اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980515393118296

افتتاحیه جشنواره تابستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13980515393118296

http://bit.ly/31noRlk

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره فروش فوق العاده تابستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان از 15 مرداد شروع شده و تا 31 شهریور ادامه دارد.

افتتاحیه جشنواره تابستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان
افتتاحیه جشنواره تابستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان

بنا به گزارش مجله خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان، جشنواره تابستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان سه شنبه 15 مرداد، با استقبال بی‌نظیر مشتریان افتتاح شد. این جشنواره تا 31 شهریور ادامه دارد.

مراسم افتتاحیه با خوشامدگویی از مشتریان، تخفیف‌های 20 تا 30 درصدی پوشاک، اهدا کارت هدیه به 5 نفر از کودکان حاضر در افتتاحیه  و 5 نفر از افرادی که اولین خرید از فروشگاه را انجام دادند، شروع شد.

فروشگاه بزرگ ایرانیان، با فضایی بیش از 7000 متر مربع، بزرگترین فروشگاه پوشاک ایران در تهران، امامزاده حسن (ع)، نبش لقمان حکیم است که در 5 طبقه مجزا انواع پوشاک زنانه، مردانه، کودک و نوجوان به فروش می‌رساند.

بر اساس این گزارش مشتریان می‌توانند علاوه بر تخفیف‌های اعلام شده، با ارائه شماره موبایل صحیح خود به صندوقدار و دریافت کد قرعه کشی در ازای هر 100 هزار تومان خرید در یک فاکتور، در قرعه کشی پایان هر فصل شرکت کنند.
کاظم عیسی نژاد، مدیر باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان، مشتری مداری و داشتن ارتباط دوسویه با آن‌ها را از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره دانست.

مشتریانی که روز تولد و سالگرد ازدواجشان از 15 مرداد تا 31 شهریور باشد علاوه بر تخفیف جشنواره تابستانی سال 98 از تخفیفات روز و ماه مناسبتان بهره مند خواهند شد.

مقارن شدن دوشنبه بازارهای 28 مرداد و 25 شهریور با جشنواره تابستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان فرصتی دیگر برای مشتریان فراهم می‌کند تا از تخفیفات 10 درصدی این روز برخوردار شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.iraniansc.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]