اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970606313568096

آشنایی با انواع گاو صندوق‌های خانگی آرکا

کد: 13970606313568096

https://goo.gl/CYs5Ku

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه استقبال از گاو صندوق به واسطه افزایش ذخیره‌سازی طلا و پول در منازل بیشتر از گذشته شده است. گاو صندوق آرکا ارائه دهنده و تولیدکننده انواع گاوصندوق‌های خانگی در ایران است.

گاوصندوق خانگی آرکا
گاوصندوق خانگی نسوز آرکا گاوصندوق مناسب ازهرلحاظ. بهترین گاوصندوق خانگی ممکن و گاوصندوق مناسب منازل.

گاوصندوق‌های خانگی

استقبال از گاوصندوق خانگی با توجه به افزایش ذخیره سازی طلا در منازل به بیشترین میزان خود تاکنون رسیده است. به همین دلیل بیش از هر چیز مردم به دنبال خرید صندوقی هستند که از امنیت وسایل قیمتی خود آسوده خاطر شوند. طبیعتا در چنین شرایطی باید به دنبال گاو صندوقی با خصوصیات زیر بود تا با آرامش کامل بتوان محافظت از اشیا گران بهای را به آن سپرد.

گاوصندوق خانگی نسوز

اصلی‌ترین ویژگی یک گاوصندوق در هر شرایطی این است که ضد حریق یا ضد آتش باشد. پر واضح است که آتش سوزی بسیار ناگهانی رخ می‌دهدو هیچ اقدامی در هنگام بروز آن نمی‌شود انجام داد. بنابراین باید قبل از وقوع فکر علاج آن بود. در صورت داشتن گاوصندوق نسوز در منزل خود، اگر منزل دچار حریق شود فقط کافی است خود را نجات دهید. جای مدارک، پول و طلا با کمک گاوصندوق کاملا امن است. از این رو اهمیت وجود یک صندوق نسوز کاملا روشن است. مدل‌های 250 تولیدی شرکت گاوصندوق آرکا گزینه‌های مناسبی هستند که در عمل نمره قبولی گرفته‌اند.

گاوصندوق خانگی دیجیتال

سرقت از منازل همیشه وقتی رخ می‌دهد که شخص در منزل نیست. بنابراین دزدها وقت کمی برای باز کردن درب گاوصندوق دارند. داشتن رمز دیجیتال روی درب گاوصندوق باعث می‌شود امنیت گاوصندوق خانگی چندین برابر افزایش پیدا کند. به طوری که اگر دزد وقت زیادی هم برای بازکردن درب گاوصندوق داشته باشد باز هم نتواند کار خاصی از پیش ببرد. چرا که رمز دیجیتال گاوصندوق با آزمون و خطا کردن به هیچ وجه باز نخواهد شد. زیرا پس از چند بار اشتباه وارد شدن رمز، به طور خودکار درب دستگاه قفل می‌شود.

گاوصندوق خانگی اثر انگشتی

رمز اثر انگشتی جز خانواده رمزهای دیجیتالی به حساب می‌آیند. امنیت این رمزها به مراتب بالاتر از سایر رمزها است. زیرا اگر کسی به دلیلی رمز دیجیتالی را متوجه شود می‌تواند در نبود شخص رمز را وارد کرده و به داخل گاوصندوق راه یابد. اما رمز اثر انگشتی این طور نیست. این رمز همیشه همراه شخص است و در هیچ شرایطی در نبود شخص درب گاوصندوقش باز نخواهد شد. به همین دلیل است که این مدل گاو صندوق بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

گروه تولیدی گاوصندوق نسوز آرکا (محمدزاده) با بیش از 20 سال سابقه درخشان، تولیدکننده انواع گاوصندوق‌های منازل است. هر یک از مدل‌های تولیدی شرکت آرکا در سه سری MM ،MS و MZ دسته بندی می‌شود.

چند نمونه پر فروش و محبوب از تولیدات آرکا در زمینه مصارف خانگی:

گاوصندوق نسوز 100MS

گاوصندوق نسوز 150/1MS

گاوصندوق نسوز 150/2MZ

گاوصندوق نسوز 250MZ

گاوصندوق نسوز 300MZ

گاوصندوق نسوز 350/1MZ

گاوصندوق نسوز 350/2MZ

علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با وجه تمایز این سری‌ها می‌توانند به سایت آرکا مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گاوصندوق آرکا

صندوق نسوز آرکا تولید کننده انواع گاوصندوق نسوز و ضد سرقت مناسب برای منازل،فروشگاه ها ،ادارات،موسسات مالی و بانک ها،درب خزانه و اجرای خزانه.دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت و ایزو 9001-2000. با بیش از دو دهه تجربه و سی شعبه در سراسر کشور اولین ارایه دهنده سیستم هوشیار در گاوصندوق اولین تنهاترین ارایه دهنده بیمه سرقت و آتشسوزی به همراه گاوصندوق

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]