اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980719411958296

پوشاک پاییزه فروشگاه بزرگ ایرانیان رسید

کد: 13980719411958296

http://bit.ly/2M7N1eO

، تهران , (اخبار رسمی): مدل‌های متنوع پوشاک پاییزه فروشگاه بزرگ ایرانیان رسید.

پوشاک پاییزه فروشگاه بزرگ ایرانیان رسید
پوشاک پاییزه فروشگاه بزرگ ایرانیان رسید

فروشگاه بزرگ ایرانیان

با آمدن فصل پاییز و سرد شدن هوا، خرید و فروش لباس‌های پاییزه رونق جدیدی پیدا کرده است. فروشگاه بزرگ ایرانیان با توجه به نیاز مشتریان برای خرید لباس‌های گرم، انواع پوشاک پاییزی زنانه، مردانه، کودک و نوجوان را با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می‌کند. فروشگاه مانتو این مجموعه نیز دارای مدل‌های بسیار زیبایی است.

افرادی که به دنبال مکانی برای خرید پوشاک پاییزه هستند، فروشگاه بزرگ ایرانیان از معتبرترین و بزرگترین فروشگاه‌های ایران است که به صورت بازار تک فروشی مدل‌های متنوعی از مانتوهای مزونی، خاص، مانتوهای ساده و طرح‌دار دانشجویی، بارانی، کاپشن و پالتو در جنس‌های کتان، جین، میکرو، موهر و …را دارد. همچنین انواع سویشرت دخترانه و پسرانه، پیراهن‌های ضخیم، کیف و کفش مدرسه، لباس پاییزه کودک و اکسسوری‌های مختلف را عرضه می‌کند.

هم اکنون بیش از ۲۰۰۰ مدل مانتو، بارانی و پالتوهای پاییزه در این فروشگاه به چشم می‌خورد که مطابق سلیقه بانوان ایرانی، در دو طبقه (همکف و طبقه اول) جمع آوری شده‌اند. این فروشگاه دارای فضایی بیش از 7000 متر مربع است.

در این بین لباس‌های تابستانی حراج خورده و با قیمت کمتری به فروش می‌رسند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه بزرگ ایرانیان به آدرس www.iraniansc.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]