اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971012337628096

گاوصندوق شرکتی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد

کد: 13971012337628096

https://goo.gl/erLfNu

، تهران , (اخبار رسمی): آیا می‌دانید یک گاوصندوق شرکتی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ به عبارتی بهترین گاو صندوق برای شرکت‌ها و موسسات چه طرح و مدلی می‌تواند باشد؟ در این مقاله خصوصیات صندوق شرکتی مناسب بررسی می‌شود و نمونه‌های مناسب برای این کار معرفی می‌شود.

گاوصندوق شرکتی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد
گاوصندوق شرکتی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد

اسناد و مدارک محرمانه شرکت‌ها رمز بقا و میزان رشد و موفقیت آنها به شمار می‌رود. به همین دلیل مدیران و روسای شرکت‌ها همیشه این دغدغه را دارند که اسرار محرمانه شرکت را به شکل مطلوبی حفظ و نگه‌داری کنند. بنابراین وجود محلی امن جهت محافظت از آنها و تامین امنیت اسرار شرکت‌ها به عنوان یک نیاز اولیه مطرح شد. وجود این نیاز سبب شد سازندگان و تولیدکنندگان گاو صندوق شروع به طراحی و ساخت صندوق‌هایی برای تامین آن کنند.

مهم‌ترین ابزار و امکاناتی که یک گاوصندوق شرکتی باید داشته باشد را می‌توان موارد زیر نامید:

هر صندوق شرکتی باید یک گاوصندوق ضدسرقت باشد

پر واضح است که مدارک و اسناد سری هر شرکتی فقط باید در دسترس رئیس و افراد ذی‌صلاح آن مجموعه انجام پذیرد. بنابراین چه سایر افراد و چه سارقان نباید بتوانند درب گاوصندقی را که مدارک شرکت در آن نگهداری می‌شود را بدون اجازه باز کنند. لذا گاوصندوق‌های شرکتی باید بسیار ایمن و به سیستم ضدسرقت مجهز باشند تا هیچ‌کس نتواند به داخل آن نفوذ کند.

گاوصندوق‌های شرکتی حتما باید نسوز و ضد زلزله باشند

از آنجایی که در اکثر دفاتر و موسسات شرکت‌ها، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی استانداردی وجود ندارد احتمال آتش سوزی تا حدودی زیاد است. دست کم می‌توان گفت به مراتب از خانه‌ها و هتل‌ها و ادارات دولتی بزرگ محتمل‌تر است. لذا اسناد و پول و هر کاغذی که در شرکت‌ها وجود دارد در معرض خطر بیشتری قرار دارند. لذا گاوصندوقی که برای شرکت‌ها استفاده می‌شود حتما باید نسوز باشد. ضمن این که حادثه غیر قابل پیش بینی است و در صورت حوادثی مثل زلزله و سیل گاو صندوق باید بتوان وظیفه خود را در قبال حراست از اسناد شرکت انجام داد.

گاو صندوق‌های شرکتی باید مجهز به علائم هشدار دهنده باشند

علاوه بر سیستم ضدسرقت، وجود علائم هشداردهنده نیز امری ضروری به نظر می‌رسد. از جمله می‌توان به دو نمونه زیر اشاره کرد:

- سیستم هوشیار پیامکی
- سیستم آژیر

سیستم پیامکی هوشیار سیستمی است که وقتی درب گاو صندوق تان باز می‌شود همزمان یک پیامک هم به گوشی ارسال می‌شود. آژیر خطر هم باعث می‌شود هر بار که درب صندوق باز شود صدای آژیر بلند شود. در واقع با این دو آپشن همیشه از باز شدن نا‌به هنگام درب گاوصندوق آگاه خواهید بود.

طراحی و ظاهر یک صندوق شرکتی بسیار مهم است

شرکت ها و موسسات، مدارک و اسناد زیادی دارند که نمی‌توان همه را کنار هم نگهداری کرد. از این رو نیازمند یک گاو صندوق طبقاتی هستند که هم بسیار جادار باشد و هم بتوان تفکیک اسناد را به خوبی و به راحتی انجام داد.

صندوق نسوز آرکا طرح‌ها و مدل‌های زیر را برای استفاده موسسات و دفاتر و شرکت‌ها پیشنهاد می‌کند. جهت آشنایی بیشتر می‌توان به توضیحات محصولات مراجعه کرد.

گاوصندوق دو طبقه آرکا مدل 350/2MZ

گاوصندوق شرکتی آرکا مدل 500MZ

گاوصندوق شرکتی آرکا مدل 550MZ

گاوصندوق شرکتی آرکا مدل 630MZ

صندوق نسوز آرکا طرح‌ها و مدل‌های زیر را برای استفاده موسسات و دفاتر و شرکت‌ها پیشنهاد می‌کند.
گاوصندوق شرکتی آرکا مدل 500MZ  و  مدل 550MZ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گاوصندوق آرکا

صندوق نسوز آرکا تولید کننده انواع گاوصندوق نسوز و ضد سرقت مناسب برای منازل،فروشگاه ها ،ادارات،موسسات مالی و بانک ها،درب خزانه و اجرای خزانه.دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت و ایزو 9001-2000. با بیش از دو دهه تجربه و سی شعبه در سراسر کشور اولین ارایه دهنده سیستم هوشیار در گاوصندوق اولین تنهاترین ارایه دهنده بیمه سرقت و آتشسوزی به همراه گاوصندوق

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی