اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980621403448296

هیجان خرید از فروشگاه بزرگ ایرانیان در آخرین دوشنبه بازار تابستانی سال 98

برگزاری هجدهمین دوره از دوشنبه بازارهای فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13980621403448296

http://bit.ly/32FW38j

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان همانند ماه‌های گذشته با برگزاری هجدهمین دوره از دوشنبه بازارهای خود در 25 شهریور ماه سال 98 و ارائه تخفیف‌های 10 درصدی روزی هیجان انگیز را برای مشتریانش تدارک دیده است.

برگزاری هجدهمین دوره از دوشنبه بازارهای فروشگاه بزرگ ایرانیان
هجدهمین دوره از دوشنبه بازارهای فروشگاه بزرگ ایرانیان

برنامه دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان در آخرین دوشنبه هر ماه با هدف تعامل بیشتر با مشتریان و ارائه پوشاکی متنوع با قیمت و کیفیت مناسب برگزار می‌شود

خرید از فروشگاه‌های معتبر با قیمت‌های باورنکردنی و کیفیت عالی، همیشه هیجان انگیز است. فروشگاه بزرگ ایرانیان همانند ماه‌های گذشته با برگزاری هجدهمین دوره از دوشنبه بازارهای خود در 25 شهریور ماه سال 98 و ارائه تخفیف‌های 10 درصدی روزی هیجان انگیز را برای مشتریانش تدارک دیده است.

دوشنبه بازار

برنامه دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان در آخرین دوشنبه هر ماه با هدف تعامل بیشتر با مشتریان و ارائه پوشاکی متنوع با قیمت و کیفیت مناسب برگزار می‌شود.

این فروشگاه با وسعتی بیش از 7 هزار متر مربع و در فضایی بدون مرز (بدون دیوار)، متنوع‌ترین پوشاک زنانه، مردانه، کودک و نوجوان را زیر یک سقف فراهم کرده است تا مشتریانش با صرف کمترین زمان و انرژی، بهترین خرید را انجام دهند.

یک خرید خوب چه خریدی است؟

یک خرید خوب باید سه ویژگی قیمت مناسب، کیفیت بالا و کاربردی بودن را داشته باشد.

فروشگاه بزرگ ایرانیان به آدرس تهران، بازار امامزاده حسن (ع)، نبش لقمان حکیم با توجه کردن به نیاز به نیاز مشتریان، مطالعه و بررسی آنها، تمامی ویژگی‌های یک خرید خوب را فراهم کرده و رضایت مشتریانش را جلب کرده است.

این فروشگاه از 5 طبقه تشکیل شده است که دو طبقه آن به فروش مانتو اختصاص دارد و به سه سالن (زرد، قرمز، بنفش) در طبقه همکف و یک سالن بزرگ مانتوهای vip و مزونی در طبقه بالای همکف دسته بندی می‌شود.

انواع مانتوهای ایرانی، مجلسی، اداری، اسپرت، مانتو سارافونی، مانتو طبیعت گردی، مانتوهای طرحدار، مزونی، محضری، جلوباز و دکمه دار و ... در آن به فروش می‌رسد.

به گفته مدیریت باشگاه مشتریان، فروشگاه ایرانیان در سال 97 از طرف گروه مد و لباس نشان «ساخت ایران» را دریافت کرده است.

جشنواره تابستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان

اگر شخصی به هر دلیلی موفق به خرید در جشنواره تابستانی فروشگاه ایرانیان نشده باشد، 25 خرداد زمانی مناسب برای خرید با تخفیف خوب است. زیرا علاوه بر تخفیف‌های 20 تا 30 درصدی جشنواره تابستانی، از تخفیف 10 درصدی دوشنبه بازار (ویژه مشترکین) فروشگاه نیز می‌تواند بهره‌مند شود.

باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان

برای استفاده از تخفیف دوشنبه بازار، عضویت در باشگاه مشتریان ضروری است. کافی است یک یا دو روز قبل از دوشنبه بازار، خریدی هر چند کوچک انجام داده و شماره موبایل خود را به صندوقدار ارائه داد.

افرادی که قبلا از فروشگاه خرید کرده‌اند ، تنها با ارائه کد ملی می‌توانند از تخفیف دوشنبه بازار استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با چگونگی برگزاری دوشنبه بازار به سایت فروشگاه بزرگ ایرانیان می‌توانند به آدرس  www.iraniansc.com و شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام iraniansc1 و کانال تلگرامی iranisc@ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]