شوید. زمانی که وارد صفحه خرید شدید توضیحات کاملی درباره ویژگی‌ها و کاربردهای آن مدل خاص قابل مشاهده است که مرجع بسیار مفیدی جهت راهنمایی پیش از خرید است.

جهت خرید می‌توان علاوه بر وب‌سایت، به مراکز مجاز و دفاتر رسمی فروش صندوق نسوز آرکا مراجعه کرد. در هر صورت توصیه می‌شود حتما از مشاوره‌های رایگان آرکا استفاده کرده و پیش از خرید از مشاوران این مجموعه سوالات خود را پرسیده و راهنمایی بگیرید. در حقیقت خرید از فروشگاه اینترنتی تخصصی گاوصندوق یک خرید هوشمندانه است. زیرا تنها یکی از مزایای آن این است که کسانی که از فروشگاه اینترنتی گاوصندوق آرکا خرید می‌کنند شامل حال تخفیف ویژه 4 درصدی خواهند شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گاوصندوق آرکا

صندوق نسوز آرکا تولید کننده انواع گاوصندوق نسوز و ضد سرقت مناسب برای منازل،فروشگاه ها ،ادارات،موسسات مالی و بانک ها،درب خزانه و اجرای خزانه.دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت و ایزو 9001-2000. با بیش از دو دهه تجربه و سی شعبه در سراسر کشور اولین ارایه دهنده سیستم هوشیار در گاوصندوق اولین تنهاترین ارایه دهنده بیمه سرقت و آتشسوزی به همراه گاوصندوق

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]