اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980510390828296

جشنواره فروش فوق العاده تابستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13980510390828296

http://bit.ly/31sceWv

، تهران , (اخبار رسمی): با شروع جشنواره تابستانی، فروشگاه بزرگ ایرانیان میزبان هزاران مشتری از اقصی نقاط شهر تهران بزرگ و سایر شهرهای ایران است. این فستیوال شامل فروش انواع پوشاک با تخفیف 20 تا 45 درصدی، اهدا کارت هدیه به تعداد 5 نفر از دخترها یا پسرهای کوچک حاضر در افتتاحیه و ... است.

جشنواره فروش فوق العاده تابستانی
جشنواره فروش فوق العاده تابستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان

جشنواره تابستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان از 15 مرداد تا 31 شهریور برگزار می‌شود

جشنواره تابستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان شامل 20 تا 45 درصد تخفیف ویژه است.

فروشگاه بزرگ ایرانیان با شعار «کسب رضایت مشتری» و با بهره‌گیری از تجربه دوازده ساله خود، در صنعت مد، لباس و فروش کالا، فعالیت خود را از سال 85 آغاز کرد و اکنون گلچینی بیش از ده‌ها هزار کالا مانند پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لباس نوزادی، لباس کودک و نوجوان، بهترین‌های مانتو در بخش‌های عمومی و VIP،  از برترین و معتبرترین برندهای ایرانی (جهت حمایت از کالای ایرانی) در معرض فروش قرار داده ‌است.

ساعت کار فروشگاه بزرگ ایرانیان از 10 صبح تا 10 شب است.

زمان برگزاری جشنواره فروش فوق العاده تابستانی سال 98

جشنواره تابستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان از 15 مرداد تا 31 شهریور برگزار می‌شود.

این جشنواره، بیش از یک ماه طول می‌کشد و در صورت استقبال مشتریان و احترام به خواست مشتری زمان جشنواره تا یک هفته تمدید می‌شود.

معرفی فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان واقع در خیابان امین الملک، بازار امامزاده حسن (ع)، نبش لقمان حکیم، با فضایی بیش از 7000 متر مربع و متشکل از پنج طبقه، بزرگترین، برترین و محبوب‌ترین فروشگاه پوشاک ایران است.

دریافت نشان ساخت ایران

گروه مد و لباس، جهت تقدیر از تلاش بی وقفه مدیران این فروشگاه در حمایت از کالای ایرانی، فروشگاه بزرگ ایرانیان را یکی از 5 فروشگاه برتر ایران معرفی کرده و نشان با «افتخار ساخت ایران» را به آنان اهدا کرد. 

پیشنهاد شگفت انگیز فروشگاه ایرانیان

پیشنهاد اول: بازدید از مانتوهای ویژه طبقه بالای همکف

فروشگاه بزرگ ایرانیان با توجه به سلایق مختلف بانوان ایرانی و نیاز روز افزون صنعت مد و لباس به طرح‌های بی‌نظیر و مشتری‌پسند پوشاک (بخصوص مانتو)، به فروش بیش از 2000 مدل مانتو اسپرت، مجلسی، اداری در طبقه همکف و بالای همکف می‌پردازد.

پیشنهاد دوم: 28 مرداد (دوشنبه بازار) را در خاطر داشته باشید.

تقابل و همزمانی آخرین دوشنبه هر ماه با جشنواره فروش فوق‌العاده تابستانی، فرصتی مناسب برای مشتریان فراهم می‌کند تا علاوه بر تخفیف جشنواره، از تخفیف 10 درصدی دوشنبه بازار بهره‌مند شوند.

معرفی فروشگاه آنلاین ایرانیان

با افزایش اطلاعات مردم در زمینه فضای مجازی و جستجوی اینترنتی، خرید و فروش به صورت قدیمی جای خود را به فروش آنلاین داده است.

فروشگاه بزرگ ایرانیان با توجه به علاقمندی مشتریان برای خرید اینترنتی و افزایش راحتی آنان، به فروش آنلاین پوشاک در سایت www.iraniansc.com می‌پردازد. از مزیت‌های این سایت تمرکز روی رضایت مشتری، ارسال کالا در کمترین زمان، ارائه کالای با کیفیت، عرضه محصولات متنوع، قیمت مناسب کالاها و .. است که در تمام فعالیت خود آن را در حفظ کرده است.

باشگاه مشتریان

یک فروشگاه ایده آل چه فروشگاهی است؟

فروشگاهی که علاوه بر وسعت و زیبایی، خدمات ویژه‌ای را به مشتریانش ارائه دهد؛ و ارتباط درست با مشتریان و رفع نیاز آن ها را مهم‌ترین اولویت خود قرار دهد.

در این راستا، باشگاه مشتریان فروشگاه ایرانیان با محوریت مشتری مداری، در سال 86 تاسیس شد. عضویت در این باشگاه علاوه بر بهره‌مندی از امکانات تخفیفی، حضور در جشن‌ها و مراسم‌های فروشگاه، امکان مطلع شدن از اخبار فروشگاه، زمان حراجی‌ها  و ... را برای مشتریانش به ارمغان می‌آورد.

مزایای عضویت در باشگاه مشتریان فروشگاه ایرانیان

از جمله خدمات و مزایای ارائه شده توسط این سیستم می‌توان به:

  • اهدا کارت هدیه به افرادی که امتیازشان به حد نصاب رسیده است؛ (اعضای باشگاه مشتریان)
  • ارائه تخفیف روز تولد و سالگرد ازدواج (10 درصد روز مناسبت و دو روز قبل و بعد آن، 5 درصد تخفیف در ماه مناسبت)
  • انجام قرعه کشی در پایان هر فصل و اهدا جوایز به برندگان ارائه تخفیف دوشنبه بازار (آخرین دوشنبه هر ماه) و ... اشاره کرد.

برای عضویت در باشگاه مشتریان و استفاده از مزایای آن همراه داشتن کد ملی ضروری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]