اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961103278268099

خرید آنلاین انواع هودهای الیکا در سایت یک دو سه سازه؛

برگ برنده معماران و طراحان داخلی

کد: 13961103278268099

https://goo.gl/FvFqaA

، تهران , (اخبار رسمی): هودهای الیکا ساخت ایتالیا با طراحی مدرن و خیره کننده خود نظر هر بیننده‌ای را در نگاه اول به خود جلب می‌کند. این برند به حق مظهری از در هم آمیختگی طراحی صنعتی و هنر ناب ایتالیایی محسوب می‌شود.

برگ برنده معماران و طراحان داخلی
برگ برنده معماران و طراحان داخلی

بسیاری از معماران داخلی از مدل‌های جزیره‌ای این برند نه تنها به عنوان هود؛ بلکه به عنوان المان نورپردازی مدرنی که به راحتی جایگزین لوستر می‌شود، بهره می‌برند

از آنجائی که امروزه تقریبا طراحی تمامی‌آشپزخانه‌ها به صورت اوپن صورت می‌پذیرد، هر یک از المان‌های داخل آشپزخانه تاثیر به سزایی در معماری داخلی بخش بزرگی از خانه خواهند گذاشت. هودهای الیکا ساخت ایتالیا با بهره‌گیری از چیره دست‌ترین طراحان و مهندسان جهان گوی رقابت را با فاصله زیادی از دیگر برندها ربوده است. 

مهم‌ترین کاربرد هودهای آشپزخانه خارج کردن دود، بو و بخاری است که در هنگام آشپزی ایجاد می‌شود. به عبارت دیگر هود آشپزخانه گاز، رطوبت و چربی معلق در هوا را به بیرون از خانه کشیده و میزان رطوبت هوا را در حد متعادل نگاه می‌دارد. این عملکرد باعث جلوگیری از نشستن چربی و رطوبت روی سقف و دیوارها گشته و در نتیجه محیط آشپزخانه برای مدت زمان طولانی تری تمیز می‌ماند. اگر هود یا دستگاه هواکش در آشپزخانه نصب نباشد، افزایش رطوبت شرایط را برای رشد میکروب‌ها، قارچ‌ها و کپک‌ها فراهم آورده و بهداشت خانواده را به خطر می‌اندازد.

هودهای الیکا با بهره‌گیری از بهترین عملکرد و بالاترین تکنولوژی روز با فاصله بسیار زیادی از برندهای دیگر تمامی‌ موارد ذکر شده در بالا را برآورده می‌سازند. بسیاری از معماران داخلی از مدل‌های جزیره‌ای این برند نه تنها به عنوان هود؛ بلکه به عنوان المان نورپردازی مدرنی که به راحتی جایگزین لوستر می‌شود بهره می‌برند. ناگفته پیداست که استفاده از هودهای جزیره‌ای الیکا در محیط‌هایی مانند کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و فودکورت‌ها سبب متمایز و خواستنی‌تر شدن این محیط‌ها در نزد مراجعین می‌شود. از این رو از هودهای الیکا اغلب به عنوان برگ برنده معماران و طراحان داخلی یاد می‌شود.

شما می‌توانید با مشاهده و مقایسه تمامی‌ مدل‌های هودهای الیکا که در بخش تهویه مطبوع سایت یک دو سه سازه ارائه شده‌اند در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و محصول خود را روز بعد از سفارش در هر نقطه از ایران دریافت کنید. لطفا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و هرگونه مشاوره، در ساعات اداری با شماره‌های ۲۸۴۲۸۷۸۷ و ۲۸۴۲۵۴۲۴ (داخلی فروش) تماس حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آراد سازه گستر آپادانا

این سایت نه تنها به معرفی و تامین آخرین تکنولوژی های روز مرتبط با صنعت معماری و ساختمان کمک می کند بلکه می تواند به عنوان مرجعی غنی برای دانشجویان و علاقه مندان به مهندسی عمران و معماری مورد استفاده قرارگیرد. در یک دو سه سازه سعی کردیم تا تجربه، تخصص و آگاهی را در ساختار یک سایت، گرد هم آورده و از معتبرترین شرکت های صنعت ساختمان و معماری ایران برای تامین ملزومات این صنعت استفاده نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل