اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961026276796844

4 اشتباه رایج استخدام برای سئو سایت در بخش تولید کننده محتوا

کد: 13961026276796844

https://goo.gl/6aX2Aa

، تهران , (اخبار رسمی): تولید کننده محتوا کیست؟ آیا هر شخص مترجم می‌تواند تولید کننده محتوا سئو محور باشد؟ هفت اشتباه در استخدام تولید کننده محتوا در این مقاله آمده است.

تولید کننده محتوا - 4 اشتباه رایج استخدام آن برای سئو سایت
4 اشتباه رایج استخدام برای سئو سایت در بخش تولید کننده محتوا

تولید کننده محتوا کیست؟ امروزه تولید محتوا به یکی از بهترین روش‌های ارزان و مؤثری در جذب کاربران و افزایش سئو سایت شده است. صاحبان کسب‌ وکار، به قدرت این روش پی برده‌اند و سعی کرده‌اند که به‌جای صرف هزینه‌های بسیار گزاف برای تبلیغات، از تولید محتوا استفاده کنند. ازاین‌رو، درصدد جذب تولید کننده محتوا درآمدند. اما آیا واقعاً تولید محتوای خالی می‌تواند باعث افزایش سئو شما شود؟

یکی از خدماتی که امروزه اکثر شرکت‌های طراحی سایت و سئو ارائه می‌دهند، خدمات تولید محتوا برای سایت و شبکه‌های اجتماعی است و برای این کار، یک تیم تخصصی تولید کننده محتوا دارند. اما سؤال اصلی اینجاست که تولید محتوا خالی تا چه حد می‌تواند به افزایش کسب‌ وکار مشتریان آن‌ها کمک کند. قبل از اینکه بخواهیم در خصوص شرایط یا بهتر بگوییم اشتباهاتی که اکثر شرکت‌ها و فروشگاه‌ها در جذب و استخدام تولید کننده محتوا می‌کنند را بیان کنیم، بهتر است که نیم‌نگاهی به این مسئله یعنی رابطه تولید محتوا و سئو و تولید کننده محتوا بکنیم.

رابطه تولید محتوا و سئو و تولید کننده محتوا

تولید محتوا مسئله‌ای نیست که جدید باشد؛ ولی متأسفانه قدرت آن دیر در ایران کشف شد. شما از همان اول که سایتی را ایجاد می‌کنید، در واقع برای آن نیز محتوا می‌نوشتید؛ ولی محتواهای نوشته‌ شده، صرفاً چند خط بود بدون اینکه اصول سئو در آن‌ها رعایت شود. قبلاً، اگر شما کلمه‌ای را در صفحه اینترنتی خود به‌دفعات تکرار می‌کردید، به‌ راحتی در صفحه اول گوگل قرار می‌گرفتید و اصلاً هم کیفیت آن هیچ اهمیتی نداشت؛ ولی استراتژی گوگل در خصوص این مسئله تغییرات اساسی کرد و محتواهایی که کلمات کلیدی را به‌ دفعات استفاده می‌کردند را به‌سختی مورد جریمه قرار می‌داد.

ما در این مقاله قصد نداریم که در خصوص چگالی کلمات کلیدی صحبت کنیم، بلکه هدف ما یافتن پاسخ این است که آیا تولید کننده محتوا می‌تواند نقشی در افزایش سئوسایت داشته باشد یا خیر؟

محتوا به دو صورت تولید می‌شود: یا بر اساس کلمات کلیدی خاصی است یا اینکه هدف فقط گفتن مطلب آموزشی، خبری و غیره است بدون اینکه کلمه‌ی کلیدی خاصی در آن مدنظر باشد ( یا کمتر مورد اهمیت باشد). در هر صورت شما می‌خواهید که کاربران بیشتر از گوگل وارد سایت شما شوند. گوگل اول‌ از همه به سایت‌هایی اهمیت می‌دهند که سئو مناسبی داشته باشند. سئو یک بحث گسترده است و تولید محتوا فقط بخشی از آن است. پس اگر می‌خواهید که بتوانید از گوگل به خاطر محتوایتان ورودی بگیرید، اول‌ از همه باید سئو سایت را درست کنید و از این‌ رو، تولید کننده‌ی محتوا که شما جذب می‌کنید با حداقل با اصول سئو نیز آشنایی داشته باشد.

تولید کننده محتوا مترجم نیست

هنوز خیلی‌ها در زمینهٔ تولید کننده محتوا اشتباه می‌کنند. هر نویسنده‌ای تولید کننده محتوا نیست. برخی مواقع شرکت‌ها ، آگهی استخدام تولید کننده محتوا منتشر می‌کنند و قطعا  افراد مختلفی از سراسر ایران رزومه خود را ارسال می‌کنند؛ ولی وقتی رزومه‌ها بررسی می شود، چیزی که مشخص است این مسئله است که  که این افراد تولید کننده‌ی محتوا نیستند؛ بلکه صرفاً یک نویسنده و مترجم هستند. وقتی شما در سایتی اسم تولید کننده محتوا برای سایت را می‌آورید، یعنی شخصی که به اصول سئو حداقل آشنایی لازم را داشته باشد. البته ترجمه و نوشتن مطلب هم خود محتوا به‌حساب می‌آید؛ ولی نمی‌تواند کمک زیادی در افزایش سایت شما بکند.

در ادامه قصد داریم تا اشتباهاتی که نباید در جذب تولید محتوا، نویسنده و مترجم انجام دهید را بیان کنیم.

اشتباهات جذب تولید کننده محتوا

1. شغل را به صورت واضح توضیح دهید

تولید کننده‌ی محتوا علاوه بر اینکه باید اصول سئو را بداند، باید با نوع کسب‌وکاری که قصد تولید محتوا برای آن را دارد، آشنا باشد یا اینکه بداند حداقل برای چه شرکتی قرار است فعالیت بکند. حتی نویسنده و مترجم هم باید قبل از شروع به کار خود، باید نوع کسب‌وکار را کاملاً بشناسند. متأسفانه بعضی از شرکت‌ها، به‌درستی نوع فعالیت خود را مشخص نمی‌کنند.

2. به رزومه افراد توجه کنید

بیشتر شرکت‌ها متأسفانه به رزومه درخواست‌کنندگان، نگاه دقیقی نمی‌اندازند. رزومه افراد به‌ عنوان تولید کننده محتوا شامل تجربه آن‌ها در مکان‌ها مختلف است و اینکه قبلاً چه نوع محتوایی را تولید کرده‌اند.

3. تجربه کاری فرد را در نظر بگیرید

رزومه بخشی است که هر کارفرمایی باید به آن توجه کند، ولی همه موارد را نمی‌توان در رزومه قرار داد. شما در قرار مصاحبه‌ای که با شخص درخواست‌کننده تنظیم کرده‌اید، بهتر است بعد از خواندن رزومه او، به تجربیاتی و دانش‌هایی که کسب کرده است، توجه کنید. ممکن است که کارجو، برای مثال، بنویسد که در فلان شرکت طراحی سایت به‌عنوان بازاریاب فعالیت کرده است. دقیقاً باید معلوم شود که او به‌عنوان بازاریاب چه فعالیت‌هایی را انجام داده است و چه توانایی و تخصص‌هایی را به دست آورده است. این مسئله یعنی تجربه کاری او در بخش‌های مختلف و اینکه در هرکدام چند سال فعالیت کرده و نتیجه کار چه بوده است، خیلی مهم است.

4. حتما قرارداد بنویسید

اصولاً افراد تولید کننده محتوا به‌ صورت دورکاری فعالیت می‌کنند؛ بعضی از شرکت‌ها، افراد را به‌ صورت رسمی استخدام می‌کنند ولی متأسفانه هیچ‌گونه قراردادی بسته نمی‌شود. این مسئله در ایران، برای همه آشنا است. نبستن قرارداد می‌تواند برای شرکت شما از نظر قانونی مشکلاتی را ایجاد کند و همچنین چون تولید کننده محتوا را که در شرکت استخدام می‌کنید، قراردادی ندارد، به‌راحتی می‌تواند سرکار خود حاضر نشود و حتی ممکن است که از نظر امنیتی هم خطرناک باشد و اطلاعات شما به سرقت رود ولی درصورتی‌ که قرارداد داشته باشید، درواقع او را متعهد کرده‌اید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئوکار

سئوکار در ابتدا فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقاتی در گروه کامپیوتر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با همکاری جمعی از اساتید مجرب و دانشجویان کارشناسی ارشد نرم افزار، شروع نمود. سئوکار در حال حاضر برترین شرکت ایران در زمینه سئو سایت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]