اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980523395618296

دومین دوشنبه بازار تابستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان

هفدهمین دوره از دوشنبه بازارهای فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13980523395618296

http://bit.ly/31IyJGD

، تهران , (اخبار رسمی): دوشنبه 28 مرداد ماه، هفدهمین دوره از دوشنبه بازارهای فروشگاه بزرگ ایرانیان برگزار خواهد شد.

دومین دوشنبه بازار تابستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان
هفدهمین دوره از دوشنبه بازارهای فروشگاه بزرگ ایرانیان

همزمان شدن دوشنبه بازار 28 مرداد ماه، با جشنواره فروش فوق‌العاده تابستانی 98 این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا علاوه بر مزایای دوشنبه بازار از تخفیف‌های فروش فوق‌العاده تابستانی بهره‌مند شوند

فروشگاه بزرگ ایرانیان عرضه کننده انواع لباس زنانه از جمله مانتو، لباس مجلسی، لباس راحتی، کیف و کفش و ...، لباس مردانه از جمله کت و شلوار، تیشرت،  شلوار، اکسسوری مردانه و ... و لباس کودک و نوجوان از جمله لباس نوزادی، پیراهن، اسباب بازی، لباس دخترانه و پسرانه با قیمت و کیفیت مناسب است.

دوشنبه بازار فروشگاه ایرانیان

دوشنبه بازار فروشگاه ایرانیان  یکی از موفق‌ترین طرح‌های ارائه شده توسط فروشگاه است. از جمله دلایل رضایت‌مندی و استقبال بی نظیر مشتریان برای خرید پوشاک در این روز، کیفیت و قیمت مناسب کالاها و همچنین ارائه تخفیف 10 درصدی است.

دوشنبه 28 مرداد ماه، هفدهمین دوره از دوشنبه بازارهای فروشگاه بزرگ ایرانیان است.

فروش فوق العاده تابستانی

سالانه در سه فصل بهار، تابستان و زمستان، جشنواره فروش فوق العاده تابستانی برگزار می‌شود.

همزمان شدن دوشنبه بازار 28 مرداد ماه، با جشنواره فروش فوق العاده تابستانی 98 این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا علاوه بر مزایای دوشنبه بازار از تخفیف‌های 20 تا 30 درصدی فروش فوق‌العاده تابستانی بهره‌مند شوند.

فروش مانتو

بخش عمده‌ای از ارائه پوشاک در این مجموعه، مربوط به مانتو است. هم اکنون 2 طبقه همکف و طبقه اول به فروش انواع مانتوهای زنانه و دخترانه، مجلسی، محضری، اسپرت، اداری، مزونی و vip، مانتو طبیعت گردی، مانتو پانچ، مانتوهای جلوباز و دکمه‌دار اختصاص دارد.

با توجه به گرم بودن هوا در تابستان و نیاز به مانتوهای خنک و راحت، فروشگاه بزرگ ایرانیان در دومین دوشنبه بازار تابستانی سال 98 بیش از 2000 مدل مانتو در طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های متنوع عرضه می‌کند.

باشگاه مشتریان

فروشگاه بزرگ ایرانیان مجموعه‌ای 7هزار متری است که برای ارتباط بهتر با مشتریانش از واحدی به نام «باشگاه مشتریان» بهره می‌برد. این واحد در سال 86 با هدف تعامل بیشتر با مشتریان، جلب رضایت آنها، اطلاع رسانی و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، راه‌اندازی شد.

از جمله خدمات این باشگاه ارائه تخفیف در روز تولد، سالگرد ازدواج و آخرین دوشنبه هر ماه (دوشنبه بازار)، اطلاع رسانی اخبار فروشگاه از طریق پیامک، سایت، خبرگزاری‌های برتر ایران، شبکه‌های اجتماعی، بنرهای تبلیغاتی و ...  است.

شرایط استفاده از تخفیف دوشنبه بازار

افرادی که عضو باشگاه مشتریان هستند و یا قبلا از فروشگاه ایرانیان خرید کرده‌اند با ارائه شماره موبایل صحیح خود را به صندوقدار می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

به افرادی که عضو باشگاه مشتریان نیستند، توصیه می‌شود یک یا دو روز قبل از آخرین دوشنبه مرداد ماه به فروشگاه ایرانیان مراجعه کرده و با انجام خریدی هر چند کوچک و مراجعه به واحد اشتراک، کارت عضویت خود را دریافت کنند. برای ثبت نام در این باشگاه ارائه کد ملی ضروری است.

واحد حواله

فروشگاه بزرگ ایرانیان آماده عقد قرارداد با سازمان‌ها و شرکت های مختلف برای خرید اقساطی است. پرسنل این شرکت می‌توانند در طول سال با به همراه داشتن برگه حواله و مراجعه به واحد مربوطه، بن کارت خود را دریافت نمایند. سقف خرید حواله توسط مسئولان سازمان تعیین می‌شود.

مکان فروشگاه

امروزه با پیشرفت علم فناوری اطلاعات و ارتباطات، برای پیدا کردن آدرس مورد نظر نیازی به سوال کردن از دیگران نیست و می‌توان به راحتی با نصب برنامه‌های مختلف یا جستجو در گوگل مپ، مکان مورد نظر را پیدا کرد.

فروشگاه بزرگ ایرانیان با واقع شدن در خیابان قزوین، بازار امامزاده حسن (ع)، خارج از طرح ترافیک زوج و فرد بوده و به راحتی از مسیر خط اتوبوسرانی و خطوط BRT، اتومبیل شخصی، مترو قابل دسترسی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی