اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961108279058296

فروش فوق العاده زمستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان تا 30 بهمن

کد: 13961108279058296

https://goo.gl/n6M6jz

، تهران , (اخبار رسمی): کاظم عیسی نژاد، مدیر باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان در محله‌ی امام زاده حسن در مورد این فروشگاه گفت: فعالیت و ارائه‌ی خدمات این فروشگاه در باب عرضه مستقیم انواع پوشاک زنانه، مردانه، کودک و کیف، کفش و... است.

فروش فوق العاده زمستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان تا 30 بهمن
پوستر فروش فوق العاده زمستان 95

فروش فوق العاده زمستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان از 5 دی ماه تا 30 بهمن با تخفیفات 25 الی 45 درصد آغاز شد.

بزرگ‌ترین فروشگاه عرضه‌ی پوشاک در تهران (امامزاده حسن)، تحت عنوان فروشگاه بزرگ ایرانیان در حال فعالیت است. فروشگاه بزرگ ایرانیان از آبان ماه سال 1385 در بزرگ‌ترین بازار تک فروشی تهران به نام بازار امام زاده حسن (ع) افتتاح شده است و در طول این سال‌ها با گسترش دایره‌ی خدمات و تنوع کالاها توانسته تا رضایت مشتریان خود را هر جه بیشتر جلب کند. در ایام مختلف و فصول متفاوت سال، فروش فوق العاده و حراج توسط باشگاه مشتریان اطلاع رسانی می‌شود.

فروشگاه بزرگ ایرانیان

کاظم عیسی نژاد، مدیر باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان در محله امام زاده حسن در مورد این فروشگاه گفت که فعالیت و ارائه خدمات این فروشگاه در باب عرضه مستقیم انواع پوشاک از جمله:

پوشاک مردانه: کت و شلوار، کت تک، شلوار تک جین، کتان، کاپشن، سوئیشرت، لباس زیر، لباس‌های اداری، مجلسی و ...

پوشاک بانوان: مانتو و پالتو، کاپشن، شال و روسری، لباس شب، لباس نامزدی، انواع کت دامن و کت شلوار زنانه، انواع دامن، تاپ، جوراب، لباس زیر و...

لباس کودک: برای همه سنین؛ دخترانه و پسرانه

و کیف و کفش، آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، عینک، انواع کتانی و کفش‌های مجلسی، صندل‌های طبی و ...

است و این امکان را برای مخاطبان خود ایجاد می‌کند که با مراجعه به محله‌ی امام زاده حسن و فروشگاه بزرگ، پوشاک مورد علاقه‌ی خود را در محیطی آرام و راحت، انتخاب و خرید کنند. وی با اظهار اینکه فروشگاه دارای 6 رشته پله برقی، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، محل‌های استراحت، دستگاه‌های بازی رایگان برای کودکان است، اضافه کرد: این مجموعه خارج از محدوده ترافیک و زوج و فرد (واقع در امامزاده حسن) است و دسترسی به فروشگاه با خطوط BRT و خطوط شرکت واحد به سهولت امکان پذیر است.

مدیریت امورمشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان تصریح کرد: در این فروشگاه با توجه به دغدغه مشتریان به منظور کیفیت بالای محصولات، تمامی‌ اجناس فروشگاه بزرگ ایرانیان امام زاده حسن با ضمانت کیفیت و اصل بودن محصول به فروش می‌رسد. عیسی نژاد با اشاره به اهمیت استفاده از فضای مجازی در ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان اظهار کرد: با پیشرفت روزافزون دنیای فناوری و اطلاعات و آشنایی هرچه بیشتر مردم با دنیای اینترنت، کسب وکارهای اینترنتی در بین مردم از مقبولیت خوبی برخوردار هستند، مقبولیتی که عمده دلایل آن قیمت پایین‌‌تر محصولات به علت حذف هزینه‌های جانبی مانند انبار و اجاره، دسته بندی و مشاهده تمامی‌ محصولات با توضیحات، امکان سفارش و تحویل آن درب منزل و امکان استرداد محصول بدون حضور فیزیکی است. به همین منظور وبسایت فروشگاه بزرگ ایرانیان در زمینه فروش پوشاک با آدرس iraniansc.ir (در امام زاده حسن) راه اندازی شده و درحال فعالیت است.

وی افزود: قیمت‌های رقابتی، تسریع در زمان خریداران، گستردگی محصولات و ارائه‌ی حق انتخاب بالا به مشتریان از دیگر دلایل رونق فروشگاه‌های مجازی است و این مجموعه نیز می‌کوشد تا با حفظ کیفیت و تنوع محصولات رضایت مشتریان خود را جلب کند. وی با اشاره به اخذ مجوزهای رسمی‌ متعدد این مجموعه برای راه اندازی یادآور شد که متاسفانه افراد سودجو با استفاده از راه کارهای غیرقانونی فضای بی اعتمادی به اینگونه مشاغل را در میان مردم اشاعه می‌کنند، اما حق آن است که فروشگاه‌های آنلاین دارای مجوز به صورت دقیق و درست وظایف خود را انجام می‌دهند تا بتوانند در بازار پرتلاطم این روزها برای خود سهمی‌ را رقم بزنند. عیسی نژاد گفت: فروشگاه بزرگ ایرانیان در امام زاده حسن برای مناسبت‌های مهم و اعیاد تخفیف‌ها و فروش فوق العاده‌ای را قرار می‌دهد که ضمن خرید حضوری، در خرید آنلاین در زمان‌های فوق، مشتریان از ارسال رایگان هم بهره‌مند می‌شوند.

فروشگاه دارای باشگاه مشتریان و سیستم CRM بسیار قوی و پاسخگویی کم نظیر است که مفتخر است که با بیش از 300 هزار نفرعضو، یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌ها در سطح ایران است. از خدمات متنوع باشگاه مشتریان می‌توان به ارائه‌ی تخفیفات ویژه سالروز تولد و سالروز ازدواج اعضای باشگاه اشاره کرد. این تخفیفات در طول ماه تولد و یا ازدواج مشتری انجام می‌‌شود. (در ایام فروش عادی و فروش حراج). ضمنا خریدهای مشتریان به سادگی در همه صندوق‌ها به صورت خودکار ثبت می‌شود و از مجموع خرید‌ها، با توجه به امتیازات، مشتریان کارت هدیه خرید دریافت می‌کنند.

جشن‌ها و مراسم پایان فروش‌های فوق العاده و حراج با اجرای هنرمندان مطرح کشور و بهترین خواننده‌ها و شو من‌ها برای اعضای برتر باشگاه مشتریان برگزار می‌‌شود که نمونه‌ی فیلم‌ها و مراسم در وبسایت قرار داده می‌شود و مشتریان برای مشاهده می‌توانند به آدرس www.iraniansc.ir/fa/video مراجعه کنند. در حال حاضر فروش فوق العاده و حراج، واقع در امامزاده حسن از 5 دی تا 30 بهمن آغاز شده است. شما می‌توانید با مراجعه در روزهای حراج از تخفیف‌های 25 تا 45 درصدی استفاده کنید.

اطلاعات دسترسی

آدرس: تهران، امامزاده حسن، ابتدای بازار مبل یافت آباد

شماره تلفن: 02166622145 - داخلی 101

آدرس سایت: http://www.iraniansc.ir

آدرس اینستاگرام: http://www.instagram.com/iraniansc1

آدرس تلگرام: www.t.me/iranisc

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی