اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980817419878296

دومین دوشنبه بازار پاییزی سال 98 فروشگاه بزرگ ایرانیان

بیستُمین دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13980817419878296

http://bit.ly/33rYFYl

، تهران , (اخبار رسمی): خرید لباس امری لذت‌بخش است و از نظر روانشناسی باعث تقویت روحیه و افزایش شادی و نشاط می‌شود. فروشگاه بزرگ ایرانیان در آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه تخفیف‌های دوشنبه بازار احساس لذت از خرید را برای مشتریانش دو چندان می‌کند.

بیستُمین دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان
بیستمین دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

در حال حاضر 19 دوره از دوشنبه بازارهای این فروشگاه با استقبال و توجه بی‌نظیر مشتریان روبرو شده و بیستُمین دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان در 27 آبان ماه برگزار می‌شود

دوشنبه بازار ، تخفیفی بدون چانه زنی

شاید برای خیلی‌ها اتفاق افتد که زمان خرید لباس از مغازه‌ها، برای گرفتن درصدی تخفیف چانه بزنند، این چانه زدن گاهی نتیجه دهد و گاهی نه. 

فروشگاه بزرگ ایرانیان شرایط و امکانی را برای اعضای باشگاه مشتریانش فراهم کرده است تا بدون چانه‌زنی در هر ماه، یک روز (آخرین دوشنبه هر ماه) در خرید تمامی کالاهای‌شان از تخفیف 10 درصدی بهره‌مند شوند.

در حال حاضر 19 دوره از دوشنبه بازارهای این فروشگاه با استقبال و توجه بی‌نظیر مشتریان روبرو شده و بیستُمین دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان در 27 آبان ماه برگزار می‌شود.

خرید یا تفریح

امروزه با توجه به کمبود زمان برای در کنار هم بودن اعضای خانواده و افزایش مشغله، خرید کردن همراه خانواده و حتی تخفیف گرفتن، بهانه‌ای است برای لذت بردن و تفریح.

معرفی فروشگاه ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان، واقع در تهران، بازار امامزاده حسن (ع)، بزرگترین فروشگاه پوشاک ایران است.

غرفه‌های مختلف لباس در این فروشگاه (مطابق نظر کارشناس دکوراسیون) به نحوی چیده شده است که مشتریان به راحتی و بدون سردگمی لباس مورد نظر خود را از بین انبوه پوشاک (زنانه، مردانه، کودک و نوجوان) در مدل‌های متنوع انتخاب کنند.

علاوه بر آن برای راحتی بیشتر، در قسمت ورودی فروشگاه، استند دیجیتالی (راهنمای طبقات) قرار داده شده تا مشتریان بدون دغدغه، محل غرفه مورد نظر خود را بیابند.

چه نوع پوشاکی در دوشنبه بازار به فروش می‌رسد؟

تمامی پوشاک مورد نیاز بانوان اعم از: مانتو، پالتو، بارانی، کاپشن، لباس مجلسی، لباس راحتی و ...

لباس مردانه شامل: کت و شلوار، کاپشن، سویشرت و هودی، پیراهن کلاسیک، شلوار اسلش، شلوار جین و ...

لباس کودک و نوجوان شامل: لباس مجلسی دخترانه، کاپشن بچگانه، سرهمی دخترانه و پسرانه، لباس زیر و ..... در این فروشگاه عرضه می‌شود.

فروشگاه اینترنتی ایرانیان

با پیشرفت دنیای فناوری اطلاعات و خرید و فروش کالا به صورت اینترنتی ، فروشگاه بزرگ ایرانیان کالاهای خود را به صورت اینترنتی در سایت www.iraniansc.com و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی، صفحه اینستاگرامی iraniansc1 و کانال تلگرامی iraniasc@ به فروش می‌رساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی