اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980320374798296

آخرین دوشنبه بازار بهاری 98 فروشگاه بزرگ ایرانیان

پانزدهمین دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13980320374798296

http://bit.ly/2MDckrL

، تهران , (اخبار رسمی): دوشنبه بازار فروشگاه ایرانیان از فروردین سال 97 و در آخرین دوشنبه هر ماه با تخفیف های 10 درصدی برای اعضای محترم باشگاه مشتریان انجام می شود. تاکنون چهارده دوره از این دوشنبه بازار، با استقبال خوب و بی نظیر مشتریان سپری شده است.

پانزدهمین دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان
پانزدهمین دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

براساس گزارش مجله خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان، پانزدهمین دوره از دوشنبه بازارهای فروشگاه ایرانیان 27 خرداد سال 98 برگزار می‌شود.

با افزایش مشتریان دائمی و اعضای محترم باشگاه مشتریان، وجود زمانی برای ارائه تخفیف ویژه، جهت خرید از فروشگاه بزرگ ایرانیان ضرورت پیدا کرد. این فروشگاه با معین کردن آخرین دوشنبه هر ماه به عنوان بازار هفتگی، فرصتی مناسب برای مشتریان فراهم کرده تا از تخفیف‌های آن استفاده کنند.

بازارهای دوره‌ای

از نظر کالبدی بازارهای دوره‌ای به بازارهایی اطلاق می‌شود که در زمان خاصی از روز، شب، هفته، ماهیانه و حتی سالیانه برگزار شوند. برای مثال:

بازار روز: محلی برای داد و ستد انواع کالاها به شمار می‌رود. سایر بازارهای دوره‌ای اعم از هفتگی، موقت، روستایی، شهری و ... زیر مجموعه‌ای از بازار دوره‌ای هستند.

بازار شب: نوعی دیگر از این بازار دوره‌ای است که شباهت بسیاری به بازار روز دارد و زمان برپایی آن شب است و معمولا در کشورهای جنوب شرق آسیا تشکیل می‌شود.

دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان از فروردین سال 97 و در آخرین دوشنبه هر ماه با تخفیف‌های 10 درصدی برای اعضای محترم باشگاه مشتریان انجام می‌شود. تاکنون چهارده دوره از این دوشنبه بازار، با استقبال خوب و بی نظیر مشتریان سپری شده است. فروشگاه ایرانیان با بیش از 25 غرفه، در خیابان قزوین، بازار امامزاده حسن (ع)، نبش خیابان لقمان حکیم، واقع شده است.

بررسی دوشنبه بازار فروشگاه ایرانیان 

با قدم زدن در فروشگاه بزرگ ایرانیان می‌توان انواع پوشاک زنانه، مردانه، کودک و نوجوان را در غرفه‌ها مشاهده کرد. انواع مانتو، لباس مجلسی، لباس راحتی، کت و شلوار مردانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، شلوار، حوله و تن پوش و... در این فروشگاه موجود است. 

بیشترین استقبال و ساعت‌های حضور مشتریان در دوشنبه بازار ایرانیان عصرها است. اغلب غرفه‌ داران می‌گویند در ساعت‌های بین 4 بعد ازظهر تا 8 شب، داخل غرفه‌ها پر از مشتریانی می‌شود که به دنبال خرید کالای مورد نیاز خود هستند.

افتتاح مانتوسرای VIP

افتتاح مانتوسرای VIP در فروشگاه بزرگ ایرانیان ، خرداد ماه 98 انجام شد. با بررسی سلیقه مشتریان، انواع مانتوهای شیک و مزونی در غرفه جدید مانتو vip ( طبقه بالای همکف) با قیمت و کیفیت عالی و در فضایی بیش از 1000 مترمربع عرضه می‌شود. همزمان با افتتاح این مانتوسرا، غرفه‌های جدید شلوار، زیرپوش، کفش و سندل و کیف، در طبقه اول (بالای همکف) شال و روسری، چادر و ملزومات حجاب در طبقه دوم شروع به کار کردند.

چگونه از تخفیفات دوشنبه بازار فروشگاه ایرانیان استفاده کرد؟

با پر کردن فرم اشتراک و عضویت در باشگاه مشتریان، می‌توان از تخفیفات روز تولد، سالگرد ازدواج و دوشنبه بازار استفاده کرد. باشگاه مشتریان پل ارتباطی بین فروشگاه و مشتری است که با ارائه خدماتی خاص، سعی در جلب رضایت مشتری و بر طرف کردن نیاز آن دارد. فروشگاه ایرانیان به عنوان بزرگترین فروشگاه پوشاک ایران، آماده بستن قرار داد با سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی برای خرید اقساطی کالا است. تعداد اقساط بر اساس قرارداد تعیین می‌شود و پرسنل سازمان مورد نظر در محدوده زمانی تعیین شده نسب به خرید کالای مورد نیاز خود اقدام می‌کنند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌‌توانند به سایت فروشگاه بزرگ ایرانیان به آدرس www.iraniansc.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس