اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980307371898296

افتتاح مانتوسرای VIP در فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13980307371898296

http://bit.ly/2Mie0Xk

، تهران , (اخبار رسمی): 9 خرداد ماه 1398، مانتو سرای VIP در طبقه بالای همکف فروشگاه بزرگ ایرانیان، با وسعتی بیش از هزار متر مربع، آغاز به کار می‌کند.

افتتاح مانتوسرای vip در فروشگاه بزرگ ایرانیان
افتتاح مانتو vip

هم‌زمان با افتتاح مانتو VIP گروه‌های جدید شلوار، کفش و سندل، شال و روسری، چادر و ملزومات حجاب و غرفه جدید زیرپوش، به فروشگاه ایرانیان اضافه شدند که فعالیت خود را از 9 خرداد شروع می‌کنند

فروشگاه ایرانیان با محوطه فروشگاهی به وسعت 7 هزارمتر مربع، بزرگ‌ترین فروشگاه پوشاک در ایران، تهران، خیابان امام‌زاده حسن (ع)، نبش لقمان حکیم واقع است.

فروشگاه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای صدها نفر از شهروندان ایران است.

این فروشگاه با بیش از 300 نوع قلم کالا، وسیع‌ترین و متنوع‌ترین پوشاک شامل انواع لباس‌های زنانه، مردانه، کودک و نوجوان، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع اکسسوری (کیف و کفش و ...)، اسباب بازی، انواع زیرپوش، حوله، تن پوش و ... را خدمت مشتریان ارائه می‌کند.

افتتاح مانتوسرای VIP در فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان، 9 خرداد ماه 1398، مانتو سرای VIP خود را (طبقه بالای همکف) با وسعتی بیش از هزار متر مربع افتتاح می‌کند.

این مانتو سرا جدیدترین و به روزترین مانتوهای زنانه و دخترانه، از جمله مانتوهای مزونی، برند و اورجینال روز پنج شنبه 9 خرداد ماه و مصادف با عید سعید فطر شروع به کار خواهد کرد.

هدف کلی از افتتاح مانتوسرای VIP  ارائه محصولات متنوع‌تر، با کیفیت و خاص برای سلیقه‌های متفاوت است. 

تنوع کالایی فراوان و با کیفیت استاندارد از معتبرترین برندهای ایرانی و مناسب‌ترین قیمت همراه با تخفیف‌های روز تولد و ازدواج برای اعضای باشگاه مشتریان از مهم‌ترین ارزش‌های فروشگاه بزرگ ایرانیان است که در ارائه خدمات به مشتریان خود در نظر می‌گیرد.

هم‌زمان با افتتاح مانتو  VIPو در پی اعمال تغییراتی در چیدمان و دکوراسیون فروشگاه، گروه‌های جدید شلوار ، کفش و سندل (شامل کفش های اسپرت، کتانی و ... )، شال و روسری، چادر و ملزومات حجاب و غرفه جدید زیرپوش، به فروشگاه ایرانیان اضافه شدند که فعالیت خود را از 9 خرداد شروع می‌کند.

افراد می‌توانند شانس خود را امتحان کنند

فروشگاه بزرگ ایرانیان، به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای مشتریان عزیز و جلب رضایت آن‌ها، باشگاه مشتریان را در سال 86، ایجاد کرد تا مشتریانش بتوانند از امکانات ویژه این باشگاه، مانند تخفیف 10 درصدی روز تولد، سالگرد ازدواج و آخرین دوشنبه هر ماه (دوشنبه بازار)، انجام قرعه‌کشی آخر هر فصل با جوایز متعدد و ... استفاده کنند.

فروشگاه آنلاین 

با خرید آنلاین از فروشگاه بزرگ ایرانیان به آدرس www.iraniansc.com یا از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند کانال تلگرامی  iranisc@ و صفحه اینستاگرامی iraniansc1 می‌توان در هر ساعتی از روز و هرجایی از ایران  سفارش‌های خود را به راحتی ثبت کرد. 

علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و اجتناب از شلوغی، خرید آنلاین این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا بدون نگرانی از صرف شدن زمان به طیف وسیعی از محصولات با کیفیت دسترسی پیدا کنند. 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66622145 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | مد و لباس